1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbm uk (abonnement) wie heeft nr 14 al

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door pjotr, 6 mrt 2003.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het ze daar bij bruna al €9 kost, of nog minder, maar ze er gewoon een vette winst marge op hebben zitten.

2. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Bij bruna heb ik het eerste nummer gekocht voor €14,- ik weet niet wat ze nu kosten.

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    hijs nogsteeds gewoon €14

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heb em net gekocht!! (ik ben blij! :D)

PDO, here I come!

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    en de demo is goed :9

6. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Keb em ook gehaald vandaag. Tot mijn grote verrassing lag hij bij de plaatselijke krantenboer (die heel weinig gamebladen heeft).

Nog een verrassing vond ik Indiana Jones & the Emperors Tomb. Dit spel is gewoon erg leuk! Het vechtsysteem is erg lekker, 't voelt allemaal erg goed aan enzo. Dit zou wel is een onverwacht toppertje kunnen worden.

PDO was wel redelijk wat ik er van verwacht had. Wel een leuk spel maar niet echt iets voor mij. Wat wel waar is: het is een stuk leuker om te spelen dan te kijken (ok das bij veel spellen zo maar bij PDO helemaal). Zit best leuke gameplay in en het is beswel tactisch en pittig.

De demo van House of the Dead 3 heeft me doen besluiten dit spel niet te kopen. De demo was nogal kort maar lang genoeg om te zien dat het niet echt een bijzonder spel is.

Lamborghini is wel een aardig spel, nogal arcade, geen topper ofzo, maar wel vermakelijk.

Vexx en Shenmue 2 moet ik nog ff proberen. :)

7. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook die Dinsdag nog gehaald, de volgende zal dus op de Dinsdag over 3 weken hier verschijnen.

Wat jij al zie, HOTD leek me zowiezo te saai, en toen ik hoorde dat je hem binnen 1,5 uur heb uitgespeeld, not for me.

Lamborghini was wel leuk, maar de Developer is gone, dus niet veel goeds.

Vexx is gewoon een oerplatformer, en aangezien ik daar niet van houdt.

Shenmue 2 vond ik heel leuk, maar misschien veels te langdradig, en het lopen te langzaam.

PDO, vond ik tegenvallen, maar dacht gelijk al waarom iedereen hem boven de 9 gaf, misschien zal het wel aan het verhaal liggen.

Indy, was grote verrassing, heel leuk spel, veel variatie, maar toch niet een aankoop

8. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook
    Hotd is in 1 woord verrot, veels te kort
    Lamborghini vond ik vet, goeie graphics en besturing
    Vexx is ook nie alles, maar het vechten was wel leuk
    PDO viel mij naar 2x spelen al tegen het is gewoon schieten maar dan heel simpel
    Indy is gewoon vet ,msschien ga ik die wel kopen goeie gameplay en graphics....duzz

9. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heeft iedereen tot nu toe vergelijkbare opvattingen over de demo's. PDO is mooi maar toch niet helemaal mijn spel. Indy verassend leuk. Lamborghini is aardig. Vexx mwoag. En HOTD? Flut.

- Locke

Deel Deze Pagina