Xbox 180 (Portable)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wildsurf, 10 okt 2008.

1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oja, vergeet niet te zeggen dat de X-Portable (Beste naam tot nu toe)
    2 analoge sticks heeft. In tegenstelling tot de PSP. Hierdoor kunnen er meer games
    op worden gespeeld zoals shooters.

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist wel dat ik iets vergeten was maar kon er niet opkomen,
    Bedankt.

Weet je wat,
    Laten we gewoon meteen alle knoppen van de Xbox360 controller overnemen,
    Inclusief guide button
    Wel zo handig voor de correcte werking van de arcade games.

3. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk schoolprojectje heb je daar :)
    Zoals hierboven al gezegd zou ik idd ook de originele xbox 360 knoppen gebruiken met een breedbeeld HD LCD schermpje.
    Build in speakers en rumble functie zouden ook erg aangenaam zijn.
    Mss ook nog een suggestie voor de naam: X-lite

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat hierboven nu eigenlijk voorgesteld wordt is een Xbox 1.5 en LCD tv in één, maar dan van klein formaat. En dan heeft iemand het over fantasie gebruiken? O-)

Naja, iets wat je in ieder geval uit moet buiten is hetgeen Microsoft opgebouwd heeft in die paar jaar. Xbox Live moet een belangrijke rol gaan spelen en je handheld zal verschillende media functionaliteiten binnen het huis moeten hebben (aangezien de Xbox 360 ook een centraal multimedia apparaat moest worden). Denk dus in ieder geval aan het voorzien van films, muziek e.d. die je eventueel via een iTunes achtige store direct kunt downloaden. Daarbij wil Microsoft dus graag producten maken voor de hele familie en ook daar zul je rekening mee moeten houden.

De merknaam Xbox zou ik eerlijk gezegd zeker verwerken in de naam, net zoals Sony heeft gedaan met de merknaam 'Playstation' en Nintendo gaat doen met de Wii. Dit geeft je al wat bekendheid mee en de Xbox heeft gewoon een goede reputatie opgebouwd. Het is marketingtechnisch dan gewoon makkelijker te brengen imo. Ik weet niet of je dat met de naam 'X-portable' duidelijk genoeg naar voren brengt.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    In principe is de PSP ook een playstation 2 met een LCD scherm ingebouwd en een stuk kleiner.

We zijn nu een paar jaar verder, dus dat is geen fantasie vind ik.

Deel Deze Pagina