1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBox 189,-

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door p1m, 13 apr 2003.

  1. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    eneeeh .. reward pack .... is dat niet zo'n ding dat je krijgt omdat je M$ al langer hebt gesteund?? .... eigenlijk zou ik 't wel fair vinden dat iedereen die z'n XBox in het afgelopen jaar ofzo een paar games zouden krijgen ... offe .... misschien wel ... LIVE!!! ... woehahaha .... ohnee, sorry .. ik laat me even meeslepen omdat ik dat nog niet heb .... :mad: ... maar op zich ... iedereen die boven de 199,-- pleuro heeft betaald aan de reward pack ... maar wat te doen met de mensen die de vollen mep hebben betaald en dan weer zo'n ding krijgen?? :confused:
     
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    De Xbox raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt, vandaar zulke prijsverlagingen.

    @ boessie3: Ja ik ben het met je eens, ik wou me xbox verkopen maar ze bieden alleen nu zo laag dat ik 'm net zo goed zelf kan houden voor Halo 2 and maybe Brute force. Voor de rest doe ik er namelijk toch niks meer mee.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ze zo blijven doorgaan wordt hij binnekort nog goedkoper dan de GC. Een console voor 209€ met 3 games en een console voor 275€ met 1 DVD, de keuze zou bij mij snel gemaakt zijn. Ik vind het ook vreemd dat de Xbox goedkoper is dan de PS2 die al een jaar ouder is.
     
  4. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon om de verkoop te bevorderen. Ik vind het trouwens wel grappig al die prijsverlagingen. Hoe meer gamers hoe meer games toch. Ik heb XBOX al bijna een jaar geloof ik dus het is wel jammer dat ik er geen gebruik van kan maken.
     
  5. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    die €199 is een adviesprijs dus de winkels mogen zelf weten voor hoeveel ze een xbox verkopen
     
  6. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog lekker 475eurootjes voor mijn boxje betaald....
    en daar zat maar 1 controller bij...
    heb er toen direct nog een controller, een dvd-ktije en 2 spellen bij gekocht....
    was dus over de 600euro kwijt...
    had ik er nu 3 voor gekregen....

    8) Mazzel DaNoS
     
  7. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mensen nu eigenlijk nog klagen over de Xbox? De prijs kan nu niet het probleem zijn, en de spellen zijn er ook :D
     
  8. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    hoor je me klagen dan? :) zou 't alleen wel leuk vinden om bijvoorbeeld ook 'n reward-pack te mogen ontvangen ... ben nu al 3/4 jaar lang trots xbox bezitter, die niet klaagt, zeurt of wat dan ook ... ome bill, heb ik nu niet 'n presentje verdient?!?!?! ;)
     
  9. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vin ik ook, we moeten er maar weer eens wat voor terug krijgen :p . Ik heb gister mn reward pack eindelijk binnen gehad, met een jaar vertraging |:- lekker gedaan hoor M$
     
  10. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW ... goeie timing inderdaad ... damn, wat traag is dat ... naja, ik had nix met die regeling van doen, maar 'n nieuw regeling zou wel fijn zijn ..... }:]
     
  11. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de aanvraag opgestuurd, hebben ze gewoon niet doorgestuurd. Maar om het goed te maken kreeg ik 4 spellen i.p.v. 2.

    Ik denk niet dat ze een nieuwe regeling maken want dat kost gewoon te veel geld. Het zou wel leuk zijn.
     
  12. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben d'r inderdaad ook bang voor maar wie weet .... alles is mogelijk als ze de xbox alweer zoveel euro goedkoper kunnen maken .... zouden ze die goedkopere chipset d'r soms in hebben gezet waar 'n paar maanden terug sprake van zou zijn? :confused:
     
  13. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel want anders kun je ook niet met zulke prijsverlagingen komen zou ik denken. Of ze willen alleen Sony en Nintendo dwars zitten.
    Ze willen gewoon laten zien dat ze geld zat hebben
     
  14. hupseflupse

    hupseflupse je moeder

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    wehkamp heeft een aanbieding ; xbox met jetset radio future en sega gt voor 199 pleuro.. maar heeft ie er nou een controller bij of niet?? ik kom er niet uit brrrrr
     
  15. ElectricHead

    ElectricHead Xbox 4ever!!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    eehhmm ... ik denk toch echt wel dat er 'n controller bij zit ... er zit zowiezo standaard 1 controller bij je xbox ..... ex-collega van me heeft 'n kleine 2 maand terug deze set gekocht ... 't is gewoon standaard doos (zoals ik deze dus met de dvd kit heb gekocht) en dus 1 dvd waarop sega gt en JSF staan .... moet je tijdens 't laden kiezen welk van de 2 je wil spelen (heb deze dvd namelijk van 'm geleend, zodoende dat ik weet hoe die 't doet) ... maare ... controller ga IK wel van uit dat ie er bij zit...... wat kun je namelijk zonder controller ..... ---> eeehhhh ... niets. :D
     
  16. Futura

    Futura Out for Justice

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Code:
    Thinking of buying a new console system? 
    Again from the rumor mill that little black bird tells
    me that ALL THREE console systems will drop 
    $50.00 before the end of this month.
    http://www.evilavatar.com en www.gamer.nl



    :9
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2003
  17. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze al die kortingen nou op de games
    geven :mad:
     

Deel Deze Pagina