Ja hoor, dat mag Ik had eergisteren voor 299 euro een XBOX gekocht. Vandaag las ik op dit forum over de aanbieding bij Media Markt. Ik heb toen de 'dure' XBOX teruggestuurd. In een dag 100 euro terugverdiend
199 euro waarom zit er nu geen mm in doetinchem??... he...maar als je nu zon xbox koopt voor 199 euro...daarna beld met m$ dat je je reward pack nog niet binnen hebt, en dat je je formulier al 2 maanden geleden hebt opgestuurd...dan geef je ff je serial nummer door..dan zeggen ze dat je nog niet in de computer staat...dan geeft je je adres...en dan sturen ze 2 games en een controllers... dan heb je de xbox bijna gratis...
Ik snap jou niet femmerink ik ben juist blij met die prijsverlaging ik vond het een hele .:r vol met geld.En hun van MS moeten toch weten wat ze met de prijs doen al was hij zo gebleven hadden ze niks verkocht en nu verkopen ze denk ik beter maar maken wel meer verlies.
Overigens, je hoeft toch niet naar Den Haag voor die Xbox, ook andere Mediamarkten hebben een laagste prijs garantie, dus moeten zij de Xbox ook voor die prijs leveren.
precies. en dit is geen officiele prijsverlaging . dit is gewoon een domme actie van MM veeeeel verlies. hoeveel games worden er nu bij gekocht? 1 of 2 .. toch?
Ikke niet weet.... Wat ik wel weet is dat een vriend van mij hem zaterdag wou halen (nadat ik 'm overgehaald had geen PS2 te kopen) en daar dus met trein heen is gegaan en dat ze ze niet meer hadden... Ze deden volgens hem best wel vaag of er nog nieuwe bij zouden komen. Oh, en over de laagste prijsgarantie (Bouncemeister) er staat volgens mij dan altijd (met kleine lettertjes) dat het produkt niet in de aanbieding mag zijn, maar dat het een vaste lage prijs moet zijn bij de andere winkel.
Dan hebben ze dat dus sinds kort aangepast, want tot nog toe heb ik ook met aanbiedingen een laagste prijs garantie toepassing gekregen bij de MM. Dus ik denk dat ze in Den Haag een beetje geschrokken zijn van de animo voor de actie. Ook wanneer het in de aanbieding is moet je een laagste prijs garantie geven, anders werkt het hele idee toch niet?! Dan ga ik het evengoed ergens anders kopen, en dat willen ze juist niet. In het begin kreeg je ook nog eens 10% extra korting over het verschil in de prijs tussen de MM en de andere winkel, maar dat hebben ze geschrapt. Met internetwinkels concurreren ze niet dus daar gaan ze niet onder zitten. Wanneer een (internet)winkel een echt filiaal heeft, dan geldt het wel, maar dat is soms een beetje moeilijk om ze dat duidelijk te maken. Zorg dan dat je bewijs hebt dat het ook een gewone winkel is, naast de internet verkoop. Maarja, iedereen weet dat ze bij de MM altijd erg vaag zijn, waarschijnlijk weten die mensen echt niets en hebben ze niet alleen geen verstand van wat ze verkopen. Als je bij de MM iets goedkoop kunt krijgen, dan is het goed, anders zou ik er maar wegblijven.
vanochtend ff gebeld naar mm in den haag voor een xbox voor 199 euro (voor mijn broertje is volgende week jarig) maar helaas al uitverkocht. ze zei dat ze afgelopen weekend al uitverkocht waren, toen maar ff naar bart shit gegaan en er maar een voor 299 gekocht. (ik niet alleen hoor mijn ouders en z'n vriendin betaalde ook mee) dus dat wordt binnenkort lekker halo en motogp linken
Weet iemand hoeveel ISS2 bij MM in Den Haag kost? Hoorde namelijk van iemand op dit forum dat ie 45 euro kost, maar hij weet 't niet cker....
Mocht iemand daar geweest zijn, zet in een aparte thread(de bestaande thread over prijsverlagingen) ff welke games goedkoper zijn. Maak je een hoop mensen blij mee.