Dus, IS no More @ MediaMarkt ...nooo... is .. blaaah .. Ik ga Morgen ochtend BELLEN ! , Vragen kan geen kwaad
Ze zijn niet dom bij de MM, dit is alleen maar een lokkertje. Stel je voor, je denkt:"Hé, een Xbox €199, eens ff kijken". Je komt daar binnen, en je ziet dat veel dingen in prijs goedkoper zijn. Dan blijf je terug komen, voor cd's, games, dvd's blablabla. Het zal de MM worst wezen dat ze verlies maken, ze verkopen een boel andere dingen wél met dikke winst.
tnx.. kga morgen toch maar ff bellen . jeweet nooit.. 45 euro voor een spel als ISS? das kei goedkoop!
iss2 heb ik niet gezien in de aanbieding toen ik er vandeweek was. Wel was Spiderman in de aanbieding voor 45 euro In mm den haag dus
verschilt per spel het ene spel gewoon 69,95 en het andere 59,95 en sommige nog goedkoper heeft niks met aanbiedingen te maken waar wel mee geeeeeen idee
Ik ben de gelukkige koper van een XboX voor 199 euro........ Ze hadden er maar 650......... uuuuuuuuuh 650 stuks ja.......... die waren weg met 4 dagen. overigens zijn alle spelen daar tussen de 5 en 10 euro goedkoper dan bij de concurent........ dus MEGA deal.......... jammer voor de peoples die niet meer voor de lekkere prijs aan hun XboX konden komen...........
wuhahhahaha 650 xboxen in 4 dagen.... Daar kan de beste gameshops in de VS niet eens aan tippen denk ik
ik had een emailtje gestuurt 1 week geleden ofzo lees wat ze schrijfen Hoi, De x-box kost bij ons 299 euro de aanbieding gelde alleen bij ons filliaal in den haag dit i.v.m. de opening groet M.Steenwijk software afd. nou dank je wel]:- ]:- ]:-
NOT! waarom doen ze er niet gewoon meer?!? ik bedoel er zijn genoeg gasten die deze actie wel willen.... dan doe je toch gewoon NOG een opening