1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2 deels gejat?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sora, 23 mei 2004.

  1. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Is het jullie dan nog steeds niet duidelijk dat games een console goed maken en niet specs. Ik vind maar 1 ding belangrijk en hoop daarom op goede games, desnoods grafisch iets minder dan op een andere console. Gaat er tegenwoordig meer om dat een game mooi uitziet dan dat een game goede gameplay bevat. In mijn ogen een erg trieste ontwikkeling.
     
  2. CASGANO

    CASGANO Avengers

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    1

    Ik sluit me helemaal aan bij Ricardovic.
     
  3. gerjan

    gerjan Guest

    pffft wat een onzin
     
  4. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ze moeten niet zeiken want ze doen het zelf ook:
    de grote conccurent van de ps1 ,de n64, heeft 4 controller poorten en wat doen sony? ze komen met een splitter/multitab. er zit een harde schijf in de xdoos en wat doet sony? ze stoppen een grotere harde schijf in hun psx(die waarschijnlijk flopt want in japan wordt hij heel slecht verkocht) waar behalve muziek bestanden ook nog foto's op gezet kunnen worden en waar je mee op kunt nemen. microsoft komt met live en wat doen sony en nintendo...
    ik ben het eens met de persoon op de 1e pagina die zei dat als microsoft geen dingen over neemt het maar een flut ding wordt.
    daarbij komt: goede hardware en extra's zijn leuk maar het gaat mij vooral om de games.
     
  5. bibbish

    bibbish Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen mensen, zon heisa om niets. luister , ik heb een xbox en een ps2 , waarom ? door de spellen, waar het om gaat is hoe realistisch de games zijn, en of je met je maten online kan gamen, als ik een spel wil hebben die alleen op de x is dan koop ik m en andersom, ik ben een echte racefanaat, dtm racedriver 2 is niet op de ps2 en gran turismo 4 weer niet op de x , dus.jammer ? denk het niet, grafisch is de xbox beter dan de ps2 , maar de ps 2 heeft meer dingen wat mij het echte gevoel geeft, bijvoorbeeld met de logitech stuur, dat is gewoon supergaaf, als ms nou zou kome met zo iets dat maakt een xbox voor mij meer punten en zat ik de x vaker aan dan ps2 .en of dat straks uit maakt met de x2 of de ps3 dat zie je vanzelf wel. ze zullen beiden stukker beter zijn dan nu. en online gamen zal er toch wel zijn of dat nu ms of sony heeft uitgevonden dat boeit dan niet, zolang ik er maar gebruik van kan maken , en goed doet.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  6. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha ja dat zou echt de bom zijn, een xnext die ps3 spellen speelt :+ (of andersom natuurlijk)
     

Deel Deze Pagina