Precies, dit soort dingen stoort mij altijd op diverse game sites. kijk dat een console 120 euro gaat kosten is gek, maar zou ik eerder geloven.
Als er sowieso een bron is blijft 1 mega speculatie. volgens mij stond in de PU dat de Nintendo games goedkoper gingen worden
Er zitten wel aardig wat fouten (spelfouten ed) in zo'n kort stukje tekst. gezegt? X-box? verdubbelt? ontwikkelings kosten?
Ja dit is niet egt geloofwaardig, ik denk niet dat ik 120€ ga neerleggen voor een spel, veel te duur natuurlijk. Ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren.
Yeah had het ook gelezen. Ik geloof er geen reet van. Ze zouden wel een erg grote plaat voor hun hoofd hebben als ze dat echt zouden doen. Dan zou ik een mod chipje erin gooien. Bron: http://www.justplay.nl/index.php?itemid=4494
Ach dit is toch allemaal je reinste crap. De marketing lui bij Sony en MS weten dondersgoed dat ze dan geen game meer verkopen. Op een illegale en zeer goedkope manier aan je games kopen is tegenwoordig makkelijker dan ooit. Dus geloof dit maar niet, en hou het maar gewoon op de huidige prijzen. En de productiekosten hoeven helemaal niet duurder te worden. Geef me 1 reden waarom wel?
Betere console = betere games..dat is niet altijd zo, mar Xbox 2 kan natuurlijk meer hebben als een Xbox 1. Dus moeten ze er meer tijd in steken om het Xbox 2 waardig te maken. TENZIJ de technologie van het ontwikkelen van games ook vooruit gaat ( en dat gaat het natuurlijk), dan blijft het mooi gelijk. Maar als iedereen games gaat maken als Doom III, Half- Life 2, Fable enz, mogen ze van mij wel duurder worden hoor..we betalen nu even veel voor een kwaliteitife game net zo veel als voor een zuig game.
Ik weet niet waar jullie wonen maar jullie prijzen zijn belachelijk, Doom3 & The Sims 2 kosten hier €47,50 dus ik weet niet waar jou gamesboer die achterlijke prijs vandaan haalt, maargoed ontopic. Games zijn inderdaad al best prijzig nu en ik ben het er helenmaal mee eens als gezegd word dat dit mensen aanzet tot het ombouwen van hun console, ikzelf heb ut niet gedaan omdat geld me weinig interesseert en ik kan kopen wat ik wil, wanneer ik wil... maar ik kan me echt wel voorstellen dat er mensen zijn die liever 5 games voor de prijs van 1 originele kopen, omdat het gewoon belachelijk duur is. Als de next-gen games 120 euro worden, denk ik dat ik samen met Hutkofer een modchip handel begin en binne 6 maanden millionair ben....
Waar zie je mij over achterlijke prijzen praten? Ik zeg alleen dat ik het er niet mee eens ben dat games als Doom III en Carve ofzo, even duur kosten. Maybe is Carve wel een hele goede game, maar daar kijk ik even niet naar. Ik kijk naar de kwalitiet, en ontwikkeltijd..Eigelijk zou DOOM III veel duurder moeten zijn!
Heb je btw de nieuwe PU gelezen hoe dat komt? Omdat de makers van DOOM 3 vinden dat het spel de hele game blijft boeien en daarom van 45,99 naar 59,99 omhoog hebben gebracht... hahahaha lekker dom
hoge prijzen vragen gewoon om ombouwen van consoles ookal prefereek ik origineel, 120 vor een game of je speelt het voor een tientje als kopie kies ik voor de laatste optie. -Noodles-
Hier is een andere link. http://www.gamercc.com/comment.php?886 Die ene link die ik in mij eerste post had gekopieerd, kan ik niet meer vinden, omdat die website niet meer op headliner.nl staat. Weet de naam van de site niet meer.