Xbox 2 game op Xbox 1

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jermaine, 14 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Als de xbox 2 uitkomt, bouw dan je xbox 1 om (ook al mag het niet, dan doen we het stiekem). En maak er een homemultimedia center van. Bespaart je meteen de kosten van een PSX.

En je kan er nog gewoon xbox op spelen.

2. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me wel afvraag, als je een xbox1spel met live-compatibility hebt, zou je die dan ook over live kunnen spelen op een xbox2?
    dit kan dus alleen als de xbox2 backwards-compatibel is, maar zou live dan wel samengaan?

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je mist het punt he:{
    het is: dobbelen... en ik zei: het ZOU kunnen...
    en het gaat wel om ALLEEN gameplay..
    jij komt met doa 3, er zijn meer mensen op deze aardbol die liever mortal kombat II spelen dan DOA 3.. hoe het komt?? door de gameplay.. en zo zijn er tallozen voorbeelden.. maar als je het nu nog niet begrijpt dan is het jammer, ik blijf het niet uitleggen :{

4. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begrijp jij het niet. Het gaat niet ALLEEN om gameplay! Het gaat om TOTAAL vermaak. Als je 2 spellen hebt met dezelfe gameplay(!) alleen de een ziet er beter uit?! Dan pak je degene die er beter uitziet. BETER GRAPHICS zorgen voor een HOGER rendement van het spel DAARDOOR--> VERMAAKT de speler zich MEER! En daar gaat het om. Hoewel GAMEPLAY de belangrijkste rol speelt zijn GRAPHICS dus ook belangrijk OMDAT ze voor een meerwaarde zorgen. Kortom het gaat niet ALLEEN om gameplay. Ik hoop dat je het nu wel snapt.

PS-1: probeer mijn spelling niet te verbeteren. Ik ben bevorderd naar vwo5 met een 9 op mijn rapport voor Nederlands. Neem dus maar van mij aan dat ik wél kan spellen. Helaas voor mensen zoals jou heb ik daar niet ALTIJD zin in, het is tevens vakantie.

PS-2: Er zijn wél spellen met precies dezelfde gameplay. Bijvoorbeeld crash bandicoot 3 voor de PSX en de nieuwere Crash bandicoot voor X-box. Ik heb ze allebei uitgespeeld. De gameplay is PRECIES hetzelfde maar toch is de X-box versie beter omdat de graphics beter zijn.

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik zeg, het gaat hier over de compatibiliteit tussen xboxspellen en de toekomstige xbox2, en niet over of gameplay of graphics belangrijker zijn in een spel, start dan maar een eigen discussie ofzo :p

*wannebemod ;)

6. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    goed dat je me er even aan herinnert O-)

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jullie vergeten allemaal één ding: een nieuwe Xbox betekent niet alleen betere graphics. AI vreet processor-snelheid en alleen daarom al zal je Xbox 2 games niet op de Xbox kunnen spelen.

Dit afgezien van het feit dat het gewoon een ridicuul idee is, games voor een nieuwe console zullen nooit op een oude console gespeeld kunnen worden.

8. rich11224

rich11224 Guest

SJEZUS!!! Zoiets doms heb ik nog nooit gelezen. Je kunt toch ook geen unreal II op een d.o.s computertje spelen! en zie je het al voor je (mischien ondertussen halo 4 op de xbox 2) dat een enorm leger van de covenant en een enorm leger van de marines elkaar te lijf gaan(wat betekend dat er dan duizenden polygonen tegelijk op je beeld verschijnen). . dat overleeft je xbox 1 nooit!
    of niet dan xboxnewbie.:+

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    zwakke middenmoot.. het is ALLEEN de gameplay waar het om gaat, en hoe die tot uiting wordt gebracht.. dit is het laatste wat ik erover zeg..
    ten eerste is het geen PS-1 maar gewoon PS, wil het een tweede keer doen dan gebruik je PPS, dus het is niet echt te merken dat je een 9 had voor Nederlands..
    ten tweede: like I give a fuck.. ik ga ook naar vwo 5 en het is geen kunst om een 9 voor Nederlands te staan, want vwo 4 is zo makkelijk als de tering..

Heb je mij horen beweren dat er geen spellen zijn met dezelfde gameplay? Dus blijkbaar heb je met je vwo hersenen toch het punt gemist.. terwijl het een vmbo voorbeeld was (compleet op jou niveau dacht ik zo)..
    en als je crash bandicoot op de psx goed vond, en hij heeft precies dezelfde gameplay als op de Xbox.. dan vind je beiden even goed.. mayb de een aangenamer om naar tekijken dan de ander.. het plezier van het spelen haal je uit allebij evenveel..
    en nou zal je het wel weer proberen te rationaliseren en nu weer beweren dat het niet zo is maar het is wel zo...

en nu verder met die discussie op niveau die jij hebt gecreeërd..

10. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke weg die je inslaat. Zeggen dat je er mee stopt maar vervolgens toch nog even een trap nageven! Daar spreek je jezelf al tegen (1). Begint dus al niet goed. Verder even kort over vwo4. Ik heb niet gezegt dat het moeilijk is. Wel is een behoorlijke taalkennis nodig om een 9 te staan voor nederlands. Het is namelijk alleen maar toepassen ipv. "in je kop stampen." Dus duid die 9 op degelijke taalkennis(2). Het woord "moeilijk" heb ik niet gebruikt. Ik heb jou inderdaad niet horen zeggen dat er geen games zijn met dezelfde gameplay zijn, ik gebruik het voorbeeld alleen als onderbouwing(4). Nog een punt, het persoonlijk aanvallen met een door jou zo genoemd "vmbo-voorbeeld" slaat nergens op. Het voegt niets toe, het is alleen een aanval(5). Ik had van jou toch wel iets beters verwacht! Dat lijkt me daarover wel genoeg.

Het leukst vind ik wel dat je zegt: misschien speelt het een (de x-box versie aangenamer!) Als het AANGENAMER speelt is het dus BETER. En het speel AANGENAMER door betere graphics zeg je! Dus maken GRAPHICS wel degelijk iets uit! En gaat het dus NIET ALLEEN OM DE GAMEPLAY. Je zegt tevens zelf dat een 'betere beeldkwaliteit' het aangenamer maakt. Nu je het zelf hebt gezegt, zal je het punt ook wel snappen!

leuke discussie was dit.

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    quote uit mijn post.. je zit weer helemaal mis.. :eek:

taalkennis is er btw niet voor nodig om die 9 te halen.. braaf je lesjes maken echter wel.. :eek:

12. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft leuk. Braaf je lesje maken? Wij hoeven voor NL geen huiswerk te maken hoor. Alleen handelings-delen en proefwerken leren. Verder hebben wij, de school waar ik op zit, ook speciale spellingstoesten. Hoe dat bij jullie zit weet ik niet....maar ik denk dat jullie die ook wel hebben. En natuurlijk maken die weer deel uit van je algemeen punt.

Aangenamer om naar te kijken= dus aangenamer. Aangenamer is beter. Dat je er aangenamer naar kijkt komt door betere graphics en dus gaat het ook een beetje(!!) daarom. En dus NIET ALLEEN om de gameplay. Zo nu moet het duidelijk.

Dat is het denk ik wel ook, want die reactie van je had weinig tot geen inhoud. Argumenten op?

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    wij hebben ook geen huiswerk, daar had ik het niet over.. het is en blijft braaf je lesjes maken.. ook die toetsen, dat zijn ook lesjes.. dus het stel gewoon echt niks voor..

je snapt het niet he.. omfg..
    ten eerste beweerde dat ik zei dat het aangenamer spelen was.. dat was niet zo.. aangenamer om naar te kijken is als je op de omgeving en de details gaat letten.. wat gedurende het spelen niet van toepassing is.. dan concentreer je je op het doel..

mijn vorige post sprak voor zich, en had geen verdere beargumentatie nodig.. alles wat ik daarvoor moest beargumenteren kan je nog steeds teruglezen in voorgaan de posts.. maar jou voorgaande post was van zulk zwak niveau, verkeerde intepratie en speculatie dat ik daar weinig moeite voor moest doen..

14. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Jermaine:"hahah" Dat moest er ten eerst even uit. Als jij het al moeilijk vond op mijn post te beantwoorden omdat je die slecht vond. Moet je nagaan hoe veel moeilijker ik het hebt om aan jou (zielige) post aandacht te geven. Wel goed dat je het even zegt want dat doet mij er aan herinneren dat ik moet gaan eten, xbox-en en tijd besteden aan mijn clubbie. Dat is belangrijker en deze discussie is toch dood. Maar het geeft niet dat sommige mensen hun ongelijk niet kunnen toegeven hè?! Kom je wel overheen hoor.

Verder hoop ik dat je toch hebt geleerd dat betere graphics zorgen een aangenamere ervaring waar het omgaat. Gameplay blijft het belangrijkst maar niet het enige. Ze geven niet voor niets punten aan de graphics in reviews of wel? Game-developers besteden er niet voor niets tijd aan of wel?

Ik vertrouw er op dat het nu duidelijk is. Verder wil ik je natuurlijk wel even bedanken, het was een best leuke discussie. En ik hoop dat je na vandaag niet meer kan ontkennen dat graphics een rol spelen. En als je denkt van wel. Dan moet je het maar navragen aan game-reviewers waarom die er tijd aan besteden, hetzelfde geld voor game-developers.

Have a nice xbox-life.

15. rich11224

rich11224 Guest

Onder de naam van Jermaine kon hij beter de W weg laten.
    Mijn voorbeeld staat iets verder terug.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Jermaine, onze onderontwikkelde, niet kunnen de lezende flame newbie..

quote even de zin waarin ik dat zeg, kan me het namelijk niet herinneren..

sinds wanneer is de waarheid zielig?

tnx for the info, like I give a fuck..

ik vind het wel erg dat jij je ongelijk niet kan toegeven.. wel gewent van de middenmoot, daar niet van..

lees mijn posts nog is door..
    en ik neem vandaag even als voorbeeld Blizzard, met hun game: Starcraft Broodwar.. al jaren de hoofd game op het wcg, en de enige game waarmee je een goede carriere kan maken.. Blizzard had toentertijd weinig belangstelling voor de graphs, maar concentreerde zich op het uitbalanceren van de gameplay.. nog steeds is dit dé game op het wcg.. kan je nagaan, een game van minstens 7 jaar terug, nu nog steeds de game.. zegt wat over jou stelling :eek:

alsnog gaat dit nergens over.. maar dat gooi ik maar op je iq..

je kan engels :eek:

17. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het niet laten om toch nog te zeggen dat mijn IQ: 139 is. Sorry dat jij je nu klein voelt.....maar ej kun je niets aan doen hoor. En die game van je? ach een enkele uitzondering!
    Ga bij het grote gros game-reviewers en game-developers maar eens te raad waarom die zo veel tijd aan graphics besteden?!
    Want natuurlijk weet jij het veel beter dan hun allemaal bij elkaar....whahah

om het netjes af te sluiten "maar jou voorgaande post was van zulk zwak niveau, verkeerde intepratie en speculatie dat ik daar weinig moeite voor moest doen.."

Ik quote je NIET lettelijk maar zei waar het op neer kwam. Beter een xbox-newbie. Dan een newbie-in-life, zoals jou.

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    waarom zou ik me klein voelen.. mijn iq is hoger..

trouwens bedankt voor de info, like a give a fuck (ook al de derde keer dat ik dat moet zeggen.. geef is info waarin ik intresse hebt, jou en je privé leven intresseren me geen zak)

ik heb het over kwaliteit, en top developers..

1. je bent niet origineel en intelligent genoeg om zelf een zin te bedenken om af te sluiten..
    2. je weet niks van me, maar toch zeg je zoiets..
    zeg het pas als je het zeker weet, al heb je slechts een vermoeden, zeg het niet.. dat heet klasse hebben.. style.. maar mensen die vaak een discussie verliezen, verliezen ook de regels van style en klasse uit het oog..

vanaf het lezen van je 1e post en nickname dacht ik al dat je een kontridder, maar dat uit ik toch ook niet in deze discussie die daar niet over gaat, zonder dat ik het zeker weet?

19. rich11224

rich11224 Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 16 aug 2003
  20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik heb jermaine zijn offtopic geblaat al gemeld bij de moderators, die zullen beslissen of zijn of mijn posts fout waren, en of deze thread dicht gaat of niet.. prob is het niet eens nodig want er wordt het niet meer in gepost :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina