Xbox 2 game op Xbox 1

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jermaine, 14 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    ach jonge toch. Ik geloof jou gebrabbel over dat IQ van je niet eens. Leuke engelse woordspeling(ja met een 'l') van je, kun je niets anders bedenken? En je leuke lesjes staan we ook al niet aan. Ik zal je toch een ding leren, zo leerde de leraar mij:"Zodra je in een discussie/debat persoonlijk word heb je verloren" Dan weet jij wel wie hier heeft verloren hè :p
    kontridder? whaha Dat ik toeval 50% engels ben en een engelse naam heb. Maarja ik ben dat wel van je gewend dat je persoonlijk wordt.

Een grote game-reviewer: PowerUnlimted(PU) besteed aandacht aan de graphics. Een grote game-developer:codemasters ook. Denk maar aan DTM en Colin Mcrea Rally! Goede gameplay maar ook tijd aan de graphics besteed. Die zijn bij hun altijd top. Hup weer een argument van je onderuit.

Verder probeer ik niet origineel te zijn. En je quote een stuk waar ik jou in quotte. Logisch dat het niet origineel is.

2. Jermaine

Jermaine game-addict

Leuk Bevonden:
    0
    Verder zal ik de verstandigste zijn.....ik stop met deze discussie. Waarom? Ik denk dat je wel in ziet dat ik gelijk heb. Anders maakt het me nog niet uit. Ik heb vandaag, buiten xbw om, veel gamers gesproken! En die waren het allemaal met mij eens. Dit geeft me voldoening. Het laat (aan mij) zien dat ik gelijk heb.
    Je moet zelf weten of je nog een reply post, ik lees het iig val niet. En als je dan toch een hoger IQ hebt, wees dat dan waardig en ben ook slim, misschien moeilijk voor je, en stop ook. Veel game plezier, dat zal je hoop ik beter afgaan.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    gebruik de edit knop als je 2 posts achter elkaar hebt..

ik geloof niks van jou..

lees jou laatste paar posts is door, en sinds wanneer is een leraar een wijze?

mayb moet je de thread "bijschriften" bij het xbm subfora is doorlezen.. verklaard een hoop, en daar staan alle argumenten tegen de PU al in beschreven..

Blizzard is groter..

dat dacht je..

omdat je zo je verlies erkent.. je vat ieder argumentvan mij verkeerd op doordat je maar half leest.

tnx for the info, like I give a fuck. Ik heb met proffesionele toernooien meegedaan, en met sponsors gepraat o.a. MS en zowel de gamers als de sponsors dachten er over zoals ik erover dacht..

je zou mayb is wat meer buiten de deur moeten komen, wat "spannende" dingen doen..

weer een ding dat bewijst dat je je verlies niet durft te erkennen van deze discussie

je beseft dat je met deze opmerking, stoer probeert te zijn, maar eigenlijk smeekt om mij te laten stoppen met jou uit te lullen..

dit ging mij beter af dan bij jou.. ik snap trouwens niet waarom je je zo goed voelt, want je ben echt helemaal niks.. eigenlijk best grappig gewoon hoe jij je aanstelt, volledig offtopic..

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ALLE***** waar gaat dit over??? |:-

Jullie hebben geluk dat ik geen zin heb om dit allemaal door te lezen maar jullie zijn alledrie hopeloos triest bezig. (rich11224 en Orcrist: flamen, Jermaine: hopeloos off-topic gaan.) Gedraag je in de toekomst ok? :mad:

Hier gaat een slotje op, er wordt toch niets nuttigs gezegd.

>> Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina