1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dit is vast weer een van de andere 2 die nog over zijn. Goed nieuws wel de laatste tijd. Maar de functie dat hij op z'n zij kan staan van de PS2 hoeft het voor mij niet te hebben. Laat hem maar lekker liggen.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hij gaat niet staan ... dat weet ik zeker ... thank god
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind al die geruchten eigenlijk ook niet zo boeiend...

    rechtop liggend ok dan... het zal wel xbox 360, i don't really care...

    het zal allemaal wel... wat me met de geruchten wel tegen zit zijn de (zogenaamde) specs, die worden vrijgegeven of ze nou kloppen of niet, ze vallen mij zeer tegen...

    ik begin toch steeds minder vertrouwen erin te krijgen en dan vooral door het driver-format wat dvd zou blijven en het feit dat er 2 edities zouden komen... ten eerste kan ik het me echt niet voorstellen dat Microsoft dit kan doen, het is gewoon beide totaal onlogisch als je kijkt naar wat de echte gamers nodig hebben...

    en dat geeft me dan weer het gevoel dat MS zich teveel op de mainstream gaat richten (welke inderdaad niet zozeer een HDD nodig hebben)

    ten tweede hebben deze geruchten toch een invloed op me, ondanks dat ik ze niet kan/wil geloven bestaat er een kans dat ze toch waar zijn... maar dat wil ik niet ik wil namelijk xboxlive blijven gebruiken, ook op de nieuwe console...

    men hoofd zegt nu dat ik toch de ps3 moet gaan halen in de toekomst, maar men hart zegt dat ik voor de volgende xbox moet gaan... ik zou het iig erg spijtig vinden als ik door de verkeerde keuzes van MS over zou moeten stappen op de PS3...
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    tip: geef microsoft een andere afkorting. Want MS is weer een ernstige ziekte genaam Metrople Sclerose (ofzo).
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht...

    ik vindt het echt heel kut voor de mensen die het hebben, maar je denkt toch zeker niet dat ik daar OOK nog eens rekening mee ga houden, omdat het voor sommige mensen een pijnlijke afkorting is??? ik heb het over Microsoft dat is duidelijk NIEMAND hier zal denken dat ik het over Multiple Sclerosis (!) heb...

    so deal with it...


    edit: en je kunt als 14 jarig jongetje wel wijs gaan doen, maar dat gaat niet werken bij mij... het zou me verbazen als je uberhaupt weet wat Multiple Sclerosis is (zonder te googlen dus)...
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  6. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon X Box 2 het beste. Maar hoe komt tie er nou uit te zien?
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij word op de E3 gepresenteerd. Dus in Mei weet je volgens mij pas hoe die er echt uit komt te zien.

    Ik vind xbox 2 ook gewoon de beste naam. Al zou je hem Xenon noemen dan heb je als je die naam noemt niet gelijk het idee dat je het over de xbox 2 hebt maar meer over een nieuw soort afwasmiddel.
     
  8. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt zoiezo heel verleidelijk om de xbox 2 zoiezo te halen, door de vervolgen van de games op de xbox 1 die ik stuk voor stuk niet wil missen.
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zit wat in ja. Maar k moet nog eerst zien hoe de controllers e.d. worden. Ik mag toch wel hopen dat ze de grote controllers weer op de markt brengen.. die ruleren :)

    /edit: ik ben het met pulser eens.. kut voor die mensen, maar zo kunnen we overal rekening mee gaan houden. Straks kunnen we geen afkortingen meer gebruiken enkel omdat het ook een of andere ziekte is |:- :{
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor extra functies zullen er eigenlijk op de volgende xbox gaan zitten? IK heb iets gehoord over een verbinding met de computer, maar weet iemand daar meer over en welke andere extra functies zijn er bekent (of een gerucht)?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox 360 word een mediacenter
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt dat in?
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er blijkbaar dus een heleboel media in opslaan. Dus muziek, films etc. Dus kan je ook mp3'tjes en al die verschillende soorten muziekbestanden. Je kan dus waarschijnlijk standaard je mp3 speler op je xbox aansluiten en zo bestanden overplaatsten.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Relaxt _O_
    Dus eigenlijk heb je haast geen computer meer nodig als je dat ding koopt. Maar als je de versie koopt waar geen harde schijf in zit heb je er toch niet veel aan?
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee mediacenter staat meer voor een multimedia apparaat die je aansluit op je tv (ikzelf heb windows XP Media Center Edition 2005)

    - Je kunt hiermee je pc (of de xbox 2 dus) aansluiten op je TV, zodat je kunt internetten en met de pc bezig kunt op je televisie scherm...
    - Je kunt tv programma's opnemen en deze opslaan op de harde schijf
    - Je kunt natuurlijk alle soorten muziek/film bestanden afspelen
    - je kijkt tv via je pc, dit geeft als voordeel dat je het tv programma op pauze kunt zetten terwijl je het live kijkt (om bijvoorbeeld naar de wc te gaan) wanneer je terug komt kijk je gewoon verder waar je gebleven bent en kun je door de reclames heen spoelen... Media center neemt alles wat je kijkt automatisch op... zodat je bij voetbal wedstrijden bijvoordeeld in de pauze zelf terug kunt spoelen...

    verder zit er een afstandsbediening bij waarmee je alles kunt doen vanuit je stoel...

    of dit ook allemaal geldt voor de xbox 2 is natuurlijk totaal niet bekend. Het zijn GERUCHTEN... alles wat ik net heb verteld zijn de dingen die je kunt met de pc versie van MCE, ga er dan ook niet vanuit dat dit in de xbox 2 zit omdat ik het hier uitleg (!!!)

    verder bestaat er al een xbox media center voor de xbox 1 alleen daarvoor moet je minder legale dingen doen ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, als al die functies in de xbox 2 zouden zitten zou dat echt vet zijn! Maarja, ik denk niet dat dat gebeurt. Er zullen vast wel een paar functies uit die lijst bijzitten, maar niet allemaal.
     
  17. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of je er ook xbox 1 spellen op af kunt spelen?
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal inderdaad wel het geval zijn. Maar daarom zal de prijs ook wel omhoog gaan. Maar ik wist niet dat je films kon opnemen van t.v. Dus je nu dus ook met de 'xbox 2' CD's kopieeren? Want tot nu toe kan je ze alleen maar op de harde schijf zetten.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet bekend. Het gerucht gaat van wel, maar het is een gerucht...

    Ik hoop niet dat de xbox doordat het een soort mediacenter wordt nog eens groter wordt dan de xbox 1. Dan pastie al helemaal niet meer in mn kast. En als de japanners de xbox 1 een bijzettafel vinden, wat zouden ze dan vinden van de xbox 2 :D . Misschien een eettafel :+
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ja, maar hij zal heus niet zo super groot worden. Daar houden ze natuurlijk ook rekening mee. En hopelijk klopt dat gerucht dat de xbox 1 spellen speelbaar zijn op de XB 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina