1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie twijfelen er nog aan?? OOh zwak gelovigen dit valt me van jullie tegen. Zalig zei die geloven zonder te zien.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zozo, wijze woorden! Nee joh, tuurlijk twijfel ik er niet aan. Als ie de PS3 maar de baas blijft. Dat zal wel. Want dat heeft hij al eerder gedaan. Nee, XBox 2 word de bom!
     
  3. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je dan bijna een zonde begaan door je xbox(1) te verkopen??
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik niet te hard schreeuwen. PS3 heeft voorlopig de beste kansen met de cell processor. Die is belachelijk snel en ik betwijfel of de Xbox 2 daarover heen gaat. Wel bale voor Sony is dat ontwikkelen van spellen met die processor weer moeilijk gaat worden net zoals op de PS2.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten hier wel allemaal te stressen dat de xbox 2 misschien wel langzamer wordt dan de PS3, maar weet iemand hier al zeker wat voor processor de xbox 2 gaat gebruiken en hoe krachtig die is...? Kan je hem dan dus al met de PS3 vergelijken...?

    Precies :)
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Allemaal speculatie, feiten zijn helaas nog niet aanwezig. :)
     
  7. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat ze eigenlijk wel langzaam een aantal dingen mogen loslaten
    en als allerlaatste het uiterlijk onthullen
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Ze mogen wel een beetje spanning wekken. Nu weten we nog helemaal niets van de xbox 2, we hebben alleen wat geruchten. Als MS nou iets zou loslaten zouden er denk ik veel meer mensen interesse krijgen in de xbox 2 omdat ze dan nieuwsgierig worden.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    btw dit is dat plaatje uit de andere thread, waarvan Gamefront beweert dat het Xbox 2 is. Uiteraard gewoon een gerucht, maar mooi plaatje.

    [​IMG]

    Persoonlijk vind ik dat ze dat 'glow' effect wel wat minder mogen gebruiken in normale scenes, maar in sfeervolle sprookjesachtige scenes, (Fable 2?) of scenes waar het licht dat effect zou creeren, daar zou dat toepasselijk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb liever iemand met haar op zn hoofd, dan zie je meestal beter aan of het nu mooi is of niet.
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een creep! Die zie ik niet graag in het groot op mijn tv-scherm. Dat wordt dus geen Xbox 2 voor mij. :p
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Whaha, 't is echt nooit goed met jullie he? Wie boeit het nou wat er op staat, gaat om de techniek. PLUS dat het geen Xbox 2 plaatje is. Maar een simpel gerucht.
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar die techniek zie je beter met haar, kale kop neemt geen polygonen in beslag ;)
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk. Als de haren scherp zijn zijn de graphics goed. Kijk maar naar conker _O_ .
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ahahahhahahaha conker rules!!! maare ziet er idd wel vet uit ja, maare we wete iig dat de x-box 2 mooi word en (naar mijn gevoel) ook een gewledige line-up heeft :D
     
  16. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen met z'n alle tot mekka gaan bidden (geintje jongens niet metteen gaan zeggen dat ik daar geen grappen over mag maken jah) om te zorgen dat de xbox2 beter word.....of gewoon een aanslag plegen op sony
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Een aanslag op sony is naast dom, onnodig en crimineel ook nog eens compleet nutteloos voor de performance van de Xbox 2....slimpie!

    Sterker nog, als Sony er niet meer is, dan zouden ze een goedkopere machine bouwen en die voor duurder weg doen, aangezien ze geen concurent meer hebben dan. (Goedkoper = slomer)
     
  18. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst stonden er in de Power Unlimited een paar screens van spellen die EA voor de Xbox 2 maakt (niet meteen EA gaan bashen) de PU erna stond erin dat iemand van MS het gezegd dat dat goed mogelijk was maar dat het niet het maximum van de Xbox 2 liet zien.
     
  19. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. eerst zien, dan geloven. Ze zeggen vaker van dit soort dingen, maar dan klopt het toch niet helemaal.
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nu nog steeds niet duidelijk hoe de xbox 2 en werkelijk uit gaat zien want ik heb nu al veel screens gezien en ze verschillen veel van mekaar. :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina