1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 is toch nog niet officieel als naam aangekondigt?!

Ziet er trouwens best grappig uit dat ontwerp. Met de 'bal' van Microsoft Games. Toch lijkt het een beetje teveel op een beamer of webcam oid.

2. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eerst dat het een webcam was met een Xbox look
    lol

maar Xbox 360 vink wel een zwakke naam hoor...

3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    LE-ZEN!

Hoe komen geruchten de wereld in? De 1 speculeert, de ander leest het verkeerd en gelooft.

4. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zien er wel allemaal mooi uit maar hij wordt toch nog heel veel veranderd ik wacht wel tot die uitkomt. Als de binnenkant maar goed is dat vind ik veel belangrijker.

5. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm daar zit wel wat in ja :)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik deze thread hernoem naar Xbox 2: Geruchten en Valse informatie.

Niets in deze thread is tot nu toe officieel of ook maar op enige manier aangetoond. Allemaal speculatie, dus mensen alsjeblieft. Bekijk het ook zo en ga het niet verspreiden als feiten. Misschien ook makkelijk om de volgende keer in plaats van het gelijk te geloven, het eerst niet te geloven totdat het officieel is aangekondigd door Microsoft zelf en niet 'officieel' door een of andere obscure website of bron.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens;). Ik denk dat het ook komt omdat deze thread 'al' uit 22 pagina's bestaat, en leden die deze thread voor het eerst zien hebben geen zin om alles te gaan doorlezen. En op de pagina waar ze beginnen te lezen zien ze dat er over de xbox 360 wordt gepraat, en dus gaan ze dat overnemen.

Maarre, dat ontwerp van die xbox is echt _O_. Ik zou het niet erg vinden als dat m zou worden.

Enne, die nieuwe naam is niet eens zo slecht;)

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Fixed.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Lol;)

Maar ik bedoelde niet de naam xbox 360 maar de naam die jij verzonnen had voor deze thread.

:D

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha okay dan!! Onduidelijkheid brengt misverstanden in de wereld! ;)

11. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het maar zielig van mirik het spijt me zeer hoor maar je moet mensen nog een beetje laten fantaseren en om het nou metteen zo'n domme naam ze geven vind ik persoonlijk nog al kansloos.

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Riiight...........ik snap niet hoe een duidelijke titel zoals 'valse informatie' jou tegenhoud om te fantaseren? Als zulke dingen jouw geest al beinvloeden...

Dat je het een domme naam vind, zit alleen in je hoofd. Vind het een goede naam en kom me dan bedanken. ;)

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    WTF

:DHij heeft die titel écht aangepast:D

14. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    oke is goed :D ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik het een beetje jammer vond dat je zo negatief dee

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, sorry! Ik trek 't me erg aan dat mensen valse informatie voor waar aannemen! :)

Ik verander het terug als er echte feiten te meldden zijn! IK ga gewoon de thread persoonlijk modereren, dan hoop ik dat we onduidelijkheden uit de weg kunnen gaan! :)

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen ook een aparte geruchten thread maken en een feiten thread, waar de echte feiten op een rijtje worden gezet :)

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen: kopieer m'n beginpost, haal 'm weg en zet een post onder jou naam als eerste post:D

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed idee, maar het probleem is dat mensen vaak het verschil niet meer weten wat nou de geruchten en wat nou de feiten zijn. Ik wacht gewoon af hoor. Maar ik ben natuurlijk wel altijd in voor goeie informatie! Als het maar klopt. 8)

19. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ms zijn mondje dicht houd zijn er wijnig feiten te melden dus een treath daarvoor is een beetje nutteloos

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    3 aangekondigde feiten, 3 japanse dudes werken aan games voor xbox 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina