Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grolsch

    Grolsch Bierrrrr

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds XBox Live zien te regelen, en XBox 2 komt er al aan. Niet normaal meer, zo snel. Té snel, als je 't mij vraagt. 't Moge duidelijk zijn dat Microsoft zo'n haast maakt, simpelweg om Sony voor te blijven. Persoonlijk heb ik altijd een hekel aan dat soort 'haastklusjes', en ik denk dat er nog láng niet genoeg games uit de huidige XBox gehaald zijn (Doom 3 en Half-Life 2 komen eraan), en ik zou 't zonde vinden om weer helemaal opnieuw beginnen als ook online de XBox lekker op stoom is.

    Tuurlijk, áls de XBox zo vroeg komt als iedereen beweert, ga ik 'm zekers halen. Maar tot dusver ben ik gewoon niet te spreken over Microsoft's manier van werken. Bovendien vond ik 't juist gaaf om een XBox te hebben, omdat deze juist als laatst kwam, en dus de beste technologie bezit. Nu komt de XBox 2 als eerste, en zal 't dus dezelfde problemen ondergaan als wat de PS2 nu heeft (graphics dateren snel), en dat zou jammer zijn.
     
  2. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop xbox next, da klinkt wel lekker
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk lijkt me xxxbox wel een mooie naam, met een mooie sexuele uitstraling :p
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik ook ja.
    'Xbox' heeft toch al wat naamsbekendheid opgebouwd. Het zou niet zo slim zijn om nu weer een andere naam te gaan gebruiken. Is hetzelfde wat er nu ook met Fox Kids gebeurt -> Jetix.
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat daar staat over de processor en de grafische kaart, heb ik al eerder gelezen. Als het serieus zo is dat er 8 keer zoveel geheugen inkomt en een 9800XT (tegenover een GeForce 3Titanium nu ofzo toch?) ben ik echt heeeeel erg benieuwd wat je daar allemaal mee kan. Het is toch echt niet normaal meer als je bedenkt dat Chronicles of Riddick en Halo2 al zo mooi zijn en dat de specs van de Xbox1 echt helemaal niks zijn, maar dan ook echt helemaal niks zijn vergeleken met de Xbox Next (vind ik het best klinken:)). Ik ben echt onwijs benieuwd... Ik heb trouwens nog maar weinig over de specs van de PS3 gehoord...
     
  6. wat een pokkenaam.

    Ik dacht meer aan Xbox 2

    lekker origineel
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ooit eens ergens gelezen dat ze Xbox 2 bij MS te veel op PS2 vonden lijken. Weet geen link of site meer en dus ook niet of het officieel is of een gerucht (zal het laatste wel wezen). Ik vind de redenering wel logisch, je wilt niet dat de machine die met de PS3 moet gaan concurerren gezien wordt als een PS2 (heel zwart-wit uitgedrukt, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).

    Ben zelf wel een fan van Xenon, vindt het wel lekker klinken.

    Ik hoop ook heel erg dat ie backwards compatible wordt, maar wat dat betreft vrees ik het ergste. Zou het toch wel erg jammer vinden als dat er niet in zou komen. Koop hem sowieso wel, maar toch :9
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat Xbox 360 heten
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heej mijn advies is opgevolgd:p
    Goed id JKI.

    Ik wacht gewoon nog af tot de E3, want dan komen er (hoop ik) de eerste feiten van de volgende Xbox. Dat wat we nu allemaal horen is, denk ik zo, allemaal nog gelul.
    Over de naam, Xbox Next vind ik nog het beste. Maar de naam interesseerd me eigenlijk helemaal niet, ik wil gewoon weten wat de games worden, en hoe hij gaat spelen, dan is die naam helemaal niet meer belangrijk. Toch?
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Namen opvolgers Xbox en Gamecube bekend

    Uitgegeven: 7 februari 2005 15:55
    Laatst gewijzigd: 7 februari 2005 15:58

    AMSTERDAM - De namen van de volgende generatie gameconsoles lijken bekend te zijn geworden. De opvolger van de Xbox, zal Xbox 360 gaan heten. Dit in tegenstelling tot de eerdere namen 'Xenon' en 'Xbox 2'. Dit meldt de website Engadget.com . Volgens de website is Microsoft al volop bezig met de ontwikkeling van het verpakkingsmateriaal van de nieuwe console en prijkt daar de naam Xbox 360 op.

    Ook de naam van de opvolger van de Nintendo Gamecube is bekend; de Nintendo Revolution.


    Beide consoles worden in mei tijdens de E3 in Los Angeles gepresenteerd.


    zoals ik zei Xbox 360
     
  12. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem jij dit direct aan als feit? Ik geloof niet dat dit de definitieve naam is, en waarom zouden ze die nu al vrijgeven...
    Het is allemaal nog gespeculeer, we zullen moeten wachten op de officiële meldingen van Microsoft.
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens _O_ .
    Ik durf pas van een feit te spreken als het door Bill Gates zelf is gezegd. Eerder niet. Volgens mij komt dit nieuws gewoon van websites die te weinig aandacht krijgen.
     
  14. Topjob_86

    Topjob_86 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    er is toch altijd zo'n media evernement van xbox rond deze tijd. denk dat ze het dan meer bekent maken.
    evernement hete d8 ik de vorige jaren X02, X03 en X04 dus zal dit jaar wel X05 worden.
     
  15. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof ook niet dat dit al definitief is. Wat ik wel weet, is dat er hoe dan ook 'Xbox' in de naam voor zal komen. Wat er achter komt, doet dan niet zoveel terzake. Microsoft zal echter niet alle marketinginspanningen die voor de Xbox gedaan zijn teniet willen doen door het 'Xbox'-gedeelte van de naam weg te laten. Naamsbekendheid is daar gewoon veel te belangrijk (lees: kostbaar) voor. We moeten gewoon lekker afwachten...alsof de naam belangrijk is...
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    precies. Het gaat niet om de naam maar om de xbox (weer n naam) zelf.
     
  17. the game is on

    the game is on Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker mee eens alhoewel Xbox 360 natuurlijk geen goeie verkoopnaam is. Lijkt me niet dat dat de naam wordt, wat dachten jullie van the NeXtboX ;).
    Het allerbelangrijkste is natuurlijk dat ie vetter wordt dan de volgende playstation en gamecube
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het al helemaal voor me: "ik heb een xbox 360!!" :+ Dan vind ik xbox 2 nog beter...
     
  19. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een lassie klinkt ook tof, ik vind dat ze em lassie moeten noemen.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  20. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    boeie hoe die heet:p als eet ie t doosje van bil boeie


    al ik er maar lekker op kam gamen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina