Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet echt een probleem, maar het stond al op gamespy en die was al een paar keer gepost.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er lopen hier ook een stel mensen rond die amper Engels kunnen lezen. Dus voor die mensen is het een uitkomst:)
     
  3. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad maar goed... maak er geen probleem over voor menigeen is het nieuws...
    veel plezier er mee en laten we on-topic blijven
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Als ik dat artikel zo zie wordt de xbox best krachtig. Maarja, we moeten natuurlijk wel wachten of het ook echt zo gaat uitpakken als het daar beschreven staat. En... het blijft een gerucht :{ .
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft press release GDC!

    misschien fake ;) ... maar het klinkt als muziek in mijn oren _O_
     
  6. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Van welke bron heb je dit Fardo...?
    Ziet er allemaal wel leuk uit in iedergeval :cool:
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    3* een3 ghz procceser, zijn ze van de pot gerukt daarzo????


    Maar tot nu toe klinkt he veel belovend, maar wij het mij om gaat is dat ik gewoon een lekker gampje kan spelen.
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat over die GPU die een generatie verder is dan de X800, wat betekent dat precies? Betekent dat ook dat er een videokaart van dat kaliber of beter inkomt? Ik weet niet helemaal wat GPU (General Processing Unit is een gok...) is namelijk... Halo 2 en Splinter Cell: Chaos Theory zien er nu al geweldig uit en er zit nu een GeForce 3 (toch?) in de Xbox!
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet helemaal correct, eerder een GeForce 3.5.

    Ja, dat betekend dat er een videokaart inkomt die een generatie verder en dus beter ontwikkeld is dan de X800. Even een voorbeeldje, in plaats van een GeForce 3 een GeForce 4. Misschien dat het nu wat duidelijker is?

    Vandaag, over een paar uur, spreekt J Allard van Xbox op GDC (Game Developers Conference). Hij heeft al gezegd iets te gaan zeggen over de Xbox 2 specs, maar voornamelijk zal het gaan over Live in de volgende generatie.

    Edit/ Even voor de duidelijkheid, de X800 is natuurlijk al vele generaties verder dan de GF3 en 4. Voordat iedereen denkt dat er een of andere bagger kaart in de Xbox 2 komt. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    gpu staat voor graphical proccessing unit en zit in elke videokaart (is gewoon de term voor de chip van een videokaart)

    wat ze ermee bedoelen is dat de videokaart van de xbox next inderdaad beter gaat worden dan de x800, een generatie verder dus...

    of dit nu betekend dat er een soort x850 (wat geen nieuwe generatie is) in komt of echt een nieuwe generatie (de serie die na de 8xx komt) weet niemand, maar reken er maar op dat het top of the bill wordt...


    dan even mijn reactie op het laatste artikel en die van gamespy...

    ik ben altijd terughoudend geweest over zogenaamde informatie over de xbox next en heb er tot nu toe dan ook nooit in geloofd...

    dat gezegd hebbende, moet ik toegeven dat ik het gevoel heb dat de laatste twee artikels weldegelijk een bron van waarheid bevatten. Ze zullen niet alles goed hebben (vooral die van gamespy), maar er zijn altijd last minute changes (neem de xbox waar op het eind ook alles werd veranderd terwijl MS al een officiele hardware release had gedaan)...

    goed de reden waarom ik denk dat het waar is komt voort uit het feit dat de GDC een hele belangrijke beurs is waar veel mensen rond zullen lopen die meer weten over de xbox next, dan wie dan ook...

    plus het feit dat de E3 nog maar 2 maanden vanaf nu er aan komt en daar zou alles bekend gemaakt moeten worden. Het klinkt dan ook niet vreemd in mijn oren als er al voor de E3 xbox next info bekend zal worden, al dan niet officieel... Dit gewoon om het publiek al lekker te maken, ook gezien het feit dat de PS3 al binnen deze maand bekend zal worden gemaakt...
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is dus geen officiele informatie. Dus zijn ook geen 'voorlopige specs'.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al weer een evenemt ofzo, met bijbehorende datum bekend waar de volgende lading informatie wordt vrij gegeven?
    Ik ben toch wel benieuwd wat er nou waar is van die videokaart en of ie nou 512 of 256MB werkgeheugen krijgt... En er was toch ook al een datum voor de onthulling van 'zijn uiterlijk'?
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Kobold: Gebruik de volgende keer ff de Edit knop 8), ja ik heb zin om bijdehand te doen. :)

    Het ziet er allemaal heel leuk uit allemaal, maar ik wacht ook op de keiharde feiten. Al die geruchten zijn mssn te hoog gegrepen en straks valt het eindproduct tegen door al die verwachtingen. ;)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    _O_ was mijn info toch weer eens goed *) ;)



    Goed gedaan .... damm de xbox word heet!
     
  16. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kobold
    al die specs klinkt als muziek in mn oren
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Game cards klinkt intressant ... ik vraag me alleen af ... hoe straks de micro transacties gaat werken
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat snap ik ;) Geloof ook nergens wat van totdat het van microsoft zelf afkomt.
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed artikel _O_

    De nieuwe xbox gaat echt ownen :cool: . Hoe meer artikels ik lees, hoe meer zin ik in de release krijg en in de E3 :9 .
     
  20. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je naar E3 dan, zak stront:9 ik ben jaloers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina