1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik ga niet naar de E3:D. Maar dan wordt de xbox 2 geshowd *) . Kijken of MS er iets van gemaakt heeft :p .

2. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    dude als ik 18 ben ga ik naar de E3 (dan heb je pas toegang). maar goed de xbox 2/next gaat dus best wel klaren dat is al een beetje duidelijk.... voor de rest iemand nog wat te melden? :p

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Edit: Trouwens, vanavond is er een preview getoond van de Xenon user interface.

Dat hoorde ik net van Jay Allard, toevallig. ;) Die conference is nu bezig, of al voorbij, was helaas geen live webcast van.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij zo snel mogelijk met een artikel erover komt vinden wij alles goed :+ . Hebb we tenminste weer iets om over te discussieren;).

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    (I am typing this out on my mobile phone…sorry if there is bad grammer etc…)
    J just finished a demo that is showing an example of what the next generation Xbox interface could look like. Words can’t do it justice. Player avatars, gamer ranking, gamerzone and more. He just mentioned that ALL next generation games will support in game sounndtracks…through one universal user interface. Your friends list will also be accessed through one common UI….no more hunting for how to bring up your friends list. Friends list, media player and more is all quickly accessible via ‘the guide’. You need to see it to really understand it.

6. jj_joow

jj_joow Win Or Just Die!

Leuk Bevonden:
    0
    ofterwijl, live is verplicht:9

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee..

Xbox Live zit in de 'hardware'. Ontwikkelaars moeten aan verschillende eisen voldoen, zoals hun games op zijn minst Live Aware maken en de standaard functies onersteunen die er in zitten, die worden uitgelegd hier:

http://archief.xboxworld.nl/news/6424/

Maar dat zal dus makkelijk zijn om dat dat allemaal in de hardware zit en standaard functionaliteiten zijn. Xbox Lie is niet verplicht voor concumenten, wordt wel aangespoort op deze manier. De meest van die features zijn ook gewoon beschikbaar voor consumenten zonder Live.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik wel dat de prijs van live iets omlaag gaat en de verplichte cc verdwijnt. Dan kan ik heel misschien ooit nog eens op live komen:D.

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Microsoft zal zelf Unreal 3 gaan gebruiken voor het ontwikkelen voor next-generation games is net bekend gemaakt. Ik post het op de main in paar minuten.

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Het begint toch wel errug interessant te worden.de U3 engine is echt wel verdomde fantastisch.......altans dat moet nog blijken....maar het ziet er zeer goed uit.

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de eerste screenshots van de Xbox '2' Guide interface, post ze in enkele minuten.....

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Goede coverage Kobold, normaal gesproken moet je voor dit soort artikels naar andere, Engelstalige, sites.

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  15. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Coole interface.

Klasse werk Kobold

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    MCE anyone :p

maar ziet er vet uit, echt cool dat er eindelijk iets duidelijk wordt gemaakt...

dit zijn mooie dagen O-) ;)

17. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Overigens is dit een placeholder design, de interface van de Xbox 2 zou er tegen de tijd dat hij uitkomt heel anders uit kunnen zien.

Edit/ Voorproefje van wat de Unreal Engine 3 kan doen.

http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml

Laatst las ik nog dat de UE3 soepeltjes liep op de Xbox 2 en dat zonder veel moeite bij het porten, dus waarschijnlijk zou hij nog geoptimaliseerd worden. Dat was dan wel geen officiële bron, maar nu dat vandaag is aangekondigt dat MGS de UE3 zal gaan gebruiken lijkt het me geen loos gerucht.

Screenshots zijn wel redelijk oud hoor, maar ze zijn niet minder indrukwekkend.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mirik bedankt voor deze updates :9

Ik bezoek constant alle Amerikaanse sites, maar die komen nauwerlijks met nieuws... ga zo door! _O_

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    "One approach, you can say 'hey it's all about the hardware'. Take a super customized approach with a lot of PhDs and you can design your hardware to win at science fairs. Lots of blue ribbons. You can woo over the electrical engineers of the world. () You might go so far as to put a fancy label on it. Forget the fact that it's hard to program too, this is cool!

That doesn't mask the fact that you didn't design it for the developer. It becomes apparent because after you launch a system like that it takes a year before anything worth playing comes out. That's a crime. That's a crime. There are too many good ideas in this room to go that approach.

The science fair approach turns game programmers into hardware schedulers and the only emotion that approach can elicit from you, is frustration."

J Allard, van Microsoft, die het over 'een bepaalde concurrent' heeft. :cool: Wie-o-wie zou het toch zijn? :9

20. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe ,mooie woorden :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina