1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We zijn gewoon 't snelste. *)

2. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Gamer.nl zou de Xbox2 1 Terra Flops aan informatie kunnen verwerken.
    Weet niet of dat de waarheid is,maar dat is echte ongelooflijk.Dat zou iets minder kunnen zijn als de 1,5 Terra Flops van de PS3,maarja dat is voorals nog pure speculatie.

3. darkboy

darkboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die xbox2 is helemaal nep

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    ga weer slapen jochie !

5. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is niet 'volgens' gamer. Dat is gewoon uit de officiele press release die je gister middag al bij ons had kunnen lezen:

http://archief.xboxworld.nl/news/6427/

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laat maar :mad:

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ben je nou een simpele ziel of haal je een grapje met me uit?

Ik zeg toch net duidelijk dat dit nieuws gistermiddag al bij ons op de site stond of niet soms?

http://archief.xboxworld.nl/news/6427/

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja maar dat is ander nieuws, Dat nieuws is er ook maar er is ook nu meer nieuws en dat poste ik net.

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee vriend, is identiek, uit de zelfde press release en de zelfde keynote. :)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Oh sorry dan;)

11. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien al oud nieuws en alles maar ik dacht ik deel maar voor als het nog niet ergens geweest is:

gamefront.de

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus ook al 2x gepost.

Ik denk dat ik dat nieuws over die 1 TerraFlops gemist had,sorry daarvoor.Bron is dan dus ook gewoon Xboxworld.mijn excuses daarvoor

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is gewoon zelfde informatie met speculatie van Gamespy. HD-DVD wordt nergens nog genoemd. Heeft trouwens niks met High Definition (HD, scherper beeld, hogere resoluties, het word de 'HD era' zoals Allard zei) te maken, maar met High Density (hoge dichtheid, meer opslagruimte, in principe niets te maken met de HD era dus...).

Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk zijn er feiten _O_ . Dat werd ook tijd :) . Nu moet alleen de titel nog aangepast worden O-) .

Die gebruiksinterface ziet er echt goed uit. Ik heb echt zin in die xbox 2 :9 . Aan die gebruiksinterface te zien wordt live echt heel erg vet. Nu je kan zien wat voor feedback iemand heeft hoop ik dat ze de verplichte creditcard afschaffen. Dan kan ik tenminste ook op live :p .

Volgens mij zijn ze daar bij MS trouwens een hele grote fan van 3 doors down :+ .

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    HD-DVD gaat denk ik niet worden gebruikt in X2.

Duurt nog een eeuwigheid voordat het echt aanslaat bij consumenten, het verschil tussen een HD-DVD en normale DVD is voor veel mensen te klein. Het is nieuwe technologie en het is dus duur.. en om games nog duurder te maken dan de 60/70 euro die er nu voor wordt betaald zit niemand te wachten. Dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een parabool in plaats van een lineair stijgende lijn.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  16. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel niet het geval zijn, maar inderdaad, dan zou iedereen op live kunnen en zelfs ik :) ik hoop echt dat dat het geval is maar ut zal wel niet :mad:

17. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien maken ze nu wel een soort van prepaid kaarten waarmee je op live kan en war je geen creditcard voor nodig hebt.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop dat ze die creditcard er mooi in houden. Veel beter voor controle en je staat dan mooi geregisteerd. En met alle respect, het houd de wat jongere kiddy gamers van live af.

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als je geen Live hebt kan je simpelweg de Live functies niet gebruiken, precies zoals het nu ook is. Wat de fuck heb je bijvoorbeeld aan een zogenaamde "gamercard" als je Xbox niet is aangesloten aan het internet?

Even nadenken mensen.. Dat elke game Live functies heeft betekend natuurlijk niet meteen dat Live een verplicht iets wordt.

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een HDTV nou eigenlijk? Ik zie er hier veel lui over praten maar ik heb geen idee wat het is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina