1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me zeer maar die laatste opmerking slaat nergens op. ik ben 15 jaar en ben ik nou een kiddy gamer? ik ken niet op live omdat mijn pa zwaar tegen gamen is. En mensen van 18-19 hebben vaak ook geen creditcard dus echt nuttig is het niet dat ding. Alleen met je creditcard op live kunnen is net zo kansloos als jou opmerking die echt nergens op slaat.

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, beetje onzin wat hij zegt. Maar ben wel benieuwd naar hoe ze dit nou kunnen gaan oplossen. Ben wel vrijwel zeker dat CC uiteindelijk niet meer nodig is, ze lopen zo aardig wat mensen mis. Even afwachten.

En dan van kiddy gamers valt ook mee, mensen zonder CC zijn niet altijd kleine koters. Je moet een bepaald inkomen hebben voor een CC dacht ik. Plus dat niet iedereen er 1 hoeft.

3. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al nieuwe info over de Xbox 2?

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0

Hummm,ja ....kijk ff 2 pagina's terug en begin daar maar te lezen

5. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen :)

6. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    ff over die Creditcard...ik ben 20 en kan er eentje aanschaffen (inkomen maakt eigenlijk geen bal uit...als je rood staat betaal je gewoon veel rente en daar profiteren hun alleen van dus hoe minder geld des te beter voor hun dus eigenlijk ;)...)

ik heb geen creditcard omdat ik gewoon niet rood wil staan....ik vind het best zo...als je eenmaal gewend bent om schulden te hebben gaat dit een stuk makkelijker de volgende keren. maar hierdoor kan ik geen xbox live spelen. Ik heb al rondgekeken en zover ik weet is het minimum in het rood staan 2500,- Euro. Ik wil eigenlijk een creditcard waarmee je niet in het rood kunt staan ;). Die zal wel niet bestaan maar weet er iemand een cc bedrijf waarbij je het in het rood staan lager kunt aanvragen als 2500 Euro?.

private message me hierover aub.

7. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    een credit kaart bepaald niet of je rood kan staan ofzo hoor. het is alleen makkelijk dat je alvast wat kan betalen als je het geld "nog" niet hebt.. en ik heb een kaart van de anwb. en ik krijg als ik een bedrag open heb staan iedere maand een overzicht van open staande bedragen.. (en aangezien ik de kaart alleen gebruik voor xbox live. heb ik er alleen maar een paar keer wat content gedownload.) als je een credit kaart aanschaft ben je er altijd nog zelf bij over hoe je die kaart gebruikt. (blijk baar vertrouw je je zelf niet echt daarin). maar ik heb mijn kaart gewoon ergens weggestopt. dat ik eerst een halve dag moet gaan zoeken voor ik 'm kan vinden :D.

8. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook gedaan. ik heb een credit card aangeschaft puur voor xbox live. ik heb dat ding opgeborgen en nog nooit gebruikt.

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost die CC jullie dan per jaar? En wordt daar dan eigenlijk ook een bepaalde rekening aan gekoppeld (bestaande of nieuwe rekening, bijv bij ABN)?

Maarre, ik hoop dat de CC wordt afgeschaft om online te kunnen gamen. Dan kan ik tenminste ook op live;). Nu ze die gebruikersfeedback hebben op de xbox 2 is het toch helemaal niet meer nodig om een CC te hebben omdat je zoiezo kan zien of iemand een leuke gamer is of dat ie de boel verziekt...

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een studenten pakket bij de ABN Amro en daar kost een credit card 12 euro per jaar. Het kan wel zijn dat je bij andere banken wel gratis is.

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij bij geen enkele bank gratis... :{ . Maar volgens mij is 12 euro niet heel erg veel voor een CC.

Weet er nou eigenlijk iemand al iets over wat je bij de xbox 2 voor live nodig hebt?

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    IK weet dat het nog vroeg is. Maar ik zag net dat filmpje van Gamer Guide, en daarin werd gebruik gemaakt van Forza Motorsport.
    Zou dit kunnen betekenen dat de Xbox2 ook Xbox games kan afspelen?

Nou weet ik wel dat ze nu wel moeten gebruik maken van Xbox games, omdat er gewoonweg nog geen Xbox2-games zijn, maar toch...

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zullen we in ieder geval maar hopen. Ik hoop ook dat ze dat binnekort eens gaan vertellen. Maar dat zal dan wel als je het zo ziet.

14. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een via de anwb. die kost 12,50 per jaar. maar dat gaat pas in nadat je hem voor het eerst heb gebruikt. ik had een xbox-live kit hier thuis liggen, dus ik heb er nog geen kosten mee gemaakt. dus tot nu toe is ie gratis.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Interview met J Allard over zijn speech op GDC en over de Xbox 2. Klik.

'Everything you wanted to know about Xbox 2', artikel bij IGN. Klik.

Beide zijn redelijk lang, maar het lezen waard.

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    J Allard zegt:
    "We get to use our playbook now. Each time a new generation comes around, nobody is in first place. The clocks start over. Winning in the previous generation doesn't get you a head start or an instant first place. Everyone starts with a fresh slate. This time around we're doing things much differently."

Jah jah, dus de PS2 verkocht ZOMAAR zo geweldig goed en dat had zeker niets te maken met het succes van de PS1...

Amerikanen, wat zijn het ook een stel slappe ouwehoeren!

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan moeilijk gaan zeggen dat de PS2 gewoon beter is dan de xbox:D.

J Allard heeft wel veel mooie woorden, maar of hij ze ook waar kan maken...

18. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zullen vast en zeker Forza ook in deze menu's gebruiken om zo wat gratis reclame voor die game te kunnen maken. Deze menu's komen wereldwijd op allerlei internet fora langs en staan zelfs op de frontpage....

Op deze manier zetten ze Forza ook nog eens op een goede manier in de picture ;)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    veel ps2 bezitters zullen ook eerder geneigd zijn een ps 3 te kopen, en er zijn veel ps2 bezitters...

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Hetzelfde geld ook voor de xbox bezitters denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina