1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Een ander kleurtje is misschien ook wel leuk. Dan kunnen we de xbox 1 en 2 tenminste uit elkaar houden :cool: .

Maar dat idee van die verwisselbare frontjes lijkt me best lollig. Dan kan iedereen z'n xbox aan elkaar showen. En waarschijnlijk valt zo'n xbox ook goed te modden :9 .

Laatst bewerkt: 14 mrt 2005
  2. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    welk frontje neem ik vandaag.....hmmmm moeilijk...

3. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0

de nieuwe xbox gaat hij er dan toch zo uitzien?

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Lieve god het gaat de NGC achterna.Liever mijn dikke grote zwarte doos dan dat DING.*Zoek braakzakje

5. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    eeuh waar haal deze onzin nou weer van daan( het gevaar van dit zeggen is dat hij misschien nog waar is ook en dan sta je een beetje voor lul natuurlijk maar tog) ik denk niet dat ze 3 controllers er maar op gaan zetten want dat is niet practies. 4 is veel logiser. denk jij nou echt dat M$ zo dom zou zijn om die uitvoering te nemen?? dat ding is graf lelijk en ze zouden het echt nooit zo in beelt brengen. En in dat ding zitten 4 grote bouten die zouden ze er nooit in stouwen en zeker niet op zo'n onlogise plek. En ook nog ff over de domheid van de gene die de tekst er bij heb gezet: "hangs from seling"....nee zou het?? echt waar? ik d8 dat het een 8 inch (weet ik veel hoe je da typ) beeltscherm op zijn kop was jo. en dan ook nog tegen de grond aan geplakt.

Ik heb gesproken...

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je enige bron voor die plaatjes?

Dit lijkt me nogal erg nep...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Nee dit is een prototype van de eerste xbox ...

Ik wil nog wel een gerucht de wereld in helpen

bron = Tweakers
    Nu vond ik de volgende site www.xkey.com

logo doet me ergens aan denken ;)

de product info

Okay secure remote network ... zegt niets ... ik kijk even in de contact info

hmmm M-systems ... rings a bell?

2GB wie heeft er dan nog een HDD nodig ;)

8. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    eeuh mijn engels en mijn technise taalgebruik zijn niet hoog maar klopt et dat dit elkaar tegen spreeekt?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    wat bedoel je ... ja dat is dus geen plaatje van de volgende xbox

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van al die geruchten. Sommige dingen lijken verdacht veel op elkaar, dus misschien kloppen die wel... aan de andere kant kunnen ze net zo goed overgenomen zijn door een andere site. Ik zou echt onwijs graag meer willen weten, is er geen datum geprikt dat MS meer info vrijgeeft? Bij een een of andere evenement ofzo...

11. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    wordt er ook 1 dement (net als spartan 005 ;))

E3 weet je nog dan wordt alles bekend gemaakt van de specs en games tot de machine zelf...

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dude dat M-Systems gedoe is al maaaaaaaaaaaaaaaaanden oud, dat is niks nieuws. En die dude heeft zijn woorden terug genoemen rond die zelfde tijd.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heheh dat is waar.. Maar het feit is wel dat M-systems de data storage voor de volgende xbox gaat leveren en de site xkey bestaad nog niet zo lang. Het logo van Xkey komt mij bekend voor. Meer niet en minder niet

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Xkey bestaan al lang zat (van voor de aankondiging dat M-Systems zou werken met Microsoft aan Memory Units) en heeft niks te maken met Xbox. Op de site staat waar het voor dient, niks anders. Zo veel producten heten X-dit of dat, dat is immers een hippe manier om je spulletje te noemen.

De MU die M-Systems ontwikkeld zal geen Xkey heten, noch op die site te zien zijn hoor... :)

Hier is ons artikel over de toenmalige aankondiging:

http://archief.xboxworld.nl/news/4828/

En hier over de 'verspreking' die de dude van M-Systems moest terugtrekken:

http://archief.xboxworld.nl/news/4875/

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Okay ik val weer eens met mijn neus in de boter ... bedankt voor clearing that up ;)

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Hihi, that's what we're here for! :+

17. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dit plaatje:

"New Xenon XDK Launcher screenshot
    >> The guys over at cq-ef.net have what I believe is a screenshot of the XDK launcher of a Xenon (Xbox2, Xbox360, Xbox Next) aplha2 dev kit.
    A similar image (with just the Dolfin.exe) of an alpha1 dev kit was already leaked on the internet some months ago, but this image contains different executables.
    Check out the screenshot on cq-ef.net."

Van Xbox-Scene...ik weet niet of dit allemaal zo echt is...

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox-scene is een mod-site, en ik denk dat lui die hun xbox kunnen modden ook wel tot dit in staat zijn...

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Daarbij hebben ze de nieuwe dashboard een paar dagen geleden toch officieel bekend gemaakt? :) Beeeetje overbodige post volgens mij [van dynamike natuurlijk].

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Komt van een artikel bij Tom's Hardware, is ongetwijfeld echt, ik snap neit wat er bijzonder aan is though. Zo ziet de normale Xbox Debug launcher er ook uit...... en wie weet draait het gewoon op een alpha of dev kit die niet final is in any form, of gewoon een PC ofzo, dus zegt nog niks. :)

Wooffa: dit is de debug launcher, niet de dashboards, dit is voor ontwikkelaars en testers en pers die previewcodes speelt. Ik bedoel: zo ziet het op onze debugs ook uit, alleen dan groen en Xbox launcher staat er. :)

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina