Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Monsterlijk gewoon _O_

2. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    Die contollers lijken mij fake, ze zien er niet egt spectaculair uit en ik verwacht zeker meer van MS!!:)

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik neem aan dat men geen fotocamera's mee naar binnen mag nemen op de R&D afdeling ivm bedrijfsspionage. Kan natuurlijk wel zo zijn dat iemand een mobieltje naar binnen heeft gesmokkeld en daarmee de foto's heeft genomen. Zou wel de brakke kwaliteit van de foto's verklaren. :)

Zou best kunnen dat het echte prototype's zijn, ik heb geen idee eigenlijk. Maakt ook niet uit eigenlijk. Zo lang dit niet de definitieve versie is, is het mij best. Die dingen vind ik echt oerlelijk.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Toevallig heeft iemand die Xbox 2 controller in huis en denkt van : Goh, laat ik er met mijn webcam eens een paar kiekjes van maken en online zetten?

I don't think so...Is gewoon een custom Logitech Wireless met een paintjob of iets in die trend.

Microsoft onthult stukje bij beetje een mooie professionelee foto van het controllerdesign op Our Colony, en dan gelooft iedereen het als er een paar wazige webcam pics online verschijnen! Whaha. :)

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het had toch gekunt :+ .
    Maarre, waarom komt er nu eigenlijk haast geen officieel nieuws meer uit over de xbox 2? Het is al al een hele tijd stil. Wij willen nieuws! :cool:

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Lijkt wel aardig opelkaar, beetje opgevuld, paintjob en je hebt een fucking lelijke controller :+

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou 'm wel kunnen zijn, dat is 't probleem niet echt. Maar zouden ze dan zulke lelijke pictures er van releasen?

Je wilt niet weten hoeveel third party controllers er zijn, het zou er any one of those kunnen zijn waarvan we niet weten hoe die er uit ziet. :)

Maar goed, we'll see. Vind 't geen verbetering. Beter dat hij gewoon triggers heeft, trouwens.

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als dat de Xbox 2 controller is dan ben ik een hamster :) Het ziet er gewoon niet uit en de knoppen lijken nogal klein. No way.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hij debuteerd op mijn vejaardag ;)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Echt een fantastisch goede zet van Microsoft om de Xbox2 via MTV voor het eerst te presenteren. Het geeft gewoon aan de bij microsoft de gamers (de consumenten) op de eerste plaats komen, en niet de pers, eindelijk.
    Deze actie zal erg veel pijn doen bij Sony. Ten eerste omdat ze de xbox2 eerder presenteren dan de ps3, en omdat miljoenen mensen wereldwijd hem meteen kunnen zien. Briljante zet van Microsoft. Probeer dat maar eens te overtreffen Sony.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op ourcolony.net is dit plaatje gepost

lijkt op Project Gotham Racing 3 of een ander race spel

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, foutje:).

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig _O_. Als de xbox 2 zulke mooie graphics kan produceren zie ik het wel zitten *). Kijk eens naar die koplamp, echt fantastisch mooi!

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me eerder een render, voor de cover van een magazine I'd say!

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ook best wel kunnen, maar waarom showen ze dan precies dat plaatje op www.ourcolony.net?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    teasers voor de mensen die het spel spelen ... het is inderdaad een render (staat ook in het plaatje met de hex tool)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het moet toch eigelijk een raar gevoel voor een microsoftvent zijn. Op het internet allemaal van dit soort speculaties tegenkomen, en weten dat het waar of het totale onzin is.

Ik las tevens op gamer.nl dat er ook 360 in de naam van het plaatje staat (met de hextool). Dit zou op Xbox 360 kunnen slaan, of op de auto want het is een 360 Modena.

18. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, zo'n render |:- . Was de 'betekenis' ff vergeten in m'n vorige post:D.
    En mods, pas die titel eens aan!! Er zijn genoeg feiten...

*Gaat PM'en

19. Trossarms

Trossarms Guest

Er lopen 2 oenen over straat zegt de ene tege de ander mag ik in het midden lopen

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maar er zijn ook nog steeds geruchten ;)

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina