1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trossarms

    Trossarms Guest

    Hahahahha hoe facking grappig ben jij ik heb echt nog nooit zo'n grappig iemand gezien in mun hele leven _O_
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de titel van deze thread zoals hij nu is _0/ .

    Het lijkt me wel vet om de xbox 2 op MTV gelijk met de hele wereld onthuld te zien worden :cool: . Dan ben ik tenminste net zoveel op de hoogte als jullie:D. Maar het is wel een meesterlijke zet van MS. Ik ben benieuwd of Sony hiertegen nog iets speciaals gaat ondernemen, ik denk het eigenlijk niet.


    /Edit: Kheb trossarms ff gerapporteerd.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee de titel hoeft niet echt verandert te worden, het blijven geruchten, feiten heb ik nog niet gehoort.

    En Sony, die hoeven niet lang na te denken, ze gaan onderhandelen met TMF:+
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    uh @ trossarms?
    Beetje eenzaam ofzo?


    i.i.g.. Waar komt dat 360 gerucht eigenlijk vandaan? Ben het een paar keer tegen gekomen, maar is het ook nog daadwerkelijk op iets gebaseerd? Neem aan van wel, het gerucht moet toch ergens vandaan komen.
    Kan iemand dit ff ophelderen?
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer dat tmf sinds een paar jaar in bezit is van mtv networks :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk is dat gerucht door een site naar buiten gebracht, zonder egt een bron te hebben.. dat lijkt mij het meest waarschijnlijke
     
  7. Blubba

    Blubba Guest

    Ehum eyh XBW k snap echt niet wat er nou BIJZONDER is aan al dat gehyp man btw dit is een vet vage foto.En die lui van de zogenaamde ''ourcolony'' site wie zijn dat in godsnaam ..? een ondergrondse sekte die verslaafs is aan de xdoos..? en die overal mysterieuze spin-stickers plakken bijv op lantaren palen..?!

    Dus omdat een of andere vage amateur site eerder hoax-controller foto's publiceerd is dit inneens de meest hotte secret internetbron en worden alle plaatjes van hun door hex-editors gecheckt op associatie's met de nieuwe Xbox. Lachwekkend. Mooi voorbeeld van hoe hypes zichzelf voeden.

    IK SPEEL BEST WEL VAAK OP M'N XBOX MAARH K SNAP ECHT NIET DAT ER ZULKE LUI BESTAAN DIE ER ZO AAN GEHECHT ZIJN DAT ZE ALLEMAAL VAGE DINGEN GAAN DOEN!

    /Mod Geen gescheld of aanstootgevend materiaal, dankje!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2005
  8. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @ blubba
    voordat je mensen gaat beledigen ga een keer naar school om wat zinnigs te leren en verder KOOP EEN LEVEN!
    of wacht, dat kun je vast niet betalen gezien je waarschijnlijk een minimum opleiding hebt of volgt
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zoals het er nu op lijkt is ourcolony een site opgezet door microsoft...

    bewijzen hiervoor zijn het feit dat j allard hetzelfde logo op zijn shirt had als oucolony in 1 van de nieuwe live dashboard screens

    + dat de countdown van ourcolony heel toevallig al een paar weken op precies dezelfde tijd stopt wanneer de xbox 2 op mtv wordt onthuld...


    maar goed wat wij hier zo interessant aan vinden komt voort uit het feit dat we nou eenmaal nieuwsgierig zijin naar het uiterlijk en specs van de xbox 2... dat dit bij jou niet het geval is is niet erg, maar ga ons niet veroordelen dat we gewoon nieuwsgierig zijn...

    voor jou is het blijkbaar niet interessant, blijf hier dan gewoon lekker weg... doe je ding dat doen wij ook
     
  10. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    @party crusher

    jij bent anders ook wel een beetje beledigend bezig :{

    anyhow, geen bron voor de 360 rumor dus?
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Allemaal effe normaal doen please! Dank je!

    Elkaar met respect behandelen, als je iets niet begrijpt en niet mee wilt doen. Dat is goed! Maar mensen zijn niet 'triest' omdat ze iets doen wat jij niet wilt doen, zij willen misschien niet voetballen, of wat jij dan ook doet! :)

    dank u!

    De enige feiten zijn te lezen in de eerste post van deze thread, die verwijst naar een nieuwpost van XBW en officiele informatieL:

     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er turnbased RPG's (ja, ik ben nogal old school) en vechtspellen (Hopelijk 2D) voor zien.
    Ik ben een oldschool gamer denk ik, ik hoef niet altijd maar die 3D zooi. 2D op z'n tijd is ook best tof, toffer dan vele 3D van tegenwoordig, maar ja dat is mijn visie.
     
  13. FabianNL

    FabianNL Guest

    wie is hier trouwens allemaal "voor" een draadloze controller? Dat lijkt mij namelijk echt helemaal niks, dat zit ik met batterijen! En als ik iets haat zijn het wel batterijen... Of er moet een of andere accutje of iets inkomen maar dat moet je ook weer gaan opladen en alles. Ik wil er gewoon een snoer aan houden! :'-(
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben ongelooflijk voor draadloze controllers ik heb er nu 4 .... en de batterijen gaan lang mee ... en je kan ze altijd opladen ;)
     
  15. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze er oplaadbare batterijen bij doen (liefst met oplader :) ) ben ik er ook wel voor
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    als je net als de iPod een accu dr in hebt, en hij kent GEEN ruis, kan ik er nix op tegen hebben... maar dan wel met ingebouwd dockinstation bij je Xbox, dat zou wel vet zijn, dat je gewoon als je klaar met gamen bent, je controller IN je Xbox doet, en dat ie dan oplaad :D ruige sjit... maar nadeel van draadloos is dat je als je een gamenacht hebt, je maar moet afw88 of je controller het volhoud,,,, maja... we shall see... en die Xbox 2 moeten ze gwoon Xbox 2 noemen, al het goede uit de eerste erin houden(harddisk, custom soundtrack enz) net zo log als de eerste (lkkr zwaar en groot) en ga zo maar door, maar das vast al heel vaak gezegd hier :p
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik hoop dat je gewoon de oude controllers op je Xbox2 kan aansluiten, lijkt me wel beter. Ben ook niet echt gek op draadloze controllers, en ben bang dat ik het springtouwen ga missen. :mad:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Volgens een gamer die gister tegen J Allard heeft gespeeld (PGR2) Mystery Guest

    heeft J Allard een nieuwe plaat op zijn auto zitten

    De naam xenon is beschikbaar in de staat Washington

    https://fortress.wa.gov/dol/dolprod/vsdpersonalplateonline/

    Maar de naam Xbox360 (welke net op plaat past niet)

    Mogelijk een hoax ... maar weer de naam Xbox360 duikt steeds vaker op
     
  19. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zal in de VS tussen de $249,99 en $299,99 gaan kosten, vindt k nog best mee vallen, voor een releaseprijs

    bron: gamespot.com
     
  20. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, vooral voor zoveel extras derbij, zoals super graphix, ingebouwd live!!

    kan iemand zo'n foto van een "beruchte" Xbox 2 controller posten, die gene waar ik es op klickte werkte niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina