1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blubba

    Blubba Guest

  2. Victor

    Victor Guest

    Nou de inspiritie voor het desin was zeker net zo hoog als die voor de
    Aplle-I Box?|:-
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heerlijk zo'n fake!
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Kobold heeft de titel weer terugverandert _O_

    Ik hoop echt dat de xbox 2 (of hoe je hem ook wil noemen) draadloze controllers als standaard heeft want ik heb soms nog wel behoorlijk last van die draden. Bijvoorbeeld als je ze om de controller heen oprolt en als je ze dan weer uitrolt zitten er allemaal van die vreemde draaiingen in. Dan kan je weer alles loshalen om 'm weer recht te krijgen, en om ze nou niet meer op te gaan rollen...

    Maar het is toch wel meesterlijk hoe sommigen een ontwerp met photoshop voor de xbox 2 maken :+ .


    /Edit:
    Laten we dan maar hopen dat dat ook zo is hé:).
     
  6. Blubba

    Blubba Guest

    @rikkel

    ik zou maarh niet te vroeg juichen fanboytje

    btw ik weet voor 75% zeker dat de ps3 veel krachtiger gaat worden maarh helaas gaat ie toch verliezen omdat de xbox meer spellen heeft...jammer maar zo gaat het in t echte leven he....
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet de draadloze controllers op je xbox2 kunnen klikken, zodat wanneer je niet aan het gamen bent de accu word opgeladen!! dat zou wat zijn he! :D
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij het artikel gelezen. Want het zijn dik 4 pagina' met moeilijke dingen en als jij dat in 3 minuten kan lezen.... En leg maar eens uit waar die Cel chip beter wordt dan die Physics
    Dus juich jij maar niet te vroeg PS2 fanboytje.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Eurogamer: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=58634
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Simpel, maar hopelijk ook mooi en stijlvol. Ik hoop dat ie wit met groen wordt, vind ik sowieso de mooiste combinatie, ook bij het logo van de huidige Xbox.

    Het zou eens niet hè.:+


    Maar hoe zit dat nou met dan nummerbord? Had ie dan Xbox360 als nummerbord?
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    xbox360 was iig niet meer beschikbaar als nummerbord dus dat zou best kunnen ook...

    en ff over die controllers nog, ja, als er een accu inzit en bij je xbox een docking station ben ik ook wel tevreden hoor 8)
     
  12. Blubba

    Blubba Guest

    Eurogamer heeft van strikt anonieme Britse bron mogen vernemen dat de naam van de de volgende Xbox inderdaad Xbox 360 zal gaan zijn, de naam waar de meeste voortekenen al op wezen.
    Verder is de vorm van van de console volgens dezelfde bronnen een concaaf, een rechthoek met één of meerdere ingedeukte zijden. De Xbox 360 zal zowel plat als op zijn kant kunnen staan, net als nu al met de Playstation 2 het geval is.

    Over de kleur van de console wist de bron nog geen uitsluitsel te geven. Volgens de documenten was deze grijs, maar de kans is ook aanzienlijk dat de console wit zal worden. De locatie van het slot voor de harddisk en de DVD-lade waren volgens de bron ook niet geheel duidelijk in de documenten.

    De Xbox 360 zal op 13 mei om 19.30 op de Nederlandse MTV onthuld worden. Iets eerder zullen MTV zenders in het buitenland de Xbox 360 als presenteren, dus voor de allereerste onthulling kun je het beste het internet in de gaten houden.
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is 3 post geleden ook al gepost door Fardo.
    :{

    Edit\\ Okj, je wou het dus alleen vertalen, sorry voor mijn botheid:+
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  14. Blubba

    Blubba Guest

    nederlandzz is wat handiger als je snapt wat k bedoel.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat ie krachtiger gaat worden is anders nog niet zo duidelijk hoor, want echte officele dingen weet jij ook niet over die Cells, ik vond nog wel een leuk stuk.

    En ja ik zet ook gelijk maar even het volgende er bij:
    (natuurlijk zijn dit allemaal geruchten, en moeten we wachten dat hopelijk op de aankomende E3 meer duidelijk is)

    Ach ja wel grappig dat iedereen zich nog steeds zo druk maakt om de PS3 cells, ik vind het allemaal te voorbarig, maar er staan in het bovengenoemde stuk wel een paar stukjes bij die opzich wel eens uit kunnen komen.
     
  16. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    wat is een gigaflop nou is dat meer dan 4 ghz ..?
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :p nou even googlen en je weet het gelijk, nu heb ik het maar voor je gedaan.

    Oftewel, het is de aantal rekenkracht die hij per opdracht uit kan voeren in de processor.
     
  18. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    als de controllers draadloos zijn moeten ze zeker een tril functie bevatten ;) :p :D
     
  19. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is need for speed dus?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina