1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    screen van forza op xbox2, of een artwork?? ik denk artwork, want als dit screen is, filkker ik hier ter plekke van me stoel.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dis is need for speed: Most wanted for een next gen systeem ... misschien een volgende xbox of de ps3
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  3. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ist screen of artwork??want artwork ziet er altijd zow vertekend met werkelijkheid uit.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is maar beter ingame want als de graphics veel minder zijn dan vraag ik me af wat er zo Next-Gen aan de Xbox 2 of PS3 is... :)
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens:). De xbox 2 moet wel van dat soort ingame graphics hebben want anders kan je net zo goed je xbox 1 houden...
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ver zitten we daar al niet naast hoor...

    Ik denk dat de echte Microsoft games studio games van over 2 jaar nog stukken mooier zijn. Dit is Need for Speed: Most Wanted, op de next-gen engine van EA.
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Stukken mooier dan dat plaatje is bijna écht *) . Zou wel heel vet zijn maar ook wel een beetje onmogenlijk lijkt me (in ieder geval voor deze tijd;)). Maarja, jij hebt er verstand van dus luisteren we maar naar jou :) .

    *Vereert Kobold :+
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat plaatje is al best oud. Stond geloof ik rond oktober vorig jaar in de PU samen met nog een plaatje. Toen werd gezegd dat dat PGR3 zou zijn voor Xbox2.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Naja, net als met elke cyclus van consoles zullen er eerste generatie spellen zijn, tweede, derde etc. Net zoals Splinter Cell 1, 2 en 3, waarvan 3 duidelijk het uberspel is met de meesterlijke graphics.

    Zulke dingen zul je ook tegenkomen op de nieuwe consoles. Dus de eerste generatie zal erg mooi zijn, afhankelijk van ontwikkelaar en talent. De volgende, mooier, die daarna nog mooier etc.

    Dit is maar één shot, is nog weinig over de totale kwaliteit te zeggen. Zal echt prachtig en uber-realistisch zijn (hopen), maar wie weet wat anderen uit hun mouw schudden!
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Whaha, was een kneusridders....

    Dit is een plaatje uitgegeven door EA, met de duidelijke vernoeming van Need for Speed next-gen. :+
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het ook mis hebben. Ik pak het nummer er even bij.:)

    edit\\: Ik heb dus even gekeken, en er staat helemaal niks over welke game het betreft. Niet eens of het voor Xbox2 of PS3 was, gewoon Next-Gen, zoals je al zei.
    Dat van PGR3 zal ik dan wel zelf erbij gedacht hebben...

    Trouwens het was het februari nummer:+
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar het stond niet meer op de frontpage. Hoe laat begint de E3 nou op MTV? En is het nu vanavond of volgende week pas.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    E3 op MTV? Nee, jij hebt het verkeerd begrepen. Op 13 mei word de onthulling van de Xbox(2/360) vertoond op MTV, niet de E3. :+
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    E3 op MTV? Heb ik iets gemist...?
    Ik denk dat je de show bedoelt een week voor de E3 op MTV waar de Xbox 2 getoond wordt. Die is op 13 mei, om 19:30.

    Staat gewoon in de openingspost.

    En sowieso de E3 is altijd pas in mei, dus vanavond of volgende week lijkt me vaag.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja... Dat bedoel ik ook. Maar alvast bedankt, ik was helemaal in paniek omdat ik vanavond wegging en het dus niet kon zien maar het valt mee! Thanks.
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ...
    Het lijkt er op dat je moeite doet om geen moeite te doen... :{
     
  17. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    je moet wel de xbox magazine halen in mei ,da wordt een extra dikke editie met een demo en veel info over de xbox 2 kun je lkkr languit op de bank liggen en lezen :p
     
  18. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    je moet wel de xbox magazine halen in mei ,da wordt een extra dikke editie met een demo en veel info over de xbox 2 kun je lkkr languit op de bank liggen en lezen :p

    [​IMG]
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom post je 2 keer hetzelfde? Er zit een hele handige edit knop, dan kun je je berichten aanpassen;
    [​IMG]

    En die foto, die is een paar post eerder fake verklaard.
    :)
     
  20. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    Ja Da Was Per Ongeluk!!!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina