1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    maarh hieruit blijkt duz wel dat al dat ''ourcolony'' gedoe alleen maarh zinloos gezwam is om die puberige xbox fanboytjes bezig te houden en alvast te laten hypen zodat ze meteen na de release een xb2 gaan halen !!

    OURCOLONY IS GEWOON ZINLOOS KUTGEDOE !!!!!!!!!!!

    k weet niet dat sommigen daar ook echt aan meedoen,hahaha echt triest man ,ooh kom dan maken we snel een colonie dan kunnen we lkkr puzzeltjes oplossen nou wat leuk zeg MAAR NIET HEUS!!!

    k vindt al dat shit gedoe maarh dom k zie wel als de xbox wordt gepresenteerd op MTV en de E3 !~!
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, ik wijs je er maar even op zodat je het niet nog een keer doet, dat dubbelposten...:{

    edit\\Schijnt niet te helpen...


    Of Ourcolony nep is, weet ik niet. Dat zien we wel als het allemaal bevestigd wordt. Het is gewoon leuk om te volgen, vind ik.

    Als je het dom vind, doe je toch niet mee.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2005
  3. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    hmm ach ja nep of niet ik vindt het nergens op slaan ,een beetje stickers met een spin plaatje erop overal plakken lantarenpalen enz,en er is nogh 1 ding wat ik echt super triest vindt aan die site namelijk ze hebben zo'n klok gedoe ,gaan ze overal een klok op tekenen ..waarom ?? geilen ze daarop of zijn ze gewoon freaked out..? en btw k snap niet waarom soomige fanboys xbox2 rulezz enz schreeuwen ,het kan mij geen flikker schelen of die ruult of niet k koop gewoon de krachtigste console en eentje met de beste spellen ,ik bedoel als k nou hup xbox 2 hup MS ga roepen ga ik dan vooruit in het leven..krijg k daar een beter leven van..? wordt ik rijker of blijer daarvan ? NEE alleen MS heeft daar profijt van !

    maarh k ga straks ff Topgear kijken dat s een mooie auto progamma !
    MZZLS
     
  4. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    jee, ik dacht zo van, wordt dit een megaspel ofsow, opeens zoveel over Our Colony nogwat, dat ik dacht van: super uber vet iets...

    maar het is gewoon een site met domme puzzels dus...
    ben er nog neit eens geweest:p
     
  5. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    he maar jongens, nog ECHT nieuws over de opvolger van de magische groene doos??
     
  6. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    OURcolony als je er aan mee doet help je dus mee de Xbox2 te hypen.
    Vind je het onzin en laat je dat anderen weten dan help je toch indirect mee.
    Hypen is goed zorgt voor betere verkopen.

    Als Fable als een verrassing uitgebracht werd en niet jaren van te voren gehypt werd, dan had ie voor de helft minder verkocht.

    Het gaat om naamsbekendheid de massa moet het herkennen. Je koopt iets niet als je het niet kent.
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread gaat niet over Ourcolony.net. Daar zijn deze en deze thread voor. In deze thread aub ontopic blijven.

    :cool:

    Ontopic: damn, waarom geeft MS geen info meer over de xbox 2. Nu kunnen we met z'n alleen een maand gaan wachten:D.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ms heeft nu de pers site van e3 de lucht ingebracht

    http://microsoft.crgevents.com/E32005Briefing/homepage.asp

    Leuk feitje is dat ze het hier hebben over de "circle of light" en dat kwam weer voor in een gelekt arikel:

    [​IMG]

    Not everyone has to wait around to hear details of Microsoft’s sexy new Xbox 360—and now, thanks to Kotaku, neither do you. An exclusive Kotaku source has revealed a bevy of facts about the next-generation console set to rock the Xbox world.

    The original Xbox was a manly chunk of square black-and-green plastic meant to win over a generation of hardcore male gamers. The Xbox 360° will be about winning over gamers of all persuasions, with a customizable look and a kindler, gentler Circle of Light marketing campaign.

    Our Cali source says that the console is a sleek silver device worthy of countertop display, and features an inhaled design that turns the harsh angles of the original Xbox into sweeps and curves. The device will also be able to stand upright or on it’s side, much like the Playstation 2. The side of the 360° is dominated by an oversized, back-lit power button called the ring of light, and the rest of the case can be customized with colorful designer face plates that pop on and off. The 360°s dashboard will also be customizable, making each console a thing totally unique to its owner.

    Some of the inner workings of the 360° have also been confirmed. The device will feature high definition audio and video and wireless controllers, and will come in two flavors—one with a hard drive and one without. The biggest shock is that while Microsoft wants to make their 360° backwards compatible, they haven’t yet been able to pull it off.

    “They’re working on it,” said our inside source.

    I wasn’t able to get any pictures of the 360°, but Gizmodo’s Joel was kind enough to do a mock-up of it’s face plate for us.

    Check out the latest revelation about the Playstation 3 and the problems Sony is having with Cell design


    -----------------------

    de flash animatie op die pagina heet ook circle of light
     
  9. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn geloof ik geen hol van wat je net post fardo
    ik betwijfel vooral de naam, ik bedoel '360' is toch geen naam voor een console.
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je de naam nog niet kent... Wat is Super Nintendo nou in plaats van een Nintendo... Je noemt de opvolger toch ook niet Super Xbox dat is toch geen naam? Die 360 zal echt wel ergens op slaan net als 64... 360 is een vol rondje en als ze het dan toch over de 'Circle' Of light hebben... Ze zullen er echt wel over nagedacht hebben en als het ding er eenmaal is hoor je er niemand meer over en is iedereen eraan gewend.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Xbox 360 lijkt me de naam ... ook als je kijkt naar de domein registratie van www.xbox360.com ... deze staat op een naam van een engelsman ... echter staat dit bedrijf in de buurt van Microsoft UK .... toen de naam van de xbox gerigistreerd werd ... stond het domein ook eerst op iemands anders naam ...
     
  12. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kwam ik net tegen op een ander forum. Dit zou de power button kunnen zijn van de volgende Xbox.

    Als dat zo is, dan is het meest opvallende de zwarte kleur, aangezien er al aangenomen werd dat alles wit of zilver zou zijn.

    bron

    [​IMG]
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het gewoon een zwart-wit foto of negatief ofzo. Ziet er voor wat je kan zien ten minste wel mooi uit. :)

    Trouwens... in het hoofdmenu van MSN staan van die tabs. Daar staat er ook 1 van Xbox! De X in, jawel, een rondje.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kewl jeroen

    [​IMG]
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lelijke knop :{ Khoop wel dat het een mooi design word...
     
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Er valt vind ik niet heel erg veel te zeggen over dat knopje. Als ik 'm zo zie vind ik 'm wel lollig maar niet speciaal ofzo, maar misschien is 'ie wel vet als je de xbox 360 erbij ziet;).
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    brute button ;) ziet er strak uit
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er lichtjes in zitten _O_ . Naja, zal vast wel gebeuren *) .
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de zeggen dat het vast staat'hello Xbox 360"
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie ook zilver hoor! :p

    Anyways, het komt niet echt van mycolony.net, niemand weet zeker of die blog echt van die dude is, dus ik zit te twijfelen of dit postbaar is. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina