1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch niet weer de naam van deze thread veranderen hé :D ?

    :+
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn meerdere 'blogs' van mensen met die naam die over ourcolony.net gaan, en ze zijn allemaal anders. Dus er zitten een paar mensen tussen die de boel bedonderen denk ik zo.
     
  3. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien dat de nwe. xbox in meerdere kleuren verkrijgbaar wordt. Ik ga dan voor de donkere variant. Ik vind nml. dat wit-parelmoere, wat ik tot nu toe heb gezien, best wel lelijk.
    Xbox 360 klinkt in mijn oren goed, iig beter dan Xenon.
    Ik kan niet wachten tot volgende maand.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2005
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Xenon is altijd al de codenaam geweest, nooit een naam van de console zelf. Microsoft gaat niet vijf jaar investeren in de naam Xbox, om die zomaar weg te gooien.
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    O, nou beter dan. Wat denk je van de meerdere kleuren?
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee, lijkt me zeker een mogelijkheid. :)
     
  7. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik pak er in ieder geval 1 die mooi kleurt bij mijn crystal xbox, behalve als er een gele versie komt, pak ik die 'natuurlijk' *)
     
  8. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van de power unlimeted stond laatst het gerucht dat je covers op je xbox kon plaatsen, en dus zou het uiterlijk jouw kleur kon geven! dat zou voor iedereen een uitkomst zijn(behalve de modders, maar die doen het toch wel :cool: )
     
  9. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Uit de Ign Xbox mailbag :


    :{ |:mad:
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    couldnt care less really...

    ik heb nu ook maar 2 controllers... punt is wel dat de xbox 360 dan een build in infrarood port moet hebben maar dat lijkt me geen probleem...

    verder denk ik dat xbox 360 wireless controllers standaard zal ondersteunen... het lijkt me althans een zeer gemiste kans als ze dit niet doen...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2 wireless (of vier) en nog 2 oude controller ports _O_
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het zoals het nu is wel best, hoef ik tenminste geen nieuwe controllers te kopen ;)
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet of het al gepost is, denk het haast wel, maar dit stond afgelopen vrijdag op NU.nl.

    AMSTERDAM - De huidige Xbox-eigenaars hoeven niet bang te zijn dat er na de lancering van de opvolger van de Xbox, genaamd Xenon, geen nieuwe spellen meer uitkomen voor de Xbox. Microsoft heeft verklaard door te gaan met het ontwikkelen van nieuwe spellen voor de Xbox tot 2007.

    Al eerder werd bekend dat Xenon de huidige spellen van de Xbox niet zal kunnen afspelen. Volgens Microsoft zal de Xenon zoveel nieuwe hardware krijgen, dat het niet mogelijk is om de zogenoemde 'backward compatibility' mogelijk te maken.

    Microsoft gaat Xenon op 12 mei 2005 aan de wereld presenteren. Als podium is de muziekzender MTV gekozen. Het softwareconcern is de eerste die een lanceringsdatum voor een nieuwe generatie spelcomputers aan heeft gekondigd. Sony en Nintendo zullen waarschijnlijk hun nieuwste product op de grote spelcomputerbeurs E3 in Los Angeles laten zien, die op 17 mei begint en vier dagen duurt.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt typische pers weer, nu verspreiden ze weer dat de xbox Xenon gaat heten... Plus dat mensen nu denken dat de Xbox 2 op 12 mei wordt gepresenteerd wat 13 mei moet zijn |:-
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zit je fout...

    nu.nl doet het hier perfect. De codenaam voor de volgende xbos is nog altijd Xenon en zou door iedereen ook zo genoemd moeten worden, er is immers geen enkele andere naam bevestigd, alleen DENKEN wij dat de volgende xbox, xbox 360 zal heten...

    en de volgende xbox zal op 12 mei worden gepresenteerd dan wel niet in Nederland dat is natuurlijk op 13 mei maar de eerste presentatie zal zijn op 12 mei in amerika.
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wereldwijd op 1 datum: 12 of 13 mei,
    niet het ene land dan en die dan..............
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    13 mei, dat is dan op dezelfde dag als Forza. Dan kan je 's avonds om half 8 je nieuwe spel even niet spelen. :cool:
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Als dat is, dan ben ik blij. Ik schrok al!
    Marja.. tegenwoordig komen er toch nie zo veel spellen meer waar je met 4e kunt spelen.
     
  19. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, echt zo'n halo 1 spel is er niet meer waar je dag en nacht met zijn 4en ging gamen, je hebt ddan wel Worms, maar die is lang niet zo boeiend (mischien wel de neiuwe worm)
    maar het lijkt mij dat we gewoon de oude xbox controllers ook in die nieuwe ports kunnen doen he???
    anders moet ik er 4 verkopen:p
    opzich geen probleem, komt er geld in het laadje
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    is dat zo Fardo of hoop je daar alleen maar op? Dat zou ik opzich namelijk best wel heel fijn vinden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina