1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien lees je verkeerd wat de man zegt. Het is speculatie, er is geen plaatje van de volgende Xbox.

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wat staat er dan wél op www.xbox.com (ik dacht toch echt dat ik had gelezen dat er plaatjes van een of ander ding wat misschien wel eens (geloof ik geen snars van:D) de xbox 2 zou kunnen zijn).

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    neej, je moet kijken naar het design van de site zelf. Dat zilvere gedeelte boven en onderaan ;) Het voldoet comisch genoeg wel aan de omschrijvingen die ons een tijdje terug over de xbox2 is gegeven.

Ik zou het wel cool vinden als het iid het design van de xbox2 zal zijn. Echt weer zo'n MS grap }:]

maar iig, de naam Xbox 360 vind ik echt helemaal nergens over gaan. Het klinkt toch voor geen meter. Nu kan natuurlijk Xbox2 niet, omdat ze dan "aanduiden" dat ze een generatie achterlopen op de Playstation 3 maja.

we zien het wel op 13 mei

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    en wat dan nog als ze met xbox2 een generatie achterlopen op de PS3
    de PS3 loopt weer achter Nintendo.
    wat maakt het fuckin uit dat microsoft nog niet zolang meedraait met consolers. zelf vind ik dat ze de beste hebben die nu op de markt ligt. kweenie hoe ut met jullie zit?

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ja nou wij ook, anders zouden we hier heus niet zoveel posten... :+

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    vind jij Xbox 2 een orginele naam???
    nou ja zeg, ik vind xbox 360 wel comisch en leuk, dit vind ik orgineler, maar dan moet de xbox ook rond zijn he, anders slaat het nergens op!!:p

maar aangezien flaporen zeiden dat de neiuwe xbox ook als PS2 zo staand kan worden gezet, lijkt me niet dat de volgende xbox rond word... dus mayb ook niet 360 :'-(

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn vooralsnog geen 'versies' van de console. De aankondigingen moeten we effe afwachten!

8. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Xbox 360 eerst een k*tnaam, maar nu ik het vaker hoor begin ik er toch wel aan te wennen en klinkt het al veel beter. :)

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    bwa ik vind xbox 360 geen k*tnaam ofzo,maar een goede naam,nee helemaal niet, persoonlijk vind ik xbox 2 goed en simpel,maarja,als dat dan niet origineel overkomt,waarom dan niet xbox next? maarja we zullen wel zien wat het wordt, voor de xbox 1 uitkwam,waren er zoveel namen opgenoemt,...

10. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze kiezen expres niet voor xbox 2, omdat dat onder lijkt te doen aan playstation 3... Lijkt die superieur door alleen het getalletje.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie heeft dat dan gezegd dan? Volgens mij heeft dat iemand gewoon beweerd, want zo ver ik weet heeft MS nog niks gezegd over de naam, ook niet wat het niet zou worden.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk ook dat microsoft nog niets bekend heeft gemaakt,maarja als 1 zinnetje over het net wordt verspreid,krijg je als snel heel veel geruchten,... en noem maar op.
    maar effe iets anders, welke console gaat het krachtigste zijn denken jullie,xbox 2 of playstation 3, ik denk persoonlijk playstation 3 omdat die een jaar(misschien zelfs langer) later uitkomt, en door hun krachtige "cell" ship,maar dat maakt mij niet zo veel uit,het zijn de games die tellen, en daar is microsoft volle bak mee bezig(sony natuurlijk ook), ik denk ook dat we veel van 'rare' te horen gaan krijgen tijdens de periode van xbox2,... en noem maar op,...
    Het gaat nog heel spannend worden tussen xbox 2 en ps3...

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    3 is hoger dan 2. wat heb jij liever. zonder da tje er iets over weet. USB2.0 of USB 1.0. mischien wee tje er wat over. Maar dit is net zo'n vergelijking.

Deel 2 is in veel gevallen beter dan een deel 3.

Mensen die niets afweten van consoles en gewoon eentje voor hun zoontje kopen, willen de beste computer kopen natuurlijk. zonder info op te zoeken lijkt de nieuwste in ogen van de onwetende consument de beste dus kopen ze die. Dus vandaar hebben ze een ander cijfer nodig dan 2.

en 360 vind ik best grappig klinken, zelf spreek ik het uit als drie-zestig. klinkt raar. maar threesixty breek ik mijn tong over de thr van three, en driehonderd-zestig is zo'n mond vol.

14. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    jij snapt niet wat ik zeg.

kijk, als ze de xbox xbox2 zouden noemen en je zet dat in de winkel naast de playstation 3. Dan lijkt dat niet goed. Komt er een moeder met 0 kennis van die dingen in de winkel en die kijkt naar dat winkel rek. Die denkt ow, xbox2 en playstation 3, dan is de playstation 3 vast de beste. Daarom is het niet verstading om de volgende xbox xbox2 te noemen, omdat het dan lijkt dat die een generatie achter loopt ;)

[edit]

Dat de playstation 3 een halfjaartje later zal uitkomen heeft denk ik niet veel te maken met de kracht van het ding. Men heeft de playstation 3 al klaar staan. Netzoals dat de xbox 2 allang klaar is. Daar worden contracten etc. op afgsloten, dat ken je niet zomaar ff aanpassen :)

toch vermoet ik dat de cell chip idd wel pittig is, maar ik weet niet wat MS hiertegenover gaat stellen.

Het boeit verder ook nite welke console de meest krachtige gaat worden. Het verschil zal niet groot zijn en de concurrentie strijd zal ook echt om de software en mogelijkheden van het ding gaan. En dan bedoel ik niet hardware matige mogelijkheden, maar meer multimedia mogelijkheden.

Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  15. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Van Gamer.nl:

Enkele pics

Blijft natuurlijk speculatie allemaal. Hou er rekening mee dat het gewoon nep kan zijn. Maar het is Xbox next geruchtenmateriaal, dus hoort het iig hier thuis ;)

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja okj dat snap ik. Maar rolorob bracht het (misschien bedoelde hij dat niet zo) alsof MS had gezegd dat ze niet voor een 2 zouden kiezen om die reden. Dat wou ik ff duidelijk maken.

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij was dit gerucht er al vorig jaar april :p
    Niet echt boeiend. Ik bedoel, de developers naam (heet anders, maar ff kwijt hoe) zal best Xenon kunnen zijn. Maar tis logischer dat "Xbox" zoiezo in de naam van de volgende xbox moet zitten, omdat ze daarmee bekendheid op hebben gebouwd. Anders denken de noobs onder ons weer dat het een compleet nieuwe console is ;)

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Wen maar aan Xbox 360. Lekker boeiend trouwens, zo'n naam. Als de machine maar goed is.

19. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dat microsoft gebruik maakt van apple.

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Apple maakt gebruik van IBM PowerPC's, die architecteur gaan ze gebruiken voor Xbox 2, dus was dat het ideale platform waarschijnlijk om alpha kits mee op te zetten voor klein prijsje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina