jij snapt niet wat ik zeg.
kijk, als ze de xbox xbox2 zouden noemen en je zet dat in de winkel naast de playstation 3. Dan lijkt dat niet goed. Komt er een moeder met 0 kennis van die dingen in de winkel en die kijkt naar dat winkel rek. Die denkt ow, xbox2 en playstation 3, dan is de playstation 3 vast de beste. Daarom is het niet verstading om de volgende xbox xbox2 te noemen, omdat het dan lijkt dat die een generatie achter loopt
[edit]
Dat de playstation 3 een halfjaartje later zal uitkomen heeft denk ik niet veel te maken met de kracht van het ding. Men heeft de playstation 3 al klaar staan. Netzoals dat de xbox 2 allang klaar is. Daar worden contracten etc. op afgsloten, dat ken je niet zomaar ff aanpassen
toch vermoet ik dat de cell chip idd wel pittig is, maar ik weet niet wat MS hiertegenover gaat stellen.
Het boeit verder ook nite welke console de meest krachtige gaat worden. Het verschil zal niet groot zijn en de concurrentie strijd zal ook echt om de software en mogelijkheden van het ding gaan. En dan bedoel ik niet hardware matige mogelijkheden, maar meer multimedia mogelijkheden.
Laatst bewerkt: 20 apr 2005