1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

FabianNL Guest

ben ik nou de enige die het gewoon niets meer dan logisch vind dat er Xenon op staat? Dat is tenslotte tot nú toe de officele naam van de opvolger van de xbox, gewoon de werknaam of hoe je het wilt noemen... Later word pas een nieuwe naam bekend gemaakt (xbox 360?)

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2005
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dat is de code naam ... niet de officiele naam ... maar werktitel van het project .. dus ja... je bent de enige ... de naam xbox 360 is nu min of meer officieel ... alleen bevestigd of ontkend MS de naam ;)

//edit// ehm sorry ... ja je hebt het begrepen en de andere niet :)

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de volgende xbox xbox 360 gaat heten, klinkt snel (ferarri spider!!:))
    en klinkt vernieuwend, slim, stylish...

De ps3 schijnt problemen te hebben met die cell chips toch???

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    well...

het laatste wat ik ervan heb gehoord is dat de cell chip lang niet zo krachtig is als gezegd... het zogenaamde revolutionaire aantal gigaflops wat de cell kan voortbrengen is namelijk helemaal niet bijzonder (de grafische kaart van ati die in de xbox 2 komt schijnt meer gigaflops voort te brengen)...

verder is het programmeren ervoor een bitch en is het heel moeilijk om de volledige kracht ervan te gebruiken (in tegenstelling tot xna van microsoft)

begrijp me niet verkeerd ik ben hier niet om ps3 te bashen, dit is gewoon wat ik heb begrepen en persoonlijk heb ik dan ook veel meer vertrouwen in de xbox 2 dan in de ps3...

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het niet klinken, xbox threesixty. Klinkt gewoon niet lekker. Xenon is al beter, maar ja, dat is de werktitel al. Het blijft afwachten.

6. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee zo moet je het niet bekijken

xbox 360 is een commercieel gezien goede naam, het bekt goed is duidelijk, onderscheidend en makkelijk.

xenon zou niet aanslaan aangezien dit voor de meeste mensen een vreemde naam is, het zou niet snel verspreid en moeilijk onthouden worden...

xbox 360 is the way to go... ik had er eerst ook mijn vraagtekens bij maar hoe vaker ik het hoor hoe beter het klinkt...

7. Als ze een andere naam kiezen dan Xbox, dan gooien ze miljarden dollars weg die nodig waren om Xbox naamsbekendheid te geven.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xenon is de codenaam altijd geweest, zal altijd zo zijn. Nooit bedoeld als uiteindelijke naam van de volgende Xbox!

Ze gaan geen vijf jaar investeren in de naam Xbox weggooien. Zoals ik zeg, niet zomaar, wen maar alvast aan Xbox 360. :)

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* :+

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ene plaatje wat zogenaamd een deel van Xbox 2 zou moeten zijn! Het lijkt echt op niks ik zie daar helemaal niks in....

11. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb van vertrouwelijke niet verder benoembare bron, dat de nieuwe naam dus Xbox 360 word, hij word wit, en er zit een deuk in aan de bovenkant, de games werd mij verteld is dat de omgevingen prachtig zijn, maar de characters wat houterig.

Ook weet ik, dat PS3 heeeel vet word (helaas), want vorig jaar hadden ze al beelden van de ps3 die echt ontzettend mooi waren en helaas beter dan de Xbox 360.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het van anonieme betrouwbare bron dat deze thread een broeihaard van onjuiste en valse informatie is die mensen lopen te verspreiden. ;)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom noem je de bron niet gewoon. Ik kan ook vanalles gaan roepen...
    En hoe weet je dat de PS3 vet wordt? De Xbox2 wordt dat toch ook gewoon...

:+

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan um dus echt NIET xenon noemen. gooien ze de naam xbox dus zow in prullenbak, iedereen kende eerst playstation, maar nu ook iedereen xbox. gaan ze strax weer zeggen, xenon :confused: , wat is dat nou weer. alst xbox 2 is, denken ze: ow xbox, dat is goed.

15. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zei de expert, nee lijkt me ook een beetje héél erg onlogisch als ze de naam zouden veranderen, maar wat heeft 't allemaal voor nut om dingen te gaan verzinnen, je merkt vanzelf wel hoe dat ding er uit gaat zien..

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    LOL, ik heb nog nooit iemand zo uit zn nek zien zwetsen. Wat een bullshit.
    Ik ken ook wel gaan roepen dat ik uit anonieme bron heb vernomen dat men zegt dat Sony verkeerde keuzes heeft gemaakt voor de volgende generatie en dat xbox grote kans maakt een pleum te krijgen van de devopers. En dat deze zelfde anonieme bron mij heeft verteld dat een aantal grote developers daarom dus ook over gaan naar xbox.

maar dat zeg ik niet omdat als je het zo zegt niemand het geloofd.
    Als ik zeg wie mij dat zei gelooft ook niemand het maar daar gaat het verder niet om :p

Punt van deze opmerking is gewoon dat de manier waarop jij het verteld overduidelijk een verzinsel is om aandacht te krijgen, waardoor je vervolgens plat lig van het lachen van de reacties die je der op krijgt.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jou bron is net zo betrouwbaar als Dutroux in een kinderdagverblijf als oppasser.

Oftewel totaal niet.

18. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mensen geloof me dan maar niet, iig het is iemand die voor een blad werkt en die ik ken en hem via een vriend op foto's heeft gezien. Ik ga niet zeggen wie want Microsoft is al niet blij dat er al een aantal dingen zijn gelekt, maja ik weet het klinkt allemaal ongeloofwaardig maar het is toch echt wel zo en ja komt ook op de manier waarop ik het zeg :p maar ik was gewoon heel opgewonden en blij omdat ik het iig wist. Nouja, we zullen het 12 mei wel zien denk ik.
    Maar dat is allemaal wat ik er van gehoord heb! Je hoeft me niet te geloven. Maar het zijn wel feiten.

19. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En dan zegt hij zulke dingen? :{ als je voor een blad werkt weet hij toch ook wel dat nog geen game af is? :{

En waarom zou iemand van een blad al weten hoe hij er uit komt te zien, ik denk dat heel weinig mensen van MS Nederland uberhaupt al meer weten dan wat wij hier weten. en die topmannetjes houden zich echt wel stil hoor. en de "lagere" mensen bij MS weten er echt niets van af hoor. Laat staan de "pers".

Laatst bewerkt: 22 apr 2005
  20. Fnx

Fnx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, hij heeft het van foto's van een vriend van hem.
    Dus idd de pers weet er denk ik nog niks van.
    Maar hij word echt wit, in de doos zit een deuk aan de bovenkant. +Draadloze witte controllers. Ik heb geen reden om dit te verzinnen, ik ken die jongen goed en praat heel vaak met hem. Naja, zeg gewoon sceptisch oke lijkt me tof worden maar niet dat ik lieg ofzo want dit is mij echt verteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina