1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Naja het lijkt me inelkgeval niet een controller port omdat dat ding een beetje opgelimt enzo. Maar goed, we zullen wel zien wat het uiteindelijk wordt :)

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    lol

ik zeg toch het is een infrarood poort dat is zeker... geen twijfel over mogelijk... alleen waar ie voor gebruikt gaat worden...

en dat is dus vrijwel zeker alleen voor de afstandsbediening...

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al vaak gezegd, maar ik zeg het nog een keer :9 : Ik hoop niet dat ie zo lelijk gaat worden! Ik wil 13 mei, 19:30 aangenaam verrast worden, niet afgeschrikt! Ik hoop dat de vormgeving van de xbox360 iets neutraler wordt en niet iets wat de een prachtig vind en de ander (me) schijt vind.

edit: waar zitten de controllerpoorten eigenlijk?
    Mischien is ie gerenderd door iemand vóórdat duidelijk werd dat ie niet standaard draadloos was :9

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog niet duidelijk of 'ie draadloos wordt of niet:).
    Alle 4 de feiten staan in de beginpost:D. Over de rest kan je hier wel discusseren, maar niets ervan is een feit.
    Maarre, ik denk eigenlijk dat er (is volgens mij al eerder gezegd) zo'n infrarood-ding in de xbox zit zodat 'ie wel het signaal van de controller(s) kan ontvangen maar dat je dat niet aan de buitenkant ziet (bij dat plaatje dan, ik zeg niet dat dat bij de xbox 360 ook zo is;)).

Edit: 5 feiten:)

Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Beginpost aangepast:). Ik ga 'm denk ik een keer iets overzichtelijker maken, want deze beginpost is eigenlijk gewoon zielig:) (of mag ik 'm niet meer heel erg veel veranderen?).

7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik ben eigelijk benieuwder hoe de controllers eruit zie/voelen dan de xbox zelf

8. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Het plaatje ziet er echt dom uit..Het lijk op een gephotoshopped plaatje van een I-Pod suffle met een paar dingen derin gegooit..kKan niet geloven dat dicht echt is..Maaja als de controllers goed zijn, de gfx en de spellen stop ik dat afgrijselijk lelijke ding wel ergens onder me bed ofzo:p

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    ja het zijn nog altijd de games die tellen,en de controllers,...(en de kracht,...maar dat weten we allemaal,dat zal dat ding maar al tegoed hebben)

10. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier ook al foto's van de controller geplaatst?

Deze werden bij de Dev-kit geleverd, en zijn idd draadloos!

Plaatjes met dank aan Robert (Segaforum)!

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Deze plaatjes zijn al gepost;), en ze zijn door ons verklaard als nep:). Gewoon iemand die een beetje gephotoshopt heeft.

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de hele GDC confernce speech van j Allard bekeken. Hij zij daar iets opmerelijks. Hij zei namelijk dat er een balans komt tussen hardware en software. Natuurlijk zal de xbox 2 vette graphics produceren. Maar het gaat er toch ook vooral om dat hij vette opties heeft. En mey die UsersGuide komen ze er wel in de buurt. Hij noemde ons de remix generatie. De generatie die er van houdt om alles te personaliseren en dat lijkt me ook über. En een interviewe met g4 zei die interviewer: 'What about those kick ass halo gamers arn't they able to play halo2 on the next gen." En J.Allerd zei: 'we will hace something for them'.
    Wat dat mag betekenen? Mischien halo2 standaard op die nieuwe xbox ofsow. En hij had veraden dat je ook nog wired controles op xbox 2 kan spelen. Toen hij die UsersInterface had gedemonstreed. En je kan nu ook tijdens een download verder spelen. En het laatste wat ik nog vet vond is dat bij een gameinvite nu een avatar te zien is. En die avatar kan mischien geupload worden omdat die avatar op een persoon leek?

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    die foto's kwamen toch van dat spel (ff de naam kwijt) van MS?

edit: ourcolony

14. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik zie het al voor me op n xbox party met 4 xboxen
    zitte we op de tv an de andere kant van de kamer te game omdat je niet weet waar hij geconnect word

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Vermoedelijk het logo
    ik heb een gek logootje rechts onder weg gehaald, lijkt beetje breemd zie ik net

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Die kwamen dacht ik wel van die site, maar neit van de makers van de site. Ze kwamen van iemand die ze daar ge-upload had. Verklaar ze dus maar gewoon als fake:).

Enne, shcaap, waar heb je dat logo vandaan? En je commentaar onder dat logo begrijp ik niet helemaal :D (ik weet het, ik ben dom, maar toch :+ ).

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    gelukkig zijn die foto's fake van die controllers,want hoe simpel zijn die controllers wel niet,damn

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel raar als dat het logo is. Rondjes gaan doorelkaarheen enz. Niet zo proffesioneel.

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meen je dit serieus? Let dan wel even op je woorden, ik vind niet dat dit zo'n gepast voorbeeld is.
    Dank u.

Als je het promotie filmpje gezien hebt, en deze thread een beetje in de gaten gehouden had, dan weet je dat dat al vaker is voorgekomen (die cirkels).

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses voor mijn woorden heb ik al veranderd. Maar ik heb niet zo op deze thread gelet en ook weinig filmpjes gezien dus ik zal wel fout zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina