zoals in het onderstaande filmpje te zien is, is het logo echt: http://users.telenet.be/macnappy/XBOX_Final_30_with_audio.mov ^^promo video voor mtv/xbox show
Ik heb mijn twijfels... als je kijkt naar het uitsteksel van de B, dan is deze anders dan in het promo filmpje van MTV en de mock-up van de Xbox 360. /edit
Die foto kan je alleen bekijken als je lid bent van teamxbox. Ik krijg 'm tenminste niet geopend. En 't filmpje doet het ook al niet bij mij . Volgens mij ik heb gewoon een te oude versie.
Nieuwste plaatje van het oplossen van de challenge op ourcolony, vers van de pers: 64mb memory card? Niet al te interessant plaatje iig, maar op naar de volgende!
Is het dan toch zo dat het met draadloze controllers heb dat je ze daar in moet doen? Of is het een ernstig geval van geen HD
je moet de MM sticks idd nu in de console zelf doen. En er is wel een optionele HDD, maar die MM cards zijn nu groter denk ik omdat der dus ook kans is dat je geen HDD heb.
Volgens mij was het zo dat elk spel custom soundtracks zou moeten ondersteunen, dus dat je je muziek op je xbox zet (harde schijft). Volgens mij is 64 mb wel een beetje klein, en afgaande op het gelekte plaatjes... My guess: standaard zit er zo'n memory card bij en je kan er een hdd bij kopen, zodat je je muziek etc erop kan zetten.
Dat zuigt. Zoiets kost 100,- en je hebt meteen geen garantie meer als je een HD wil laten inzetten. Ik hoop het niet. Slechte keus anders. Maar M$ wil vast alleen maar € verdienen en gaan voor een kleine box met minder hardware erin.
Lijkt me niet dat ze een hdd slot erin zetten, waar je een hdd zelf in kan plaatsen (laptop hdd?) en vervolgens je garantie laten vervallen. Het zal wel een centje kosten denk ik ja
eurm, volgens mij ben jij niet helemaal wakker. Tis niet zoals nu dat je je xbox ombouwt om er een grotere HDD in te zetten. Het word gewoon een uitbereidings functie. Geheel legaal.
eeuhh... ben ik dan de enige die dit ziet: Zou achter dat klepje niet toevallig de controller poorten zitten
ik heb al verteld dat ik vermoedde dat daar USB poorten oid achter zitten. Dus je bent niet de enigste die dat ziet nee. [edit] voor de duidelijkheid:
ik denk het zelf ook... ook aangezien het bevestigd is dat er niet standaard draadloze controllers bij zullen worden geleverd...
uhm hoe wil je dat klepje open doen, en waarom zou er een klepje voor de controllerporten moeten zitten ?? ik denk dat dit gewoon een super neppe slechte gefotoshopte pic is, want dit ding is zo onlogisch als de pest.
dit nieuwe plaatje: komt van ourcolony. ik zie toch wel veel overeenkomst met de memory unit slots van de post hierboven.. dus om nou te roepen dat het een nep plaatje is.......
ja das idd wel zo. alleen vind ik dat die screen waarop je uhm van voren ziet veeel meer glimmen, en die van memory kit meer geel wit achtig, en wat mat.
dat plaatje "van voren" zal wel een render zijn.. geen foto. maar dat neemt niet weg dat het niet de xbox 360 is. dat plaatje van ourcolony is duidelijk wel een foto.. die zijn nooit zo "perfect" zeg maar
Ik zou het wel leuk vinden als ze ons met ourcolony helemaal de verkeerde kan op wijzen. Dat ze op 13 mei, met iets totaal anders komen