1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
  2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    :D

Damn, gisteren wou ik de beginpost ff helemaal vernieuwen. Ik was bijna klaar toen de computer vastliep :mad: . Dan maar weer opnieuw beginnen, misschien dat ik 't vandaag nog ff ga doen.

3. gameking_nl

gameking_nl Guest

Controllers worden blijkbaar draadloosssssss!!!!

4. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens één post boven de jouwe O-) .
    Als het van ourcolony komt zal het vast wel echt zijn. Ik denk dat dat de memorycard is (is eigenlijk wel logisch). Iig van wat ik nu van de xbox 360 heb gezien (uiterlijk) gaat hij er denk ik zeer relaxt uitzien :cool: . Denken jullie dat ook, of vinden jullie de plaatjes juist tegenvallen?

Laatst bewerkt: 25 apr 2005
  5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik dan ook een hele slechte nieuwspost van xbw. Ik bedoel, het gerucht dat er wel controllers met snoer komen bazeren ze op een uitspraak van een of andere topman die het in dat geval niet over de controllers heeft, maar over de menu's van de volgende xbox, en dus over een foutmelding dat er een controller niet connected is. Zo'n fout zou je ook kunnen krijgen als je draadloze controller geen connectie kan vinden. Dus misschien was het gewoon een verspreking van meneer Larry Hryb, doordat ze bij de devkits misschien nog wel met gewoon controllers met snoer werken, maar dalijk bij de uiteindelijke versie draadloze controllers hebben.

Moraal van dit verhaal, het is niet echt een bevesiging.

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel oke dat ze 'm kleiner maken dan de xbox. maar of het dan nog wel een "box" is :D!

7. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt volledig gelijk, en we moeten er naturrlijk ook rekening mee houden dat we enkel aan het speculeren zijn...

immers is er nog niets concreets bevestigd behalve dat we het 13 mei allemaal weten...

maar goed in dat opzicht is de speculatie een beetje nutteloos, maar wel erg leuk :D.. gewoon een beetje lopen ouwehoeren over wat wat is en wat we graag zouden willen zien...

tja... we zien het allemaal wel het komt vast wel goed ;)

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ow, ik heb ook niks tegen speculeren. Ik doe er zelf ook hard aan mee. Maar ik ben niet gewend dat xbw der aan mee doet. Tuurlijk posten ze wel eens geruchten. Maar vaak zijn die sterke feiten gebazeerd. in dit geval vind ik dat dat niet zo is.

9. FabianNL

FabianNL Guest

best interresant plaatje weer van de xbox360 memory card (???), ik vind het alleen allemaal zo plastic en goedkoop ogen.... hopelijk valt dat allemaal harstikke mee maar ik word er nu nog niet echt heel erg opgewonden van.... ik wacht wel gewoon rustig af...

10. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er juist allemaal wel heel mooi uitzien. Naja, iedereen z'n eigen mening:p. En hij zal er vast niet plastic uit gaan zien hoor, dat weet ik wel bijna zeker. Ze zullen vast wel veel aan het ontwerp gedaan hebben.

En over die wireless controller: ik zou het jammer vinden als ze niet draadloos werden, maarja, elk voordeel heb z'n nadeel :+ .

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Er komen wel draadloos waarschijnlijk, alleen niet standaard volgens mij...

12. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    komen er op de xbox 2 weer 4 controller poorten??

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard in ieder geval niet. Staat/stond in ieder geval op de Frontpage. MS wou het eerst doen maar waren toch van gedachten veranderd. Gelukkig, vind het een beetje overbodig.

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nobody knows!

Het gerucht is twee, maar daar weet ik niks van.

Microsoft heeft al gezegd dat de controllers een draad zullen hebben, of dat er in ieder geval controllers zijn die een draad hebben, wat impiceerd dat ze standaard een draad hebben Maar het is alleminst 100% zeker is dat de controllers standaard een draad hebben, maar wel te verwachten!

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ja, das nogeens duidelijke taal :{

16. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ie Xbox 360 maar ENG :'-(

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    eventjes terug over naar die controllers, er zijn veel mensen die draadloze controllers standaard willen,maar waarom eigelijk? ik bedoel, gewoon omdat je niet met die draad zit te sukkelen, ik vind het juist goed met draad, zo heb je geen batteries in je controller en als je tegen een ultra moeilijke baas aant vechten bent, kan je controller niet uitvallen,dat zou pas een ramp zijn! maarja als ze op het principe zender(controller) ontvanger(xbox) zouden werken, zou het mss wel cool zijn,maja het zijn toch geen draadloze controllers. en dan al die geruchten over die controller poorten,ik hoop natuurlijk dat het er 4 zullen zijn,maar daar kan je nog niets uit opmaken, het zijn allemaal geruchten, het heel net wordt bestrooit met geruchten, eigelijk is het beste nog gewoon afwachten tot volgende maand, E3.

18. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    naja, standaard draadloze controllers is gewoon vet. Geen gedoe meer met draden die in de weg zitten. En als ze zoiets standaard maken word er goed overna gedacht. dus krijg je dingen als accu's en laadstations of iets dergelijks, waardoor kans op lege controllers dus klein is. Het is gewoon altijd beter als het standaard (first party) gemaakt word, ipv die Third pary dingetjes.

19. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    zolang microsoft maar 4 controller poorten houd ben ik blij.
    ze beginnen zo alleen maar meer op de PS te lijken. 2 controller poorten, geen harde schijf (ok die is optioneel maar goed), etc.

20. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet een hardeschijf in en 4 controller poorten, maar kan je je oude xbox games er nog op draaien??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina