1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Op de compacte versie waarschijnlijk niet, maar het gerucht gaat dat M$ oplossingen daar voor zoekt. Op de uitgebreide versie (100$ duurder) wordt gezegt van wel.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Backwards compatibiliteit is nog niet duidelijk. De HD is meer of meer bevestigd (als expansion kit) en er komen waarschijnlijk maar 2 of 3 controller poorten .. 2 voorkant 1 achterkant voor de camera

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, waarom maar zo weinig? De xbox 1 is juist leuk omdat er 4 poorten opzitten. Met 3 vrienden gamen is echt leuk. Waarom krijgt de xbox 2 dan waarschijnlijk maar 2 controllerpoorten? En waarvoor is de camera eigenlijk?
    Ik hoop wel dat 'ie backwards compatible wordt, dat zou wel fijn. Ik heb geen zin om 2 van die lompe dingen in huis te hebben:D.

4. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    juist wel!! 2 van die logge krengen in je huis is heeel mooi!! gewoon stapelen

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er komen gewoon wireless controllers hoor ... :)

6. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar ik verwacht dat de wireless controllers van de third party makers komen en niet standaard bij de Xbox 360 worden geleverd.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft heeft volgens mij ergens gemeld dat ze zelf wireless controllers op de markt willen brengen ... het lijkt me eigenlijk wel logisch

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kan best, maar ik ga ze niet kopen. Ik irriteer me niet aan die draden hoor. :)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah het kan zijn dat ze standaard bij de nieuwe xbox geleverd gaan worden ... maar ja dit is allemaal specualtie. Ook kan het zijn dat er verleng poorten komen ... tevens is het nog niet zeker of onze oude controllers werken op de nieuwe xbox ... we moeten afwachten. Ik heb trouwens veel liever draadloos ... geeft minder troep in de woonkamer :) ... en in de kastjes

En je afstanbediening is toch ook draadloos ;)

Laatst bewerkt: 26 apr 2005
  10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zullen ze op 13 mei alleen de Xbox laten zien of ook de controllers? Want daar ben ik ook wel benieuwd naar.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze laten denk ik alles zien (maar niet in detail) .... verwacht de volledige info maar op de pre-e3 show van Microsoft ... MTV is een teaser :)

12. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    draatloze controllers zijn beter voor mij, die draden bij de controllers bij mij gaan kapot en mijn pa heb een hekel aan al die draden die nu naast de tv liggen.

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Die webcam 'kijkt' zeg maar de kamer rond om te zien hoeveel spelers er zijn, en vervolgens maakt ie de xbox dan beschikbaar voor zoveel controllers :p

nee, het word een soort eyetoy achtig ding zijn de geruchten. Bevestigd is al dat ie gebruikt gaat worden voor video chat.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ze eigenlijk moeten doen is live 'toegangkelijker' maken voor mensen die geen credit card hebben. Een soort prepay kaarten introduceren.

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik durf te wedden dat ze daar allang mee klaar zijn :p

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn nog steeds aan het kijken voor een oplossing ... echter heeft ms problemen met de verschillende juridische problemen in europa ... een cc is daarom voor ms makkelijker en men richt zich voornamelijk op de oudere markt 25+ (deze groep heeft meestal wel een cc)

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom kunnen MMORPG's zoals WoW dan wel zo'n kaartje hebben. Volgens zijn die ook bedoeld voor 18+

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Andere afspraken ... europees bedrijf ... etc.

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    *Het gerucht gaat dat er een waterpas in de aan/uit knop zit zodat ie meedraait als je hem op ze kop zet.*

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    urty:

Hoe bedoel je at ze dat alang gedaan hebben?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina