ff gekeken naar de verhoudingen.. zoals ik het zie wordt de nieuwe (ff vanuitgaanddatditdenieuwexboxwordt) een stuk kleiner.. als dit de xbox 360 moet worden ben ik er wel tevreden mee.
Heb ik dat gerucht de wereld in gebracht? Zou iig wel vet zijn, dan kun je met je xbox zelfs kijken of de kast scheef staat waar hij in staat. Ik geloof heus wel dat er wireless controllers komen, maar het lijkt me gewoon leuk als ze er standaard bijzitten. Enne, die camera lijkt me wel lollig, maar eigenlijk wel overbodig. De xbox 360 moet geen 'alles-in-1-kast' worden maar gewoon een game-console.
Idd, dat lijkt me gewoon het beste. Ik koop geen console om er foto's mee te maken, maar om te gamen.
eDRAM (bron:teamxbox) De camera word waarschijnlijk een extra stuk ... je kan dan naast voice chat ook videochatten/gamen tevens heb je je camera nodig voor je gamer profile (of daar komt een andere oplossing voor)
ik hoop dat je naar xbox dashboard enal kan gaan als je in een game in pauze zit net als dat je op de pc ook met het windows knopje naar je dashboard kan gaan
ik hoef nou niet echt alles er op en er aan, de xdoos 360 moet gewoon voor GAMES zijn, mooie pics trouwens van Xbox LIVE gamer profiles van volgende xbox!! zo'n knoppie lijkt me kut, NERD, kan je net zo goed een nieuwe PC kopen...
Tuurlijk wel, ga naar microsoft protesteren tegen die naam (zou vooral leuk zijn als hij niet de xbox 360 gaat heten). In het begin vond ik die naam ook dom, maar ik raak er min of meer wel aan gewend. Het boeit me eerlijkgezegd ook niet zo veel wat de naam is, het gaat erom wat die naam inhoudt (en waar hij dus voor staat).
En hoe zit het nu met de games van xbox 1? ga je die op een uitgebreidere versie van xbox 2 kunnen spelen, of zijn ze er mee bezig om op de gewone xbox 2 ook gewoon xbox 1 games te spelen, want ik zou het echt wel spijtig vinden als je geen xbox games op uw xbox 2 zou kunne spelen,maarja...
Ik hoop niet dat de games van xbox1 alleen op de uitgebreide versie van de 360 te spelen is, anders zou het nog een manier om nog meer geld te vangen. Ik snap sowieso niet echt het idee erachter.
is nog niks over bekend zoals al vaker is gezegt, MS wil het wel érg graag maar het blijkt een lastige opgaven te zijn om te zorgen dat je xbox1 games kan spelen op de 360. Er zijn echter wel de geruchten dat op de HDD standaart een mooie en verbeterde versie van halo2 komt te staan... en over die naam, ik vond het eerst ook niet echt veel maar je raakt er best snel aangewend hoor, zoals het met elke naam is, vind hem nu opzich best wel leuk, xbox360
Er zijn geen officiele details over 'meerdere' versies van de console en backwards compatibility. Er is een gerucht dat er twee verschillende versies zijn en alleen de duurste backwards compatible zal zijn, maar dat is niets meer dan dat het is; een gerucht. Voor duidelijkheid moet je afwachten. Eén beweegreden voor het niet toevoegen van Back. comp. in een eventuele versie van de Xbox is omdat het geld kost om te ontwikkelen en mogelijk additionele hardware vereist, die ook geld kost. Dus met een eventueel duurder systeem, zouden die kosten gedekt kunnen worden. Puur theoretisch dus, aangezien hier niks officieels over bekend is, maar dit zou eventueel een reden kunnen zijn voor een degelijk theoretische actie.
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb een advanced scart cable voor de xbox 1. Zal het mogelijk worden om die kabel ook op de xbox 2 aan te sluiten. Ik weet dat er niks over de xbox 2 bekend is maar misschien kan iemand met logisch redeneren mij verder helpen. Dit aangezien ik voordat de xbox 2 er is hem verkoop en ik dan wel wil weten of ik die kabel moet houden. Bedankt
er zit een andere grafische kaart in de xbox dus heb je mogelijk ook andere kabels nodig, maar pas tijdens E3 hebben we een duidelijker beeld