1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ps1 controllers kan je ook op ps2 gebruiken :)

2. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist de bedoeling in de (games)-industrie. Ze willen je alleen maar meer laten betalen. :{

Ik ben eigenlijk ook niet zo'n voorstander van geruchten want je begint met een klein gerucht en die wordt dan steeds verder uitgebreidt. Zo gaat iedereen geloven dat het waar is want iedereen zegt het. Mods, willen jullie de titel aanpassen? Geen 'xbox 2: geruchten en feiten' maar alleen 'xbox 2: feiten' ;) .

En foto's zijn wel leuk om hier te posten maar ze zijn gewoon allemaal gephotoshopt dus je hoeft er niet serieus op in te gaan. Toch is het wel lollig wat iedereen hier voor foto's laat zien. Je kan ook meteen zien dat ze niet kloppen omdat er op de meesten gewoon 'xbox 2' staat en de naam is nog niet bekend...

Over die prijs: de xbox 2 zal misschienw wel heel erg duur worden, maar eigenlijk denk ik dat dat best meevalt omdat ms hem toch veel moet verkopen om winst te maken. Én de PS3 moet niet heel erg veel goedkoper worden dan de xbox 2. Het lijkt er nu wel op dat de PS3 best goedkoop wordt omdat ze daar bij sony die cellprocessor of zoiets hebben uitgevonden. Eigenlijk een best goede zet, want nu wordt de PS3 goedkoper en waarschijnlijk dus de xbox 2 ook _O_ . Nu maar hopen dat de xbox 2 de PS3 op grafisch gebied gaat verslaan, want dan gaat het helemaal goedkomen met de xbox 2 ;) .

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft de xbox 1 al gedaan bij de ps2 dus zal het ze nog wel een keer lukken. Dat kunnen ze natuurlijk ook goed bewijzen door GTA san andreas er toppie uit te laten zien. Het komt eigenlijk al van de ps2 terwijl het er grafisch niet super uit ziet.

Dus als de xbox laat zien dat San adreas er een stuk beter uit kan zien zegt dat toch wel iets. Verder twijfel ik toch echt niet aan de graphics die we op de xbox 2 te zien krijgen. Mischien dat de PS3 eindelijk net zo'n goeie graphics krijgt als de xbox 1. En ik denk toch ook niet dat de xbox 2 echt super duur gaat worden.

En al die plaatjes zijn natuurlijk wel grappig om te zien maar er klopt natuurlijk nog niks van. Eerst de waarheid. De S controllers mogen van mij trouwens ook nog wel blijven en dus niet dat je net als bij de PS2 niet de controllers van de PS1 niet meer kon gebruiken. Want dat zou lullig zijn.

En verder moeten de spellen van de xbox speelbaar zijn op de xbox2. Dat zou een schande zijn tegenover de PS2. En de spellen moeten ook niet duurder worden. Ze zullen vast eerst die Xbox 1 spellen gaan afprijzen. Dus daar ga ik eerst nog even van profiteren.

4. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat de levensduur van consoles steeds korter wordt. Ook een typisch geval van uitmelken. Wat mij betreft mag de xbox2 nog even wegblijven.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, voor mij mag het ook nog wel even duren. Maar langzamerhand komen er geen spelletjes meer he. Maar aan de ene kant mag ie er wel weer aankomen. Want ja, je zal wel moeten. Als je nog maar iets aan je xbox 1 hebt he.

6. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel je toch sarcastisch neem ik aan?

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk niet.

8. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus jij gelooft werkelijk dat de ps3 ongeveer even krachtig wordt dan xbox 1?

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh nee dat nou ook weer niet. Maar ik vind dat Sony wel eens wat mag laten zien met hun playstation. Vond de PS2 maar niks.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe...dan komt er wel héél weinig in deze thread te staan. Nog [bijna?] niks is zeker. Sommige mensen praten al over de prijzen alsof het een feit is. Maar ik vraag me af of het al echt bekend is of de prijs van de games al echt definitief is. Ook zullen alle prijzen nog wel gaan 'slinken'. Dat is altijd nog geweest tenminste.

Maar nu even mijn bijdrage aan de speculatie stof. Het is een oud bericht maar ik gebruik het even om iets aan te tonen:
    Op het eerste gezicht denkt iedereen natuurlijk: Wat een onzin. Maar toch deed de bron me aan het denken zetten. Dit is [natuurlijk] van Teamxbox.com. Maar dit bericht heeft ook in The official Xboxmagazine van de USA gestaan. Toch niet de minst betrouwbare bronnen. Áls dit waar is, komen er dus inderdaad meerdere versies op de markt [waaronder 1 met HDD]. Ook zal de volgende Xbox [laat ik het maar op die benaming houden :p ] backwards compatible zijn. Lijkt me allemaal erg sterk en voor mij is het ook wachten tot E3 op 18 mei, maar het zou allemaal zomaar is kunnen O-)

11. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in verhouding klopt dit wel...

je kunt het zo vergeljiken:

als de ps3 xbox 1 graphics krijgt, zien die van de xbox 2 eruit als ps2 graphics...

btw die dvd drive met het xbox logo er op vind ik LøL

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm.. mag toch niet hopen dat ze vage namen enzo gaan geven. Ik heb veel liever dat het gwoon de xbox 2 gaat heten met dezelfde controllers, alleen dan draadloos, van de xbox 1.

13. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel dom zijn als ze de naam gingen veranderen. Jarenlang reclamegeld aan gespendeerd om de xbox neer te zetten als merknaam. (de naam microsoft komt nauwelijks voor in de reclame) om die vervolgens te vervangen.

14. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en toen waren er nieuwe xbox 2 plaatjes....

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lol een Brander, Dia Projector en een Scanner :p naja daar vind ik ze dan op lijken....

Het zou me benieuwen hoe de xbox 2 der uit zal zien...

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dit zijn helemaal debiele plaatjes. Bij die eerste is wel heel weinig tijd gestoken om die brander een Xbox te laten lijken. Dat teken staat ook echt gewoon recht, terwijl dat ding scheef staat. Die tweede zou wel eens een dia projector kunnen zijn inderdaad, toen ik hem zag dacht ik eerder aan wekker... Die laatste is gewoon een scanner inderdaad. Ik ben wel echt benieuwd hoe ie er uit gaat zien... Ik ben er wel voor dat het gewoon standaard crystal wordt met crystal S controllers en alles draadloos. Dan twee keer zo dun als de Xbox en klaar is Kees:)Ik wil echt weten wat er klopt van die 512MB geheugen en 9800XT videokaart...

17. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die eerste op de begin pagina wel mooi, verder hoop ik dat ie veel van de functies van xbox 1 heeft. Ik zou denk ik ook gaan voor de xbox met harde schijf

18. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten de hdd gewoon weer standaard erin doen doen ze dit niet kunnen spellen geen gebruik maken van de hdd drive zoals Halo (2) dat nu doet...

ik zelf zou dat een grote achteruitgang vinden ipv een vooruitgang...

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    De komma zit tussen de m en de punt ;)

Ontopic: Inderdaad, ik zie eigenlijk het nut niet zo van een Xbox zonder hdd. Maar heeft iemand nog andere geruchten gehoord over de specs? 512MB geheugen en een 9800XT zou geweldig zijn, maar is dat wel reeel? Is het trouwens al duidelijk of je Xbox1 games er ook op kunt spelen (backwards compatible toch met 2 mooie woorden? :p )? Vinden jullie het trouwens echt een minpunt van de Xbox1 dat ie zo groot en zwaar is? Ik vind het niet echt belangrijk, maar het ziet er wel wat strakker uit als ie wat slanker is:)

20. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt vaak wel zien aan de pics of ze echt of nep zijn. Ze komen dus echt niet met één of ander kutontwerp aanzetten. Iig niet met de hierboven geplaatste pics.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina