1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    gerucht was dat een geupdate Halo 2 versie op de HD zit
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Saai ja waarom geen HaLo 3
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    die geupdate HALO 2 versie heeft dan extra graphix, mischien neiuwe adds, en ook gratis lijkt mij!!
    dus gelijk als je de xbox 2 gaat halen, heb je gelijk een spel om lkkr te spelen!!
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    cool!!! Ik denk ook dat perfect dark een launchgame gaat zijn, misschien ook een game van capcom(zijn 2 games aan het ontwikkelen voor xbox 2), wie weet ook project gotham 3 of...
     
  5. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Een game bestaat grofweg uit twee delen, de engine en de content. De content is het verhaal, de wapens, de locaties etc. De engine is de techniek om deze content op het scherm te toveren. Als ze Halo 3 willen maken, zullen ze eerst een nieuwe engine moeten maken die zoveel mogelijk uit de nieuwe hardware trekt. Zodra de engine zo goed als af is, pleuren ze de content erin en is de game af.

    Je kunt je natuurlijk voorstellen dat ze bij Bungie eerst de engine ontwikkelen, de content van Halo 2 erin knallen en dit vast uitbrengen voor de launch. Daarna gebruiken ze de tijd alleen om de content voor Halo 3 te maken (de engine is immers al af) en dan brengen ze later Halo 3 uit.
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Naja, iets genuanceerder, ze hebben al een steengoede engine die alleen meer tot zijn recht kan komen in komende generatie en wel met dat idee in het hoofd gemaakt is. :) Ook loopt de ontwikkeling van een engine vrijwel altijd door, tegelijkertijd wordt de content gecreeerd, wat al kan voordat er uberhaupt een engine is!

    Ook gebruikt Microsoft nu de Unreal 3 engine voor de meeste games, wie weet ook voor de volgende Halo, misschien.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik wil?
    Dat de Xbox 2 games ook op de Xbox 1 kunnen gespeelt worden.
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    what the vrijen?

    /Mod Let op je taal! Dank je! :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2005
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    onmogelijk!! dan zou je xbox ontploffen van al die effecten van die nieuwe CD }:]
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, ja; forward compatibility... :)
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jha ga ik uit vinden _O_
     
  12. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je allemaal vuurwerk in je kamer, zal je niet zo blij mee zijn }:] _O_

    tzou wel leuk zijn ;)
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    :9
    Ja ik heb nog vuurwerk in mijn kamer :9
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    punt een, als je forward compatibilitie uitvind, verdien je der geen reed meer mee en zal niemand meer je nieuwe console kopen.

    nu snap ik dat jullie het niet serieus bedoelen enzo en ik er nu veel te serieus op in gaat, maar toch.

    vind ook wel dat het niveau van deze thread sterk gedaald is.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2005
  15. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat staat ook op de frontpage :|. En ja heus wel :).
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Volledig met je eens kerel!
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar is zijn punt 2? als je met een punt 1 begint moet er op zn minst een punt 2 zijn (kon ut niet laten dit te zeggen, k heb echt helemaal nix te doen, ik ga nu wel weer me eige famillie irriteren)
     
  19. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de sprong in kracht zo groot is, dat je wel haast met een nieuwe engine moet komen om ze kracht van de nieuwe console optimaal te benutten. Ik denk zeker niet dat de huidige Halo 2 engine dat zou kunnen.

    Tuurlijk lopen de ontwikkeling van een engine en content parallel, maar in het beschreven geval zal de tijd besteed worden aan content van Halo 2. Hier is niet zoveel tijd voor nodig, dus kan de development time teruggeschroefd worden. Voor Halo 3 hoef je dan kort door de bocht alleen nog maar de content te creeeren.

    Maar ik betwijfel of dit allemaal mogelijk is in zo'n korte tijd, zeker als Halo 3 volgend jaar uit moet komen tijdens de launch van de PS3. Het klinkt me allemaal als iets te veel van het goede.
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te komen op dat plaatje van die memory card. Het lijkt mij toch wel raar, want het was 64 MB. Maar KOTOR is zelf al 1246 MB als je het opslaat. En de nieuwe generatie moet toch veel meer gebruiken dus meer MB. Dan heb je dus 4 memory cards nodig voor 1 spel. Ik zal wel fout zitten dus kan iemand zo aardig zijn om dat dan goed uit te leggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina