1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    sowieso de grote lijnen zijn bekend...

    het lijkt me zeer vreemd dat er over anderhalf week een totaal andere console wordt neergezet dan de plaatjes die we hebben gezien...

    en de naam xbox 360 die gruchten zijn zo hardnekkig en zoveel wijst erop dat dat em wordt, lijkt me ook vreemd als ie anders zou gaan heten...


    de dingen die nog totaal niet bekend zijn, zijn de specs en hoe de kwaliteit van de ingame beelden zijn. En ik hoop dan ook dat dat op 13 mei duidelijk wordt...
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    ingame beelden totaal niet bekend? nouja, er zijn opzich wel screens al vrijgegeven (2 days to vegas (zo heet ie toch? iig dat spel van steel monkeys), morowind (toch? iig die rpg), madden next-gen)
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Die hoeven niet perse op xbox360 kits te draaien, meest logische is PC.
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    waren allemaal cgi's...
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens jou misschien.

    Maar nu zit jij er natuurlijk met je neus op en komt elke dag bij die ontwikkelaar over de vloer om te zien dat het allemaal niet real-time is. Wat jou het recht geeft om vol zekerheid te claimen dat het CGI is en niet real-time, ook al gok je eigenlijk maar en weet je dat helemaal niet zeker. :)

    Het is, zoals altijd, afwachten.
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    behandel me niet zo :eek:


    natuurlijk weet ik het niet zeker... wat ik wel zeker weet is dat er geen huds in de plaatjes staan en zodra er plaatjes zijn waar die wel op staan DAN geloof ik pas dat het ingame is.

    kun je je de beelden van gran turismo 2000 voor de ps2 nog herinneren, die moesten ons doen laten geloven dat de ps2 graphics zou krijgen die de xbox niet eens aan kan, in fact de CGI's van de ps2 zien er niet eens zo goed uit. DAAROM geloof ik niet gelijk dat iets ingame is. eerst zien dan geloven...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    dus als je geen hud ziet is het meteen niet ingame? vind ik dan wel heel ver gaan...
    ben het er wel mee eens dat het idd niet direct ingame is nee wat we nu zien maar het zal toch iig wel iets aangeven van wat we kunnen krijgen
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg ook niet dat ie het niet aan kan hell ik neem aan dat de graphics uiteindelijk nog veel beter worden...

    maar ik wil het dus eerst met eigen ogen zien, ik zeg btw ook niet dat geen hud meteen betekend dat het niet realtime is... maar imho betekend het wel dat het niet ingame is.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    het ken ook ingame zijn zonder hud he :) die kunnen developers voor het mooie ff weg halen enzo.
     
  10. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het tot zo ver met pulser eens. Eerst zien bewegen, dan geloven.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  11. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die presentatie op MTV nou op 13 mei of op 12 mei (12 mei hoor ik ook wel eens), als het op 12 mei is zal ik mijn werk moeten verschuiven *) .
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    13 mei in nederland (half 8) en 12mei in amerika
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik erbij zeggen dat zodra het wordt uitgezonden in amerika het al 13 mei is in nederland... dus het is voor ons hoe dan ook 13 mei :p
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    uh...ja.. ok.. daar zit opzich iets in ja ;)
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als hij nog dit jaar komt, dan gok ik op de albekende datum 9 november (dat was toch de datum dat de eerste xbox gelanceerd werd :eek: ?)
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  19. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Die controller is fake. Oblivion zal wel voor de PC zijn ofzo (wat mij ook sterk lijkt), 49 euro lijkt me ook een beetje sterk voor een XBox 2 game. beetje research doen rikkel.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is research. Ik zei niet dat dat de echt controller is. Maar die poste ik om een dialoog te starten. En oblivion is een launchgame voor de xbox2. Dus komt ie uit wanneer de xbox uit is. Dat is research, ofniet..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina