1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    No offence ofzo: Maar die link stond bij software. dus dan ga ik er van uit dat het om de pc game gaat.

En wordt oblivion een launchgame dan? zou est kunnen maar ik heb het nergens gezien.

Die controller is al een paar keer langs gekomen, mij maakt het me weinig uit dat je het post ofzo. Maar de controller is gewoon fake. misschien had ik er een aparte alinea van moeten maken :p

2. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    hey!! laat rikkel lekker zijn dingen posten.. deze thread heet toch : Xbox 2: Geruchten en feiten.

dus dan kunnen hier dingen gepost worden die niet op waarheid zijn gebaseerd..

als die controller echt zou zijn dan ben ik wel blij dat ze die witte en zwarte knop nu als 2 shoulder buttons hebben. ik loop altijd te kutten met die knoppen.. denk dat ze zo makkelijker te bedienen zijn.

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet bevestigd dat oblivion een launchgame voor de xbox 360 zal worden, sterker nog de verwachtte release date is 2006/2007...

verder is het al een hele tijd bekend dat de xbox 360 zal worden gereleased voor de kerst van dit jaar...

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Dynabyte verkoopt toch alleen pc-games?

5. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Al wie dacht dat de strijd tussen de next-gen consoles pas volgend jaar in alle hevigheid los zou barsten, zit ernaast. Op een "business writer's convention" in Amerika bevestigde Microsoft-baas en rijkste mens ter wereld Bill Gates hemzelve immers dat de volgende Xbox, waarvan aangenomen wordt dat die de naam Xbox 360 zal dragen, dit jaar nog in de winkelrekken zal liggen.

Algemeen wordt verwacht dat de console reeds in oktober of november verscheept zal worden. Zodoende is er voldoende stock om iedereen te voorzien tijdens de kerstperiode.

Breaking with the company's policy of staying silent in public on the question of when the new console, widely believed to be called Xbox 360, will launch, Gates told the Society of American Business Writers and Editors that the system will ship in the current year.

Meer info volgt uiteraard op 13 mei (de voorstelling van de Xbox 360 op MTV) en op het E3!

Link, klik op plaatje:

6. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    'Xbox 360'. Alleen om de naam zou ik 'm al niet kopen. Echt afschuwelijk imo, had dan gewoon Xbox 2 gedaan, of Xenon for all I care, maar '360' :{

Maar ja, voorlopig staat nog niets vast.

7. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik in 't begin ook, maar ik raak er behoorlijk aan gewend, vind t nu wel cool eigenlijk.

Die controller op de foto is best wel bout eigenlijk. Dan plug ik liever m'n oude vertrouwde Controller S er weer in

Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Teminste als dat kan, ik hoop het wel!!

9. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je dat willen? je oude controller gebruiken voor een nieuwe console.. denk je niet dat de nieuwe minstens net zo fijn word als de controller S???

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die ik had gepost is anders. Hij lijkt er wel op maar is toch net iets anders. Maar nu die witte en zwarte knop shoulder buttons zijn. Waar zijn de de triggers (R en L) ik hoop dat die er wel inblijven anders is het echt kut..

11. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk en leer:

Playstation 1 en Playstation 2 hebben de zelfde controller _O_

12. ErectionJackson

ErectionJackson Don Bensoni

Leuk Bevonden:
    0
    De controller op de foto niet in elk geval. Veel te glad (irritant bij zweterige handen) en hij lijkt me wat kleiner. Ik kan nu goed met deze controller overweg en als de nieuwe me niet bevalt, plug ik de huidige er wel in (er vanuit gaande dat dat kan uiteraard ;) ). Als MS met een betere optie komt, dan zal ik die gebruiken uiteraard :)

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn nep jongens calm down.

14. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    die controller op dat plaatje ziet dr ook zow nep uit. als je dat design noemt :confused: . dat ding is in een dagje in elkaar gezet door een of andere mafkees volgens mij.

15. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb uit zeer vertrouwelijke bron vernomen dat de nieuwe xbox niet xbox 360 zal noemen jongens

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    En wat is je bron dan. :{

17. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    klopt mijn neef uit oezbekistan zei dat ook

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    nee man mijn oom bin laden had al de beta van de nieuwe xbox. Hij vond hem echt strak. Omdat je hem goed kan Modden....in een bom.

Effe serieus: alles kan tot 12 mei en dan weten we het.

19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn pa is bill gates maar ssssst nie zegge dat jullie het van mij hebben of ik krijg van de week geen zakgeld!

20. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb net op de frontpage van Xboxworld de eerste screen van de Opstartproduce gezien maar...Ik hoop dat je de interface kan afstemmen, ik bedoel dus net zoiets als Themexp voor Windows Xp, maar dan dus zeg maar in de Xbox 360 lijkt me erg leuk kan je een beetje afstemmen op jou persoonlijkheid (doormiddel van wallpapers, icons, may be een bootscreen enz)en dan gaat die interface niet zo snel meer vervelen die van de oude Xbox ben ik echt zat, dat groen en zwart beetje saai maar ja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina