ik had het der net met slurpgeit over. en die had de interessante theorie dat dit niet onbewust gelekt is door MS als het ware. ik bedoel, het zou toch wel de beste manier zijn om het eigenlijk design geheim te houden tot de bekendmaking: iets laten zien zodat iemand er foto's van maakt en verspreid. Zodat iedereen het geloofwaardig vind en MS uiteindelijk met iets heel anders komt. Ik vind het namelijk een beetje raar. Je ziet het ook in de reacties onder dat Fok! artiekel: IEDEREEN, echt iedereen vind het lelijk. MS zn design afdeling schat ik toch wel wat beter in.
De console zelf vind ik opzich wel mooi, als hij plat ligt. Maar die controller en headset verpesten het gewoon.
Jup, was het zilvere kleurtje toch mooier geweest. Maar wie weet is het wel een prototype. Misschien is het niets, we zien wel .
jongens, jullie vergeten dat dit niet de console is wat in de winkels komt he ik bedoel, de xbox 1 was toen die voor het eerst op E3 getoont werd een zilveren X en de controller was een aan elkaar getapede zwarte sega megadrive look alike controller. Kan nog vanalles gebeuren
ben ik nou de enige die de kleur wel mooi vind? of ben ik de enige nee knikker tussen al de ja knikkers hier?
sjonge jonge jonge, ooit gedacht dat ze 2 designs hebben? eentje om ons voor de gek te houden om de schijn op te houden en een echte? nogmaals, bij de xbox 1 ging het net zo en het is wel wat voor MS om zo'n geintje uit te halen. maja, ik zal niet te zeker over gaan komen hier. voor hetzelfde geld is dit hem wel
Weet niet of jullie deze ook al hadden gezien. Update: en de controller dichtbij.... En wat zien we daarbovenaan de afstandsbediening het logo wat dus echt het logo is, voor zover dat nog niet duidelijk was.
Die headset die op die foto staat. Dat soort headsets zitten nooit lekker. Weet iemand nou of je je oude controller erop kan gebruiken?
kiiiijjjkkk, zo is de controller wel vet en media center knopje op afstands bedinging btw, HIER is een geluidsvragmet van een interview op dat feest te horen. Slechte kwalitiet though
Zo vindt ik ze er best strak uitzien, dat logo vindt ik vooral vet. Als ze dat logo nou op de S-controller hadden gedaan en dan een mooi kleurtje erbij, vond ik het zekr goed!
Die zijn shoulderbuttons geworden dus boven de L en de R. Edit: die media center knop Media center is FOKING wreed dat is weer een SUPER GROOT plus punt.
eurm, ik heb het id dat ze dat ook hebben gedaan :{ en het gerucht gaat dat de zwarte en witte knop triggers zijn geworden boven de oude triggers.
Uhm, nee zoals je ziet zitten die er niet op. Maar goed weet ook niet waar je dat anders had gezien dat die er wel op zaten...