1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vraag me af wat die nummers rond dat bolletje doen
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ja idd, ik zie net ook nog dat eer een soort plug-in voor iets is aan de onderkant van de controller :confused:
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je goed op de afstandbediening kijkt zie je dat er een eject knop is. Is ook wel handig:p En een reset knop.
     
  4. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij engadget (HIER om precies te zijn) zeggen ze dat het logo op de controller een knopje is, ben beniewd of dat waar is, en waar het dan voor dient. Ik vind de xbox 360, de controller en het cameratje er heeel mooi uitzien. Alleen de afstandsbediening ziet er wat gewoontjes uit.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind hem er erg mooi uitzien. Zowel de console zelf als de controller. Heeft wat weg van een Apple.
    Wel jammer dat dit allemaal ruim van tevoren uitlekt. De spanning van volgende week is er nu toch wel een beetje af. Maar ik kijk er nog steeds erg naar uit (mtv aankondiging).
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2005
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lijkt me niet dat dat de bedoeling van Microsoft is geweest :D
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoel met die kleur zo, dat witte.
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Gelukkig ben ik niet de enige die het mooi vind :D
    En dan ook nog het gerucht ( of aankondeging) dat het uit zich zelf al te customizen was, tja en dan is wit de ideale grondkleur
     
  9. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Zit waarschijnlijk alleen maar in de Premium versie, die een stuk duurder zal worden. Waarschijnlijk ook dvd's branden en tivo mogelijkheden :).
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Toch hebben ze wel samengewerkt, Apple en Microsoft om deze nieuwe Xbox tot stand te brengen. En ik vind het er persoonlijk ook erg goed uitzien, veel zaten bij die eerste paar foto's te zeuren dat ie lelijk is. Maar ik zou gewoon wachten op de wat betere kwaliteits foto's dan ziet alles er gelijk een stuk mooier uit.
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er kunnen natuurlijk altijd nog veranderingen komen in het ontwerp. geen drastische maar kleine subtiele veranderingen. Microsoft trekt zich denk ik toch wat aan van de kritiek die er mischien wordt geleverd na die mtv show.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook een leuk puntje, als je op de afstand bediening kijkt zie je dat je hem nu ook op afstand aan/uit kunt zetten en de dvd la er ook op afstand kan uithalen. Wat imo toch ook groot gemis was op de huidige afstand bediening :cool:
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Is er nou al meer bekend over dat er 2 versies komen? Lijkt me niet echt een handige zet.
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat denk je dan dat ik koop :9 :p De duurste natuurlijk met alle toeters en bellen eraan. Een hele entertainment HUB is het voor mij. Ik heb namelijk een slome pc dus dan is die nieuwe xbox de Media Center voor mij. Films, muziek foto's hopelijk email en internet browsers _O_
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vond nog wat leuks, zou dit de zwarte controller versie zijn?

    [​IMG]

    Is van een reclame campage van een internet provider...en als je naar de bron kijkt zie je xbox 360 staan..
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ok, de nummertjes had ik niet gezien :eek:
    wat me wel logisch leek is dat het logo nu een knop of knuppeltje is :D
    maar als der nummertjes omheen staan, is mijn theorie alsvolgt:

    het zijn draadloze controllers. En je hebt geen controller poorten meer. Dus als je met meer wil spelen moet je zien te connecten met de box. Dat doe je dan met dit "logo knopje". je drukt naar links boven als je player 1 bent, rechts boven als je player 2 bent, links onder als je player 3 bent en rechts onder als je player 4 bent.

    dus toch 4 players volgens deze theorie :D

    EDIT: dat media center knopje verklaard ook gelijk waarom de HDD zo groot is. Ik bedoel, met media center moet je tv kunnen opnemen op je HDD enzo, dus hebbie wel wat meer nodig als nu. :D

    EDIT 2:

    dat van die man zou idd best wel eens een 360 controller kunnen zijn. Ik bedoel je ziet shoulder knoppen zitten daar en geen Memory sloten. Die van de vrouw is gewoon een S
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Enige wat ze van mij moeten verbeteren: De vorm van de controller - meer op de S controller - en de headset zoals de oude.

    Media Center wordt echt wreed:p
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat denk ik niet. Je ziet namelijk nog die memory stick ingangen zitten die ze er bij de nieuwe controller uitgehaald word. Daarbij zie je ook 2 triggers ipv 4 triggers :)
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet je niet laten afleiden door die van die vrouw. die van die man is heel anders :{
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die controllers lijken allebei op elkaar! HEt zijn de s controllers. Want je ziet zon witstickertje op de achterkant daar staat meestal in welk land hij gemaakt is en een serie nummer. Ik denk dat prototypes dat niet hebben
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina