1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind die controller van die man te onduidelijk op de foto staan om er conclusies uit te trekken :)
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind hem duidelijk anders. Maar ok :+
     
  3. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    IK verwacht dat ze toch nog wel wat meer met de 360 gaan doen... Ze noemen dat ding natuurlijk niet voor niks 360...

    Als de nieuwe box er zo uit komt te zien ben ik tevreden.. Ik kan niet wachten tot hij in de winkels ligt.. Blijf alleen vurig hopen dat ik mijn oude games op de nieuwe kan spelen..

    MS vindt dit natuurlijk geweldig.. Op vele forums wordt op dit moment als een gek over de nieuwe xbox gepraat...
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  4. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Als een plaatje Xbox360 heet hoeft het nog niet zo te zijn, ik kan ook wel een plaatje een naam geven als Xbox360. Gewoon afwachten tot vrijdag de 13e en we zien het vanzelf :)
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja je hebt gelijk, het is denk ik ook gewoon de S controller. Heb zelf geen S heb de originele dus vandaar dat ik dat niet zag, maar heb even op google gekeken, en het ziet er idd hetzelfde uit.
     
  7. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij is hij precies het zelfde.

    Zou best kunnen kloppen, ze zeiden bij engadget ook dat het een knopje is (jammer genoeg niet waar het voor dient). Ik dacht eerst misschien nog voor je xbox 360 aan en uiit te zetten ofzo.
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    [plaatje]http://media.insidegamer.nl/dump/1115500331.jpg[/plaatje]

    das de enigste nieuwe.

    maar dat hoeft dat weer niet van mij he. van die aanpassings dingen.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zeggen ze eigenlijk op het officiele xbox forum van al dit nieuws?
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nog ff over dat plaatje.
    misschien is het wel mogelijk om het hele frontje van je xbox te vervangen ofzo door eentje met mooiere look? Netzoals die creative sound setjes. :+
     
  11. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal nix
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het net ook ff doorgelezen. Geen officiele reactie op de foto's.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Die controller lijkt verdacht veel op die van die van Logitech die nu op de markt is :)

    Edit/
    Dit word wel heerlijk casemodden :D

    Edit2/
    Staan cijfers 1 t/m 4 om dat logo, lijkt me dat steeds 1 van de 4 streepjes oplicht zegmaar hoeveel spelers er zijn. Of welke conrtoller je bent.

    Denk ook als je em indrukt dat het een power knop is :) De lui-heid _O_:9
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  14. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oh oh wat is dit ding spuuglelijk, mag ik hier toch wel een zeggen hoop ik?^^

    Ik had gehoopt op een klein en stoer apparaat wat mooi glimmmend zilver was en echt klasse uitstraalt. Dit is meer een goedkoop ik-ben-wit-en-wil-hip-zijn apparaat, ook zou ik wel even het hippe van het hele 360 willen weten, is me een beetje ontschoten. Want gewoon stoer is iets niet. Daar trapt de jongen van 14 misschien in. Maar iemand die even iets meer smaak heeft en daadwerkelijk iets in zijn dure kast wil hebben wat er strak in staat, moet wat harder overtuigd worden.

    Het is dat ik niet om games als Halo en Perfect Dark heen kan, want voor het gedrocht zelf doe ik het niet.:p
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    verwent :p
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk meer aan verwaand :D
     
  17. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha :+ Wat staat er dan nu in je dure kast? Die lelijke zwarte doos zeker ;)

    Ik vertrouw er wel op hoor.
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    smaken verschillen, en dude, egaal en metaal is klasse, metaalkleuren niet. dat is gewoon kitsch
     
  19. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Uhm... met jouw gezeur over ene dure kast en geklaag over uiterlijk van het apparaat bevestig je zelf dta je hooguit 15 bent ;)
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    De vorm vind ik ook wel vet, maar hij is wel wat groot. Platliggend lijkt hij me beter dan staand. Misschien hebben ze hem in meerdere kleuren. Zilver is nu hip maar dat gaat straks ook weer uit raken, zwart misschien? f missne ze dan alle KKK gamers als doelgroep?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina