1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    daar gaan deze plaatjes niet om, das gewoon de creativiteit van mensen met teveel tijd :p

    gaat gewoon een beetje om de lol van het verzinnen van je eigen xbox 2 :D (misschien wel een idee voor een green mile draadje ;))

    @pindakaas: owww dus daar zit ie :eek: :eek: :eek: en ik maar zoeken joh... maar goed ik heb em gevonden en gelijk ook gebruikt, aardig hè ;)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn echt de lelijkste tot nu toe vind ik. Ze zien er echt niet uit. En @ rodka: Je denkt toch niet dat de graphics van de Xbox 2 slechter worden als die van de Xbox 1 he? :confused: :confused: Dan klopt er volgens mij iets niet.
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Oh boy...

    Zoiets noemt men sarcasme Berrie en het was in reactie op dezelfde domme vergelijking die jij maakte door te zeggen dat de PS3 grafisch even krachtig gaat worden als de Xbox1. Vandaar dat hij je ook quote.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, zo is het toch.
     
  5. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus jij denkt werkelijk waar dat de PS3 grafisch even krachtig gaat worden als de huidige Xbox? Ik wist dat je niet bijster intelligent was, maar nu verbaas je mij zelfs.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan presteren ze tenminste nog eens iets. De ps2 vond ik bagger tegenover de xbox.
     
  7. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    De PS2 kwam dan ook 1,5 jaar eerder uit dan de Xbox.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2005
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar. Nu maar wachten op de PS 3 en de xbox 2. Die komen rond dezelfde tijd uit.
     
  9. xbox freak

    xbox freak Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt XBox 2 er nou uit te zien? er zijn zoveel veel geruchten?
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is nog niks over bekend. Alleen zijn hier wat plaatjes geplaatst die niet kloppen of die mensen zelf gemaakt hebben. Het is wel leuk om ideen te hebben maar er is jammergenoeg nog niet veel over bekend.
     
  11. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    De Xbox 2 is verloren _0/

    Gister heeft Sony bekend gemaakt dat de PS3 al voor de E3 van dit jaar uit de doeken gedaan wordt. Aangezien de volgende Xbox volgens officiële MS-bronnen pas op de E3 wordt geïntroduceerd geeft dit Sony dus een hype-voorsprong van een maandje of 2 (verwachte datum dat de PS3 wordt onthuld ligt ergens in maart).

    Dit betekend dat de hype- en publiciteitsmachine van Sony al op volle krachten draait als de mensen bij Microsoft nog even snel een demo-model van de volgende Xbox in elkaar aan het schroeven zijn.

    MS heeft echt een hele grote kans gemist door op de CES afgelopen januari helemaal niks van de Xbox 2 te laten zien. Zo hadden ze de nieuwsgierigheid van PS2 bezitters kunnen wekken voor het nieuwe apparaat van MS. Maar nee hoor, ze wachten tot de E3 en dus geven ze de mogelijkheid uit handen om een voorsprong te nemen op Sony.

    Hier de bronnen:

    Geen Xbox 2 op GDC Bron: TXB

    Playstation 3 uit de doeken voor E3 Bron: Gamesindustry.biz
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het maar niet al te letterlijk nemen...
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Maar als het zo is is het kl*te.
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet zeker dat xbox 2 wss eerder uitkomt dan ps3? ik denk dat dat meer interesse wekt bij de mensen dan eerder je console voorstellen.

    je moet maar denken als je op het eind van het jaar door de winkel stapt op zoek naar een console en je ziet de xbox 1 en ps2 enzo, maar ook de nieuwe xbox 2. De xbox 2 heeft superstrakke graphics tegenover xbox 1 en ps2 en de ps3 laat nog enkele maanden op zich wachten. Nou, denk je dan dat veel mensen dan kunnen weerstaan aan xbox 2? ik denk het niet.

    sony mag dan wel eerst zijn als het op het voorstellen van de ps3 aankomt, maar dat de xbox 2 vroeger op de markt komt lijkt me een groter voordeel.
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    alhoewel het slechts een gerucht is ben ik er vrijwel zeker van dat dit ook echt waar is... ik denk dit zelf namelijk al een half jaar ofzo, en het lijkt me uberhaupt gewoon zeer waarschijnlijk dat MS zijn xbox ten eerste voor de ps3 uit wil brengen en ten tweede nog de kerstdagen wil meepikken...

    of de xbox2 ook hier in Europa uit zal komen tegen kerst lijkt me overigens een stuk onwaarschijnlijker, aangezien er altijd een tekort is aan nieuwe consoles...


    mijn keuze voor welke console ik koop staat btw nog niet vast de kracht van de ps3 lijkt me erg gaaf, alleen ben ik een erg groot fan van Xbox live... Ik zie Sony in de komende jaren nog niet zo'n goed netwerk aanleggen als MS heeft gedaan.

    we zullen het denk ik allemaal zien in 2006, vast staat in ieder geval dat de meesten van ons (waaronder ik) de nieuwe consoles nog een hele tijd niet zullen kopen, aangezien ze waarschijnlijk weer veel te duur worden ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  16. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom laten ze alle consoles (PS3, Xbox 2, Gamecube 2) niet gewoon tegelijk zien? Dan zou je pas echt kunnen vergelijken welke nou het meeste ownt. Ik weet dat het een beetje krankzinnig is om te doen en ik ben er ook geen voorstander van, maar toch... dan zou er ook geen discussie kunnen onstaan over dat bijv de xbox 2 beter verkoopt omdatie eerder uit zou zijn...

    En ik hoop dat er gewoon een standaard hdd in zit net zoals de xbox 2, dat is echt zeer relaxt. Als je hem zou kunnen linken met de computer zou dat ook heel fijn zijn (er was daar toch al iets over bekend...?).

    Ik hoop heel erg dat je geen appart dvd-kitje meer hoeft aan te schaffen om dvd's te kunnen kijken, want het heeft alleen maar nadelen (kost veel geld, een controllerpoort extra bezet, niet met je controller een dvd kunnen kijken, enz.). Ik weet het, daar verdienen ze veel aan, maar toch... Er mag van mij best een apparte afstandbediening te koop zijn maar de mogelijkheid om dvd's te kijken met je controller moet er toch wel standaard bij zitten.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik denk dat ze dat niet doen omdat het allemaal om geld gaat. Zoals J.J. een keer zei: Money rules the fucking world! Wie hem als eerste in de winkels heeft, heeft mogelijk een grotere kans op meer inkomsten.

    Die standaard HDD zal er wel inkomen denk ik. Microsoft heeft zich o.a. daarmee goed kunnen onderscheiden van de andere consoles.

    En over die dvd kit, het enige nadeel zie ik alleen in het geld. Want dat ding kun je er toch gewoon weer uithalen als je wilt gamen. Natuurlijk wel niet vergeten waar je hem neerlegt;).

    Op Gamer.nl stond dit:
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop aan de ene kant wel dat ze de xbox 2 eerder uitbrengen, vanwege de voorsprong op de ps3. Maar aan de andere kant als hij dan minder sterk wordt of minder goed, is dat weer een nadeel, ik weet alleen niet welke ik zou kopen (als de ps3 een betere grafische kwaliteit heeft). Als xbox 2 backwardcompatible wordt, als ze weer een goede live service hebben neem ik deze denk ik. Ik denk trouwens dat ik te veel fan van m$ ben om m niet te kopen
     
  19. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat zouden julie dan het liefste willen als je de keuze had?

    xbox 2 die eerder uitkomt dan ps3 en ps3 verslaat op vlak van totale verkopen, maar die wel minder krachtig is dan ps3...

    ...of xbox 2 die krachtiger is dan ps3 en later uitkomt dan ps3, maar wel minder verkoopt dan?

    er is geen andere mogelijkheid laten we stellen :p
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    de 2de zeker weten...

    en das toch ook de reden waarom we allemaal de xbox hebben gekocht...


    want we komen tenslotte allemaal of bij sony of bij nintendo of bij sega vandaan en hebben dus ook ons "oude" merk laten vallen...

    en dat zal weer gebeuren als de xbox minder sterk is... maar zoals gezegd het maakt me eigenlijk niet zo heel veel meer uit, Xbox live gaat de doorslag geven bij mij...

    :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina