ik post ze nog een keer de afstandbediening is een media center (afstand bediening voor de nieuwe xbox) de controller is rechargeable (de onderste connector) Verder is deze helaas wit
Als je goed kijkt naar het Xbox 360 logo op de controller zie je dat er nummers omheen staan, 1, 2, 3 en 4. Weet niet of iemand dat al had opgemerkt. Mogelijk verlicht een deel van het X-logo en wijst naar een van de nummers in bepaalde situaties.
het mooie van de remote is dat er een aan en uit knop op zit onder de remote is ook een knop Live TV! Betekend mogelijk video recording Tivio
Nog een plaatje, heb ik hier dacht ik nog niet gezien. Edit: Laat maar verkeerd gekeken verkeerd plaatje De controler is wel vet, in het echt ziet hij er denk ik nog vetter uit.
Damn, ik ben ff een weekje weg en nu ben ik helemaal niet meer op de hoogte van het xbox 360-nieuws. Wie zou alle feiten (en misschien geruchten) op een rijtje willen zetten zodat ik het in de starterspost kan editten? Ik heb nl geen zin om 20 of 30 pagina's ofzo door te gaan lezen. Edit: zijn dit allemaal officiele plaatjes: Spoiler
Ziet er slick uit. Vindt die witte kast wat minder, dacht dat ie zilver ofzo zou worden, maar niks is al zeker. Valt zeker nog niet tegen.
Er zjin al meer dan 1100 posts . Ik weet niet of het dan nog zin heeft om die plaatjes in de beginpost te editten... Edit: bijna 1200 *)
waar zitten toch de controller ports... er is nog bijna nooit een console geweest waarbij ze neit aan de voorkant zaten... dus... zullen ze waarscheinlijk wel draadloos zijn.... dat betekent weer dat we baterijen moeten koepen... en hopelijk weten ze wat ze doen want die draadloze haedsets z*gen als de t*ring
k hoop dat dr gewone controllers met draden zijn. k vin die batterijen en shit zo bagger. maar als ze draadloos doen dan moet dr wel een accu in die controllers zitten zodat je em in een laadstation kan zetten en geen batterijen moet kope
Tjonge jonge, M$ zal wel best pissed zijn op MTV. Het complete design leaken, de launchdatum, het logo.... Vind het wat moeilijk om de grote van dat ding in te schatten, er staat zo'n kop naast en die lijkt me bijna even groot als dat ding dus dan issie neit echt groot Is er daarnaast al wat meer bekend over de prijs?
Ik weet het niet. M$ zal heus wel weten dat er een of andere NERD een klein fotocameratje bij zich zou hebben om wat foto's te nemen. Er kunnen nog dingen aan veranderd worden. Ik denk dat je ook gewoon de oude controller erop aan kan sluiten want je ziet zon zwart dingetje aan de voorkant die ook op die van de huidige xboxcontroller port lijkt. Nog een keer : Wat betekent die live TV! En wat is tivio?