1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een RPTV (rear projection tv), wat wil zeggen dat het beeld van de achterkant geprojecteerd wordt. Die heb je hier in Nederland ook wel. De kwaliteit is een stuk minder dan van een gewone LCD TV (en ook minder dan plasma).

    HDTV is geen beeldscherm techniek, maar een beeldstandaard. Dat wil zeggen dat het grofweg beschrijft in wat voor resolutie het beeld op je tv wordt weergegeven (met als hoogste resolutie 1920x1080). De techniek die hiervoor gebruikt wordt kan zowel projectie zijn (wat je ziet in jouw plaatje), LCD, plasma, CRT of wat dan ook. De kwaliteit van RPTV's is niet zo goed als LCD's, vandaar dat ze zo goedkoop zijn. Mijn advies: wacht tot de LCD HDTV tv's goedkoper zijn en schaf zo een aan.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar CRT's, omdat LCD en plama's een kortere levensduur hebben en een hogere energie verbuik... maar goed ik heb nu nog een redelijke tv ... dus ik koop pas in 2008 een nieuwe beeldbuis :)
     
  3. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dan weet jij het ook niet waar jij het over heb.
    Je kan ze echt halen hier en je heb genoeg keuze kijk maar eens op kieskeurig.nl.
    alle nieuwe generatie plasmatv's ondersteunen hdtv
     
  4. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    zitten we al overheen :9



    En ik hoop niet dat het klopt dat wij tot maart mogen gaan wachten.. Ik vind het niet erg om nog een klein jaartje te wachten, maar om een kwart tot half jaar langer te wachten dan die ******yankees en kutjappen.. Kopen we dus in principe alweer gedateerde zooi (al geld dat bij consoles niet echt).
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Houd je een schemaatje bij? :p
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zoals ik zei had ik het niet over de lcd en plasma schermen maar over een crt scherm. Heb het nog niet op plasma schermen.. enige plasma schermen die echt goed zijn, zijn meteen ook verotte duur.
     
  7. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma's zijn niet zo duur meer, LCD's zijn nog wel redelijk prijzig. Al kun je al een fatsoenlijke 30" voor rond de 1500 halen. Ik zou geen CRT meer halen als je een groot formaat wil hebben, die techniek heeft z'n langste tijd gehad. Alleen CRT RPTV's zijn nog betaalbaar, maar de kwaliteit is dan ook niet echt om over naar huis te schrijven.
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beamer met een maximale resolutie van 800 x 600, nog niet echt HDTV maar komt toch alweer een stuk dichterbij dat de CRT TV's van tegenwoordig... Misschien dat ik mijn projector dit jaar nog om ruil voor een HDTV projector maar die dingen zijn meteen een stuk duurder en ik wil eigenlijk ook nog een autotje kopen... :mad: Keuzes :mad: Auto gaat toch voor en tja, elke beamer is en blijft natuurlijk cool om mee te gamen :)
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al hele gedetaileerde specs over de xbox360?.

    Want als het allemaal niet geweldig is is het niet echt nodig XBMC ofzo erop te zetten.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee die verwacht ik pas op E3

    xbmc :confused: O xbox media center ... dat is de tool van Microsoft.. de specs zullen volgens mij wel goed worden hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze vrijdag komen denk ik al wat specs!! MTV!!!! :D
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    XBMC? Dat is niet van M$ hoor dat kan je op je xbox zetten als ie gemod is en dan kan je Divx films enzo kijken (+weerbericht en Fm radio's) :)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Windows Media center is excusief voor windows dus je zal het niet playstation3 of Gc te zien zijn, of andere apparaten. Op je de huidige xbox kan je het ook doen opdat dat ding gemaakt is door m$ dus lijkt het me logisch dat het kan.
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    jah Windows Media Center :) Maar Fardo had et over Xbox Media Center en das iets anders.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee ik bedoel wel de Media Center versie van Microsoft ... Dit is de OS van Microsoft en komt ook bij de HD van Xbox 360 (dit is immers de xbox 360) thread ... Als je de XP Media Center hebt geinstalleerd op je pc dan kan je ook films bekijken, enz

    [​IMG]

    zie de groene knop
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    was de prijs al beetje bekend?
     
  18. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    het gerucht is:
    - $299,- voor de compacte
    - $369,- voor de uitgebreidde (HD + B/C)
     
  19. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    zal dan ook wel zoiets in euro's worden. Valt me eigenlijk nog mee, had meer iets rond de 400-450 verwacht (voor de uitgebreide).
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    okej vind ik nog meevallen
    alleen ik baal altijd van de game prijzen
    maar dat H/D werkt toch alleen op de breedbeeld plasma gebuere
    kijk als ze nou er een soort port opgooien dat er een pc monitor op zou kunnn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina