1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mensen. Wil iedereen ophouden met dezelfde foto's posten?
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zijn die specs nou zo tegenvallend of ben ik de enige die meer had verwacht?

    Of bieden die drie processoren tegelijkertijd zodanig veel mogelijkheden dat het com[penseert voor het overige?
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is wel alleen voor gamen. Dus het hoeft zich nergens meer om druk te maken...
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar deze kan verwijderd worden... is al gepost.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    ZIet er inderdaad erg goed uit. 3,2 ghz is behoorlijk veel voor een console. De 4 draadlose controllers vind ik ook geweldig.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    3.2 ghz komt er drie keer in is dat dan 9.6 ghz?

    En hoe zijn deze specs te vergelijken met de ps3, en de huidige xbox. Kan iemand mischien een praktisch voorbeeld geven. Want dit zegt me totaal niks:mad:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    We blijven herhalen :+
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe bedoel je fardo?

    Die Media Center hoef je toch niet aantesluiten op je pc om het te gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De specs en de foto's zijn al meerdere malen gepost ... word tijd voor een nieuwe samenvatting :)
     
  10. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan die 3 processoren niet zien als 1, maar die drie zorgen er wel voor dat er voor spellen 1 processor de AI berekend de ander het geluid en de andere het beeld. (simpel gezegd) daarom heeft de video kaart maar 10 mb embedded DRAM. de specs. lijken tegen te vallen maar in combinatie met de ibm power pc processoren heb je toch prestaties die de huidige pc doen verbleken..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Media Center is twee delig... om van pc media gebruik te maken .. moet media center editie op de pc geinstalleerd worden....
     
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En dat kost waarschijnlijk nog een bak geld?
    MS weet overal wel geld uit te halen.
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kost geld?

    om mce te draaien op je pc? tuurlijk kost dat geld het is hun nieuwste (en beste might i add ;)) OS, die geven ze niet gratis weg nee *logisch*

    ik snap uberhaupt niet de inhoud van je post omdat je ms zo weer aftekend als het grote geldwolf vooroordeel... tuurlijk wil ms geld verdienen WIE NIET? loop er dus niet zo over te zeuren.

    dat de ferrari enzo 1 miljoen euro kost maakt niet uit (ferrari is natuurlijk niet geld bewust) maar een nieuw OS zou je bij een pak melk moeten krijgen... tja die shit gaat er bij mij dus echt niet in hè...

    nokken met die onzin, dit is de realiteit je betaald nou eenmaal voor iets wat je wilt hebben (principe van vraag en aanbod)
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee, dit is voor mij meer als een Duitse auto.
    Je koopt een mooie auto, en vervolgens ben je voor alle dingen die erbij horen aan het betalen. Bekerhouders, kleine accesoires etc.

    Het is gewoon zonde dat je het niet bij elkaar geleverd krijgt.

    Een Enzo is toch ook compleet? Waarom een Xbox dan niet?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  15. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is de XBox2 niet compleet?

    2 versies, de volledige en de niet-volledige, kies maar welke je wilt. als je niet kiest voor media center of backwards compatibility dan neem je de niet volledige versie. wil je dit wel dan kies je de andere.

    Simpel toch?

    En zowieso is de Enzo meer overgewadeerd dan de XBox. een vergelijking met een volvo en een Ferrari. de prijs van de Ferrari is duurder. dus maak je er meer indruk mee.

    de vergelijking tussen een XBox en een PS2. daar maak je niet meer indruk mee. hoop dat je snapt wat ik bedoel. vind dit helemaal neit dat ze nu voor geldwolven spelen. helemaal nu XBL silver er bij komt (mocht dit allemaal waar zijn)
     
  16. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat xbox 360 wifi heeft. Betekend dit dat er geen ingang voor een normale netwerkkabel is? Dat mag ik toch niet hopen.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    En waar denk je dat dat naartoe leidt? Meer mensen die zien van XBL leuk is, en dus meer abbonees. Alles steekt in elkaar om meer geld te krijgen. Ik zal nooit zeggen dat het niet absoluut logisch is.

    Het feit dat ik het jammer vind, duidt meer op mijn afkeer van de manier van zaken die MS doet dan iets anders.


    Maargoed, we raken offtopic. Kom maar op met die geruchten.
     
  18. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Ik post voornamelijk bij Teamxbox. De site is trouwens al de hele dag down. Er moet iets flink mis zijn gegaan of ze zijn de servers aan het upgraden voor de aankomende E3.
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    MS is commercieel zoals elk ander bedrijf en ze doen niks verkeerd, alleen met hun windows hebben ze gedeeltelijk gewoon de mensen ongeveer uitgezogen (hebben/hadden toch een monopolie positie) maar ik zie geen probleem met de manier zoals ze met de prijzen en het commercieel denken van de xbox(360) en alles erom heen omgaan hoor....

    en marcj, ik denk wel dat ze gewoon plaats overhouden voor een normale netwerk kabel ook ja, dat het óók standaard wifi gaat worden zal me niks verbazen.
     
  20. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar niet bang voor het ontbreken van een ethenet poort. De grote meerderheid van online gamers gebruikt nog gewoon de kabeltjes in plaats van de WIFI techniek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina