1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope het betekend alleen dat naast de ethernet port ook een wifi mogelijkheid is
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb WIFI gehad, das echt crap. Als het een beetje slecht weer is heb je gewoon geen verbinding. Regen, sneeuw en harde wind je hele verbinding gaat raar doen. Maar WIFI heeft dezefde plug als gewoon Adsl hoor. Het enige wat je er voor nodig hebt is een goede antenne ;)
     
  3. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch beter voor degene die er niet voor willen betalen? omdat ze misschien weinig thuis zijn. of om mensen kennis te laten maken met Live, die nog neit helemaal overtuigd zijn.

    Persoonlijk vind ik dit een hele goede manier van marketing, het is als het ware een gratis demo, of de 2 month trials.

    ik vind dat MS het toegankelijk maakt voor iedereen op deze manier, ik zie het meer als tegemoetkomen dan dat ze er echt een slaatje uit proberen te slaan (tuurlijk willen ze verdienen, maar dit is neit de verkeerde manier vind ik)


    Edit: om maar even door te gaan over internet: Nu er een USB poort komt in de XB2 (toch?) zou je dan ook een USB modem kunnen aansluiten om te gamen? Dat zou wel beter zijn, want een vriend van mij waar ik vaak naartoe ga heeft alleen een USB modem. weet dat een converter niet zo duur moet zijn. Maarja voor die ene keer per maand dat ik er kom gaan we gewoon offline multiplayen, maar online zou ook leuk zijn.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  4. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik net op de telegraaf.
    Als ik dit lees dan wil ik wel weten wat sony heeft om de xbox te verslaan..
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu wil ik alleen maar een ding weten. Kan je dus windows media center gebruiken op de xbox 360 ook al heb je het niet op je pc. Dus dat ik via mijn xbox media center gebruik?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gedeeltelijk ... Hangt af hoe ms het heeft opgezet ...

    [​IMG]
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    naja, kwa specs komen ze aardig dicht bji elkaar te staan.
    Maar de PS3 word nog onmogelijker te programmeren dan de PS2 al was, dus tegen die tijd dat ze de grfx van de xbox2 launch spellen kunnen overtreffen zijn ze 10 jaar verder :)

    bron: TakeTwo
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    waar jij het over heb is draadloos internet, dat is gewoon dat het draadloos jouw huiskamer binnen komt en vervolgens naar je router toegaat en daar gewoon of wifi (draadloos) is of gewoon met een ethernet kabel verder je PC binnentrekt of je xbox of wat dan ook... is dus iets anders...
    want met wifi word gewoon draadloos internet ín je huis bedoelt, dat je dus een zendertje hebt (gewoon je router of je modem of apart apparaat ervoor) en dat je vervolgens een draadloze ethernet kaart in je pc (xbox) hebt zitten zodat je geen kabels meer in je huis hoef te leggen, gaat dan gewoon draadloos dus :)
     
  10. marcj

    marcj marcj

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik mij af. Het is goed mogelijk dat M$ de hardware tegen of onder de kostprijs aanbiedt. Als ze dan weten dat de meesten nog een media center moeten kopen voor de pc is dit geen onlogische redenering.
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups is ook anders dan wat je in de Xbox 360 zal krijgen. Maar het idee is hetzelfde lijkt mij. WIFI word via een [ingebouwde] antenne in je Xbox360 dan verstuurd naar antennes van je provider en vanuit daar word het verstuurd naar de satelliet. Dit ding had ik voor Wifi en als ik die aansloot op een antenne had ik beter ontvangst. Maar goed in de Xbox 360 zal het hopelijk een stuk beter werken dan toen ik het hier had, want dat was om te huilen zo slecht ontvangst en verschikkelijke lag.
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    [​IMG]

    volgens mij snap je hem nog niet helemaal. Zoiets heb je dan, dat grote, grijze kastje links moet je dan thuis hebben liggen, daar stop je gewoon je ethernet kabel in en dan ligt er nog een klein kaartje bij (onderop) en die zit dan al ingebouwd in je xbox en die ontvangt het signaal dan zodat je geen draad van je modem naar je xbox hoef te trekken.

    (dat andere kastje kan je denk ik op je usb poort aansluiten)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2005
  13. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    tzal me worst zijn tot nu, ik wacht gewoon lkkr op vrijdag en lees al jullei maffe (maar ook toffe) post door

    als zommige specs er toch komen mensen :p
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik snap je wel, maar al die dingen die op dat plaatje staan heb ik niet gehad hoor. 1 kastje (die ik net poste) een kabel en een al ingebouwde ethernetkaart die al in me pc zat. Maar goed het zal allemaal wel hetzelfde Wifi principe zijn ghehe :p
    Bedankt voor de uitleg.
     
  15. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21

    DUH wifi via sateliet......... NOT
    lees ff een andere thread hier op het forum. Wifi met Xbox werkt uitstekend (mits je weet waar je mee bezig bent). Dus als het op de nieuwe versie zit zal het ook prima werken

    Maar graag weer back on topic, voordat dit een help-me-met-mijn-wifi-thread gaat worden
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  16. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigelijk dat windows media center er gewoon standaart op zit
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jongen ik heb toch ook nergens gezegt dat ik het voor mijn Xbox gebruik? ik zeg dat ik het op me pc heb gehad en er nou niet bepaalt goede ervaringen mee heb. Als jij daar het tegendeel mee wil bewijzen ben ik benieuwd. ;)

    Zo dus.... waar ik woon was eerst nog geen adsl mogelijk, en was WIFI de enige mogelijkheid...en WIFI gaat weldegelijk via de satelliet.
    [​IMG]
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar dat werkt idd aardig slecht (is hier in de omgeving ook beschikbaar, vrienden van mij hadden het, zijn nu maar overgestapt op ADSL want ze werden er helemaal gek van) en wifi gewoon normaal werkt tegenwoordig gewoon zonder problemen hoor ;)

    en r8ter, nee, wmc zit waarschijnlijk alleen op de uitgebreide versie van de xbox360
     
  19. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik was een van die vrienden :9

    en wifi stinkt (hier dan hé) nou adsl sinds 2 maanden en das dan egt geweldig O-) .
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jongens, ik hoorde net goed nieuws:

    de xbox komt zoiezo in europa en amerika tegelijk uit.
    En dat zal dus VOOR december zijn.

    zie het alleen nog als een gerucht :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina