1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vast in deze thread een paar keer ;)

Om graveheart te quoten

kortom oud nieuws :{

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is ook nog eens gejat van Engadet en iemand schrijf zijn eigen naam er op alsof 't van hem komt, triest....

3. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    allemaal heel lijp ik kan al bijna niet meer wachten tot dat ie uit is

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Net die FAQ gelezen die Fardo gepost had. Om je vingers bij af te likken. :+

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop voor MS dat ze de geruchten wel een beetje waar kunnen maken... Al is het een gerucht, je gaat er nu toch wel een beetje van uit.
    Stel je voor dat MS opeens met een Xbox komt die veel minder kan dan de geruchten nu doen voorkomen, dan is het toch een tegenvaller..

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah dan moet je de geruchten niet lezen ... :eek: ... want een gerucht is niet altijd waar

7. FabianNL

FabianNL Guest

tnx Fardo voor die mooie FAQ! Stond weer een hoop leuke info in, hopelijk maken ze nu ook straks alles echt waar ;)
    en geen loading times _O_

8. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou lekker zijn, geen laad tijd meer. Dat je kunt branden is ook wel fijn, alleen er staat dat dat voor het uitgebreide model is, maar ik had eerder gelezen dat je van een standaart model een uitgebreid kunt maken. Maar dan zou je de disk drive moete vervangen, of is het gewoon software die je moet installeren?

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk idd dat het enkel aan de software ligt... aangezien die software op de hdd gezet moet worden en die niet in een basic versie zit...

10. FabianNL

FabianNL Guest

dus binnen no-time kan je een standaart xbox met een beetje hulp-van een uitgebreide xbox maken? niet dat ik het zou willen hoor maar klinkt wel érg fraude-gevoelig...

11. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    valt mee toch ik denk dat er naast de HDD ook nog de softare voor branden en backwards compatibility bijgekocht moet worden (DENK IK DUS)...

maar erg fraude gevoelig is het niet want de HDD komt rechtstreeks van MS zelf of van derden...

12. FabianNL

FabianNL Guest

opzich kan je er waarschijnlijk idd natuurlijk niet zomaar ff in no-time waarschijnlijk een HDD op/in pluggen ja... maar die software is het probleem niet, een HDD opzich ook niet... maarja... we zullen wel gewoon zien

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mei 2005
  13. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoeld of de xbox 360 snel gehacked zal worden?

ik denk dat je binnen 2 maanden toch wel de eerste modchips kunt verwachten, dit gebeurt altijd met nieuwe consoles hoe jammer het ook is...

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    het is niet gewoon een HDD he.
    Het word denk ik gewoon een speciale xbox360 HDD.

en als der zeg maar €100 verschil zit tussen de standaard en de uitgebreide versie van de xbox360, dan kun je der vanuit gaan dat de HDD dan iets van €150 word. En dat alle software die je nodig hebt dan op die HDD staat zodat het gelijk alles van die uitgebreide versie xbox360 heeft.

15. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er 3 versies komen, eerst zeiden ze van wel maar nu komen er denk ik gewoon 2 versies (vind ik al meer dan genoeg).

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat verwacht ik ook. maar als je dat ding nie zou kunnen hacken, dan hadden er ook stuk minder van verkocht geworden denk ik. want k wete nie hoe duur de spellen gaan worden voor de 360, maar vind het nog steeds rete duur, en ik deel deze mening met menig gamer denk ik.

17. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het ook nite over 3 versies
    had het over 2 versies :p

een standaard en een uitgebreide.

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    2 vind ik al teveel

Doe software kan je dan ook wel op internet downloaden en op een dvdtje branden. Of heb ik het fout :confused:

Laatst bewerkt: 11 mei 2005
  19. r8ter

r8ter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    owwww, ik dacht al _0/

20. FabianNL

FabianNL Guest

software kan je theoretisch gezien idd zo op je HDD zetten maar die HDD goed aansluiten word denk ik het probleem... (en ja... ik heb het dan over illigaal upgraden waar ik dus tégen ben)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina