1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat dat screenshots zijn die puur en alleen specifieke eigenschappen van de reality engine laten zien en niks te maken hebben met Xbox 2 en zeker niet draaien op de Xbox 2. :)

Zo draaien die screenshots van Metronome ook gewoon op een PC en nieuwe op een Xbox 2, alsmede Retribution, ook een Reality Engine game. Al die kleine ontwikkelaars hebben nog helemaal geen toegang tot Xbox 2 developer kits helaas...

Vanacht zul je de eerste beelden zien als je wakker blijft, dan nemen vast een paar Amerikanen die show op waar de nieuwe Xbox en enkele games geshowed worden! :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Tja das wel jammer idd, want er is volgens mij heel wat mogelijk met deze engine, al moet ik wel zeggen dat de Unreal 3 engine een stuk beter oogt kwa realisme van bijv. de huid van personen op de screens glimt het wel erg overdreven, maar dat kan natuurlijk ook aan de ervarenheid van de ontwerper liggen. Maar laat ik nou maar ophouden over die engine want er is voor de rest nog niet veel over bekend volgens mij, het ziet er in elk geval goed uit. :) En jammer genoeg hebben wij hier geen Amerikaanse Mtv, ik denk dat morgen vast wel ergens op een site die show al te downloaden is, ben benieuwd. :cool:

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe lang nog en wordt het uitgezonden in amerika/japan?

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Vanacht om half 3 wordt het in Amerika uitgezonden. Ik haal de show morgenochtend wel van de nieuwsgroepen af, ben er morgenavond niet... Op die nieuwsgroepen staat toch alles dus dit staat er ook wel op :)

5. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    rikkel komt onder zijn steen gekropen :D

http://www.xbox.com/nl-NL/community/unveil.htm

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit zijn de lokale tijden ... In amerika word deze rond 01:30 op 13 mei uitgezonden

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    kut Amerika, zelfs Japan kijkt er eerder naar, morgen post iedereen natuuriljk die dingen van de amerikaanse MTV blablabla

niet dat ik het erg vindtt om te wachten hoor...
    morgen komt Forza!!! *) _0/

Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Maar in japan wordt het als eerste uitgezonden: Hoe laat komt hij daar uit?

9. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    VOOR IEDEREEN DIE BLIJKBAAR NIET KAN TELLEN:

en voor iedereen die denkt dat het tijdverschil niet 6 uur is:

half 4 vannacht dus.

moet ik erbij zeggen dat japan om half 2 is maar die zal waarschijnlijk gedubbed zijn in het japans...

10. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens of MTV in Amerika ook een kanaal is dat je daar in High Definition kunt ontvangen? Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het morgen ook in fatsoenlijke kwaliteit kan bekijken.

11. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen kheb een vraag kweet niet of iemand hier meer van weet ma ksnap gwoon nix van wat ze bedoelen met Xbox live Gold/Silver???
    is xbox Silver gratis in het weekend online gamen of heb ik dat helemaal verkeerd gelezen??? want ik kijk regelmatig op de site ownage.nl en daar staat alles over de nieuwe xbox live ma weet iemand hier misgien iets meer van???

12. pls_devil

pls_devil Guest

mij kan het me eigenlijk weinig schelen: als het ding goed speelt, leuke spelletjes heeft en erg goedkoop is ben ik verkocht 8)

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, Xbox Silver word een gelimiteerde versie van xboxlive, waarmee je dus volgens de gelekte gegevens gratis in het weekend zou kunnen gamen.
    Dit is echter nog maar een gerucht en nog niet officieel bevestigd.

14. FabianNL

FabianNL Guest

wel in speciale weekenden hè... kan dus best dat dat maar 2 keer in de maand of iets is, volgens mij was het iig niet élk weekend, maar als je niet eens altijd kan online gamen vind ik het nu ook een beetje weg, je wilt toch gewoon live als je wilt en niet als je mag, lijk mij....

en The Pulser, moest je dat nu weer opnieuw posten? heb toch al gezegt dat je gelijk had ;)

15. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
  16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen scheen het te begrijpen ;)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: ik bedoelde ook Japan :eek:

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
  19. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die had dat filpmje al gepost, beter lezen:D Niet dat ik dat vaak doe :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina