1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het niet echt onwaarschijnlijk, grafische oppoetsen zal niet veel tijd kosten. En aangezien Microsoft erg goed de games industry aan het watchen is en dan vooral wat de gamer wil, lijkt het me dat ze toch ook wel gezien hebben wat voor een succes die Zelda demo disk was voor de Gamecube. En dan was de versie van Ocarina of time nog niet eens grafisch ge-upgrade voor de Gamecube.

    Echt ik ben zooo happy nu :D.
     
  2. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    dit vind ik ook erg ongeloofwaardig.... als of er een scherm in je controller zou komen... ik zou dat allemaal maar met een korreltje zout nemen.
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    hebben jullie de screens ook gezien van GR3? ziet er opzich best wel netjes uit hoor ;) let ook even op de PIP view dan dat militairtje rechts boven, echt wel netjes!

    en halo 3 release dit jaar? sorry maar dat maakte heel dat stukje tekst ff zwaar ongeloofwaardig...

    maar bedankt scotch!

    gamer.nl heeft het ook maar ff op hun site gezet: http://www.gamer.nl/nieuws/26220
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2005
  4. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    hey is dat allemaal wat er in dit stukje staat??? of stukje aardig lang:D a die plaatjes khad iets meer van de console verw8 kwa uiterlijk ma bijv op de zijkant staat maar klein Xbox 360 op geschreven en het is er zeg ma in gegraveert khad het eerlijk gezegd blits groen verw8 ofzo ma da maak verder ook niet de controller ziet er fantastisch uit!!!
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd, enige wat mij dan nog waarschijnlijk lijkt is dat de ring een andere kleur krijgt als er nieuwe live content is. Dat hij dan bijvoorbeeld oranje wordt.

    Een echt display lijkt mij erg onwaarschijnlijk, en dan al helemaal met zo een bolle vorm.
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    kan best idd dat die ring gewoon ff gaat kniperen, oranje licht gaat branden of wat dan ook, dat is niet zo heel lastig.... een display slaat natuurlijk nergens op maar heel die tekst is gewoon echt slecht vertaald om netjes te zeggen dusja ;)
    als iemand ff een programma heeft om plaatjes om te zetten naar tekst, aub... O-)
    kan je namelijk ff bablefish hulp inschakelen en hebben we dus hopelijk een mooi stukje tekst over xbox360 in het engels/nederlands :p
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja wat moet je daar nou van zeggen. :D Volgens mij zitten er wel wat dingen tussen die waar zijn, maar ja het is een beetje gissen naar wat wel en niet uitkomt. ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  8. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Het lijkt wel of MS alle spellen die al op de XBOX 1 zou komen, overzet naar de o....



    o = 360 :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2005
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yupyup hoop vervolgen ook, maar very nice dat er ook een nieuwe Rallisport Challenge tussen staat. Of ie uitgaat komen is nog een 2de want ik heb er nog niks over gelezen of gehoord. Maar het is een mooie lijst dat wel.
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    kans op een nieuwe rallysport is opzich best groot, zo staan er best wel veel op het lijstje wat gewoon wel te verwachten is dat ze best wel snel of zelfs als launch game op xbox360 gaan komen, maar lijstje is erg netjes weer hoor... ik word op deze manier steeds positiever over de 360 en kan nu niet meer wachten ongeveer op morgen, eindelijk officiele info
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessant als je TV kunt kijken via je Xbox.. Dat zou betekenen dat hij een ingebouwde tuner heeft, hoef ik geen tuner meer te kopen om TV te kijken via mijn beamer. Dan wacht ik wel netjes op de Xbox 360... Dat apparaat bevat volgens mij echt alles dat ik me maar kan wensen om in mijn thuisbioscoop toe te passen :D
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat was wel een héél kort filmpje ;)
    maar toch bedankt
     
  15. Laatst bewerkt door een moderator: 12 mei 2005
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    dáar wacht ik nog maar even mee, ik wil -of Engels of Nederlands (ondertiteld) niet de duitse versie. dan is de verassing er af, en uiteindelijk vermaak ik me persoonlijk minder omdat ik 3kwart niet versta.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Damm ik vind de xbox steeds mooier worden :)
     
  18. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nou nou...

    leuk filmpje hoor maar om het nou geil te gaan noemen :p

    er zitten welgeteld 3 duitse woorden in ;)

    IDD!!!

    ik vind em echt prachtig moet ik zeggen... ik snap ook niet waarom zoveel mensen hem zo-zo vinden of zelfs gewoon lelijk... tja smaken verschillen...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    uh... VySio, het duurt maar 10 sec en je ziet helemaal niks, je kan dus gewoon rustig kijken hoor... is niet van de show zelf of iets, is van de LA party en daar ff 10 sec beeld van (waarvan de laatste 7 sec een slomotion is van de eerste 3 sec)
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    is maar 11 seconde hoor :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina