1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat ze de xbox 2 later uitbrengen maar dat ie dan wel helemaal af is in plaats van dat ze alles half afmaken omdat ze de deadline anders niet halen.

    En over die blu-ray: :confused:
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat denken meerdere mensen. Alleen nog daarvoor.

    Bron gamersnet.nl
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je wel gelijk in. Het zou héél mooi zijn voor Microsoft. Maar ik denk wel dat tegen die tijd de console helemaal af is hoor eerlijk gezegd. Als ze hem op de E3 willen showen, moeten ze al een heel eind zijn.
    Tja, just call it a feeling :)
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten hier eigenlijk wel allemaal te stressen omdat we denken dat de xbox 2 afgeraffeld moet worden om hem op kerst uit te kunnen brengen, maar wat is de rede daarvoor? Er zijn helemaal geen offiële bronnen die zeggen dat de xbox nog lang niet klaar is. Ze hebben al wel 2 jaar gehad om de xbox af te krijgen. Waarom zouden ze hem dan nu moeten afraffelen om het te kunnen halen? Ik denk zelf eigenlijk wel datie nog niet helemaal af is, maar toch.
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze houden ons vast aan het lijntje. ;)
     
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    lol :)

    maar het is toch zo? Er zijn geen officiële bronnen (tenminste, niet dat ik weet) die vermelden dat microsoft zich moet gaan haasten om de xbox 2 op tijd af te krijgen.
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    De geruchten over een Q4 launch dit jaar worden steeds sterker en het lijkt er serieus op dat de Xbox 2 tegelijk zal launchen over de hele wereld. Of die Q4 release waar is kan me niet zoveel schelen, maar dat tweede punt, credits voor MS als dat gebeurd _O_

    Bron: Gamesindustry.biz
     
  8. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou idd wel heel erg vet zijn.
    Dan is het tenminste niet zo dat we jalloers op tv kunnen gaan zitten kijken hoe de Amerikanen zich zitten te vermaken met hun nieuwe xbox :+
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef m nog niet dit jaar, moet ik hard gaan sparen. Ik vermaak me wel genoeg met de huidige xbox.
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het helemaal mee eens. Eigenlijk is de xbox 2 nog helemaal niet nodig, op de xbox 1 komen nog vollop goede spellen uit. Vaak is het zo dat een console helemaal veroudert is als er een opvolger van uitkomt, maar bij de xbox is dit alles behalve waar. Laat mij nog maar gewoon een tijdje gamen op de xbox 1. ;)
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de xbox begint nu pas een stuk in te lopen op de ps 2.

    Maar het is wel een logische keuze dat Microsoft eerder dan Sony de nieuwe generatie xbox op de markt wil brengen, want als de nieuwe PS eerder komt heeft MS weer een achterstand ;)
     
  12. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal waarschijnlijk ook een hele moeilijke beslissing van MS zijn geweest. Waar zouden jullie tussen kiezen:

    • De xbox 1 nog ff winst laten maken en pas als er bijna geen meer verkocht van worden de xbox 2 uitbrengen
    • De xbox 2 eerder uitbrengen dan de PS3 zodat hij waarschijnlijk beter verkoopt, maar niet meer wachten tot de xbox 1 uit z'n 'topverkoopperiode' is
     
  13. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Van af 00:00 uur vandaag nog 2232 uur en 1 sec dat is 133920 min dat is 8035201 sec en dan is het (verbeter me als ik het fout heb) 1 sec 18 mei de eerste dag van de E3.... aftellen
     
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je even uitlegt waarom je dit hier post, ik neem aan dat je het over de teller op happybees.com hebt ?..
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    errmmm omdat de xbox2 op de e3 wordt getoond...

    vrij simpel lijkt me...
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Doordat de ps 2 ook verouderd zal Sony niet al te lang wachten met de ps 3. Dus dan zal de volgende xbox ook snel komen. Ik heb liever dat de xbox nog een tijdje blijft, maar niet totdat de xbox verouderd is. Volgens mij maakt MS helemaal niet veel winst meer met de xbox, ze willen concurreren met de ps 2. Daarom zal de Xbox 2 ook snel komen.

    Het maakt mij trouwens niks uit of de xbox 2 marktleider wordt. Als hij maar krachtig wordt en goede software brengt.
     
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    precies

    http://www.tweakers.net/nieuws/36213

    ik weet het nu echt 100% zeker... en gezien de dvd problemen, baart het me toch enige zorgen...

    de E3 zal laten zien wat de specs zijn en ik hoop echt tot in men hart dat MicroSoft nog heeft kunnen regelen om er een HD-DVD drive in te zetten en anders hopelijk een BRD-rom (blu-ray disc), maar god alsjeblieft géén dvd-drive...

    alsjeblieft, alsjeblieft

    ;)
     
  18. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0

    HD-DVD rom zit er heus wel in :p . maar goed dit is natuurlijk wel erg snel waarom wachten ze niet tot begin 2006?.
     
  19. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Jup idd, beleef nog genoeg lol aan mijn huidige xbox;)
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Er was net iets over de Blu ray disc en de HD DVD op het journaal, dat was wel interessant.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina