1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Niet het blijft een prive netwerk ... dus er kan niets van buiten af in komen ... ook is het geen OS dus ook niet virus gevoelig
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat microsoft een slimme stap heeft gemaakt met het promoten via mtv en ze zijn slim geweest om een behoorlijke lijst met devlopers te krijgen ( waar deels devlopers bij staan die eerst voornamelijk only sony deden ) De enigste angst die er is voor microsoft is en blijft de ps3 waarschijnlijk zal de xbox 360 het altijd winnen met software van sony, maar jah als de cell chip van sony werkelijk zo goed is..
    ik hoop dat dit geen dreamcast verhaal word _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het gerucht gaat dat Square-Enix ook van de partij is ... dit betekend een zware klap in het gezicht van sony ... want Square-Enix brengt FF
     
  4. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze zijn wel trots hé? Dat die rechtop kan staan.
    Ik heb nog nergens een plaatje van dat ding liggend gezien....
    Niet dat ik hem dadelijk ga neerleggen, maar toch...

    Zijn de specs van de 'luxe' versie nou bekend? Of komt er maar een versie uit, waarvan je de HD kan verwisselen? Of heb ik iets gemist?
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Naja kijk xbox360 had toch een deal van die japaner die dat soort werelden en verhalen creeerde zoals FF dan zou het best kunnen dat square enix lekker mee doet.

    Besides
    microsoft ken altijd blijven updaten van nu af aan.
    vanwege dat xboxlive silver... _O_
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De "luxe" versie is de media center editie ... en je kan dan een groter hardeschijf plaatsen ... de normale versie heeft slechts een HDD van 20 GB (intern)... maar je kan later upgraden dus de MCE editie er op doen
     
  7. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Okay, ik ben helemaal om _O_ Het zal stiekem toch duurder uit gaan pakken dan we verwachten (twee draadloze controllers is voor mij dan een vereiste ;-) zo'n cam erbij + XP media center....)

    Ach ja, dat ding komt hier zsm te staan in iedergeval!
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu de MTV presentatie aan het bekijken... :D Ben benieuwd... Die Japanse presentatie ziet er goed uit btw...
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb dat MTV ding vanmorgen gekeken en daar gaan ze naar het gebouw waar dat ding ontworpen is en daar ligt ie op z'n kant O-)
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat ik van de presentatie moet denken. Het is echt een typische MTV-presentatie.. I mean, 2 kerels van Pimp My Ride die een Xboxen gaan pimpen? Dat is helemaal niet wat ik wil zien. Ik heb misschien 1 of 2 minuten van de 20 minuten aan ingame footage gezien, toch wel een beetje jammer.

    Verder was ik wel zeer enthousiast over het Live gedeelte van de Xbox 360... Online met 50 spelers in Perfect Dark Zero? Damn dat is wel vet... Online gaming voor consoles maakt zeker een grote stap voorwaarts. Maar verder, vond ik het jammer dat je zo weinig te zien kreeg. Datgene wat ik gezien heb van Perfect Dark Zero gaf me niet dat ene gevoel dat ik wel had toen ik Halo voor het eerst zag.. Jammer, maar misschien dat de E3 daar verandering in brengt :)
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jah voor het "grote" werk moet je gewoon wachten tot de E3, MTV doet het allemaal vrij standaard omdat meeste lui die kijken toch niet snappen en zich intreseren in of ie water gekoeld is enzo. :) Het is gewoon echt voor het grote publiek zeg maar.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind het filmpje van ourcolony.net veel vetter! vooral dat miertje :)
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    miertje doet et goed! :p
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    och ja ik ben benieuwd naar de E3.. Ik wil Perfect Dark Zero singleplayer footage zien, weten waar de game over gaat en hoe hij er nou echt uitziet. Die paar screens zien er bagger uit, zeker als je ze vergelijkt met Gears of War dat er echt indrukwekkend uit ziet...
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ojah De begin pagina kan verandert worden dus wou ik ff melden haha
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nou weten we bijna alles en is het wachten....wachten....en nog eens wachten...
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat Ourcolony filmpje is erg mooi. Maar het multiplayer spel in het begin is zeker nog maar Halo 2?
     
  19. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu iets doen wat ik nooit bijna nooit doe:

    ik neem al het negatieve wat ik heb gezecht over de xbox360 terug. hij is toch (gelukkig) wel mooi en de controllers zien er ook goed uit.. waarom deze verandering? nou nu ik de xbox360 van allekanten heb gezien en de controller ook lijkt hij me gewoon mooi. ik hoop dat jullie mijn fouten kunnen vergeven :p
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    op de knieen jij ! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina