1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Rikkel ... Kan ... maar kan ook niet. We weten het niet ... Probleem is niet meer de capaciteit, maar de cooling ... Als je wilt wachten koop je volgend jaar je Next-Gen ... de PS3 mag straks beter zijn dan bijv. Xbox 360, maar on-line zullen ze hem niet kunnen evenaren ... Ik denk dat MS dit keer gaat winnen

    @Gabber - Nog niets over bekend ...wachten op E3 (volgende week) ... aan de andere kant hoe vaak ga je je oude spellen nog spelen ...?
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Opladen gebeurt via usb, dus ja ik denk dat ie aan moet staan. (of standby)

    4 draadloze controllers volgens mij + 2 met draad?? aangezien er 2 usb aan de voorkant zitten
     
  3. gabber70

    gabber70 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    @fardo........tja weet niet..........zonde als je ze hebt en erniks meer mee kan doen.
    ik heb al een koper voor blackie hihi
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jip online wordt microsoft WEER heer en meester. Het wordt 'gratis', of betalen je kiest maar. En je kan nu downloaden terwijl je verder speelt. Voice chat kan nu ook tijdens verschillende games!!!! Die UI is ook fantastisch.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    download terwijl je verder speelt.....

    Tuurlijk kan dat, maar het hangt nog steeds van jou internet connectie af...
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er gaat trouwens nog steeds een vaag gerucht dat Nintendo en MS samen zijn gegaan (MS heeft Nintendo overgenomen of dmv samenwerken)

    Een broodje aap IMHO

    maar het woordje REVOLUTION is wel heel erg vaak gevallen tijdens het MTV event
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    er is ook nog 1 poort voor de oude xbox controller...
     
  8. WICK

    WICK Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst zal die wel duur zijn denk ik maar hij word natuurlijk steeds goedkoper dus ik ga em niet geleik kopen ik wacht gewoon tot hij in prijs zakt als hij echt duur is maarjah wat zeik ik hij is nog geeneens uit -.-
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    DAt is het voordeel van multicore. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt dat het ook een beetje aan de conectie ligt. Dat het tijdens een potje halo wel laged maar tijdens een voice chat het niet laged.
    Maar ze hebben het goed aangepakt geen CC meer, een gratis vorm live. M$ kan luisteren O-)

    Is het niet nu tijd voor een nieuwe thread met alle info en feiten. Lijkt me iets voor fardo :9 }:]
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  10. pls_devil

    pls_devil Guest

    trouwens die halo 2.5 is volgens mij die update met 8 multiplayer maps die binnenkort uitkomt :9
     
  11. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 heeft waarschijnlijk een processor van 4.6ghz
     
  12. Sony komt op zeker later. Dat is slimmer.

    Eerst alles jatten en zwakke punten verbeteren.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Geen CC meer nodig ...

    Maar kán het nog wel ? Of is de CC helemaal afgeschaft ?
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    we moeten blij zijn dat berrie eindelijk gebanned is...

    zullen we maar afspreken dat we hem niet meer quoten :D
     
  15. pls_devil

    pls_devil Guest

    k zou het ni weten, maar sony zal wel eens moeten weten dat hij de zwakste is in de game-industrie (wel ni in de handheld-industrie) :mad:
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nergens gelezen dat je geen CC nodig hebt :{ , maar xbox live silver kan wel iedereen gebruiken ... ik vermoed alleen dat je voor gold een cc nodig hebt en ook voor downloads
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    sony is geen probleem laten we ons ook focussen op de gameplay! kijk sony showt dan wel met zijn cell proccesor maar das ruwe hardware die niet eens nog met software kan omgaan verder moet je er ook nog aan denken dat de xbox 360 zonder moeite het realistische beeldje ken geven! ik maak me hier absoluut geen zorgen over!
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De XBW Special :)

    Pagina 2, onderaan

    Daar staat het dus :)
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Power Unlimited heeft er al mee mogen spelen. Een maand geleden (!).
    Niet echt nieuws qua info, maar had niet verwacht dat er al een apparaat in Nederland was. Ben benieuwd naar de special komende maand.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja voor Xbox Live Zilver ... waar staat dat je voor aankopen/verkopen en Xbox Live Gold geen CC nodig hebt ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina