1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het verschil tussen die Blu ray disc en de HD DVD dingen??
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    JKI heeft helemaal gelijk. Je moet de games van de xbox1 nog even blijven verkopen tot het laatste nippertje. En dan de xbox 2 op tijd uitbrengen zodat ie nog een voorsprong krijg op de PS3.
     
  3. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    even mij dagelijkse news source gelezen:p [www.xbox-scene.com]
    Microsoft CEO Ballmer: Xbox 2 'amazing'
    >> Microsoft CEO Steve Ballmer talked about the Xbox 2 (Xbox 360 / Xbox Next / Xenon) during an event for minority high-school students on the company's Redmond campus. Here are some of the comments he made.
    From Seattle Post Intelligencer:


    "When you see the new Xbox, you're going to think it's un -- well, let me say it politely -- unbelievable. Just unbelievable. The graphics, what it can do, the way things look, huge innovation. Rumors are that we'll see that product sometime soon. I couldn't comment, of course, on those rumors. But it's an amazing, amazing innovation."

    Later, one of the students asked if the company had a chance for holding up in the long run against the better-established Nintendo and Sony in the video business. Here's what Ballmer said about that:
    "I think we’re going to blow by Sony with our next box. I absolutely think we’re going to kick their backsides, so to speak. I think Xbox 1 has been a fantastic product. We’re not market leaders yet. There’s Sony, there’s us, there’s Nintendo. When we get Xbox 2 in the market, there’s going to be Xbox and the other guys."
    "We've got to make sure we let people write great games. But then, number two, we, Microsoft, have to write a number of really great games to show it off. What is 'Halo 2?' It's the greatest video game ever written. It shows off Xbox 1."

    best aardig :D
     
  4. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zegt sony ook over de ps3 dus....
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, lijkt me nogal logisch dat hij dit zegt. Hij zal niet gaan roepen dat de volgende xbox hem tegen valt ofzo. Is allemaal onderdeel van de hype.
     
  6. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de xbox voor kert 2005 in de winkels ligt zit er in de nieuwe xbox echt geen HD-DVD. Dit omdat dan de spelers er gewoon nog niet zijn.

    ALs we ook een beetje het nieuws hier in de gaten houden stond hier ooit een bericht dat MS iemand zocht voor een eigen formaat. Waarschijnlijk komt MS met een eiegen variant op de dvd met misschien meer capaciteit en betere beveiliging. Verder kunnen we dan nog wel gewoon dvd´s afspelen.

    Ik zelf vind het niet erg als er geen hd-dvd in zit want ik heb er toch geen flikker aan. Omdit echt te benutten zal ik ook eerst een goede hd tv moeten kopen en die zijn hier nog steeds niet te betalen.

    Dus als er een dvd in zit primna scheelt alleen maar in productie kosten waardoor wij een goedkoper product kunnen aanschaffen.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar HD DVD geeft toch gewoon betere kwaliteit en heeft een grotere opslagcapaciteit.
    Mssn maakt het idd geen bal uit, games kunnen ook op 2 discs en als MS de gewone DVD zodanig weet te verbeteren dat het ook veel betere kwaliteit geeft dan maakt het idd niks uit.

    Ik weet zelf ook niet zoveel van die nieuwe DVD's, maar ik zie wel.
     
  8. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Je denkt toch niet dat ze spellen op een hd dvd gaan zetten daar heb je alleen wat aan met films. De schijven van een normale dvd 4,2 gig staan niet eens vol en dan hebben ze ook nog een 2de laag. Dus kwa opslag capaciteit maak ik me niet druk en anders kunnen ze hele grote spellen wel op 2 dvd zetten is goedkoper als 1 hd dvd maar dat zei je zelf al. Maar sowieso zijn de productie kosten van een dvd goed koper.
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende keer ff kijken wat er al gepost is ;)



    En over die hd-dvd:
    Het zou denk ik wel gunstig zijn voor de graphics, de laadtijden en de opslagcapiciteit om de HD-DVD te gebruiken. Maar ik denk dat de xbox dan een heel stuk duurder wordt omdat de HD-DVD nog niet helemaal ontwikkeld is. Eigenlijk weet ik niet wat fijner zou zijn. Ik denk dat gewoon nog de dvd blijven houden geen probleem is, maar misschien omdat de xbox 2 krachtiger wordt zou de hd-dvd toch wel handiger zijn.
    Maarja, de keus blijft aan MS.
    Het belangrijkste vind ik dat alles goed moet functioneren. Ik heb geen zin om te gaan xboxen met een hd-dvd die het maar half doet omdat hij eigenlijk nog niet klaar was om in de productie te gaan.
    Het wordt toch maar afwachten tot de E3 tot we het antwoord van vele vragen te horen krijgen (tenminste, dat hoop ik :D).
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    dat dacht ik ook al :)

    Ik hoop dat het ook een strijd zal worden om de beginprijs. Dan worden de consoles zelf wat minder duur. :D vast wel trouwens. Ik denk dat MS dit wel van plan is, maar of Sony daarmee bezig is weet ik niet.
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als MS het doet vind ik alles best ;). Dan kan ik de xbox 2 tenminste voor niet al te veel geld kopen _O_ . Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel hij nou ongeveer gaat kosten, maar ik denk dat de releaseprijs rond de 250 euro ligt.
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    jij bent echt gek in je hoofd...

    sorry hoor maar ik heb nog nooit een nieuwe console (behalve de dreamcast) voor onder de 700 gulden gereleased zien worden...

    en gezien de inflatie elk jaar is 350-400e rock bottom gaan ze daar onder zitten dan mag je je in je handjes knijpen...

    edit: klein spel foutje ;)... en jki het was ook niet als beldiging bedoeld maar meer als een uiting... ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar wassie ook zo duur aan het begin dus ik dacht, misschien leert MS er iets van...;)
    Ieder z'n eigen mening. En niet iedereen die een aparte mening heeft is gek in z'n hoofd hoor :D.
    Is er eigenlijk nog helemaal niets bekend over de prijs?
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De prijs zal niet boven de 400e worden. Dan wordt er idd weer nixs verkocht aan het begin. En de nieuwe xbox is volgens de geruchten nog niet eens klaar dus dan zal de prijs ook niet bekend zijn. Ze zullen m iig niet al te duur maken denk ik.
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel een hele domme zet zijn van MS. Jmmr dat er op hun site ook helemaal niets vermeld staat over de xbox 2. Zelfs geen woord!! Nu worden we nog niets wijzer |:-
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    het was niet belediging bedoeld hoor ;)

    en de prijs van de xbox was tijdens de release (bijna 3 jaar geleden dus) 480e

    dat zullen ze inderdaad niet weer doen, maar 350-400e lijkt me een goeie gok.. zelf denk ik dat ie 399e gaat worden en persoonlijk vind ik dat niet veel voor een nieuwe console... het is een nieuw hightech product die krijg je niet zomaar bij een pak wasmiddel hoor... ;)

    btw de ps2 kostte bij de release 1200 gulden (550e dus) ik weet niet hoe oud je bent maar ik denk dat je nog niet helemaal door hebt hoe de prijzen van nieuwe consoles (en prijzen in general) in elkaar zitten... De PSP gaat al 230e worden waarschijnlijk denk je nou echt dat een console in dezelfde pricerange gaat zitten als een handheld?? Think again...
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze een beetje slim zijn wel ja..... De prijs moeten ze echt niet ver over de 300e laten gaan. Een prijs rond de 300e zou mooi zijn, maar dat is moeilijk haalbaar met allee technische snufjes die erin gaa

    Straks gaat de Xbox next over de 500e kosten, het zou me opzich niet zo heel erg verbazen. Maar ja.....
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we nog weinig over de prijs mogen dicusieren omdat we nog bijna niks afweten van de XBox 2 zelf. Ach ja, laten we maar hopen dat ie niet te duur word.
     
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan mogen we helemaal niet discusieren omdat er zoiezo nixs bekend is. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2005
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel. Maar er is nog weinig bekend over. Dus kan je ook nog niet zeggen precies wat hij waard is. Maar hij zal vast wel iets duurder als de xbox 1 worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina